От 1.0 към 1.4 16в

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот Dido_Petrov » Пон 23 мар 2009 18:05


добре де ами на АЕЕ-то може ли да се пресади глава от AFH




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот maslinkov » Пон 23 мар 2009 19:33


Едва ли.


Потребителски аватар
winstrol
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот winstrol » Сря 25 мар 2009 10:31


grishitu написа:ще е интересно да се проследи развитието извън форума в действие, а не само на думи.

Колеги сега имам малко финансови затруднения, иначе когато се започне обещавам да ви държа в течение на нещата :да:


Потребителски аватар
suggar
Мнения: 875
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: ASV
Местоположение: Габрово

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот suggar » Чет 26 мар 2009 12:20


и на мен ми се струва че е по добър варианат да се смени колата, еи ся тъкмо гледах поло 98 1.4 16в за 3500,екстри мекстри..какво пък толкова си му правил на твойто че да не искаш да го смениш, раздувал си вежди?? правил си бадлук?? защото сичко друго можеш да си го щрехвърлиш в другата кола, но явно си решен да правиш суап, тогава мога да ти пожелая само...успех :да:


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот doc_j » Чет 26 мар 2009 12:27


Ето за това тунинг-а в България опира главно до смяна на джанти и сини габарити... Малко са ентусиастите, а и дори да се появи някой другите го разубеждават.


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот Garchev » Чет 26 мар 2009 13:03


suggar написа:и на мен ми се струва че е по добър варианат да се смени колата, еи ся тъкмо гледах поло 98 1.4 16в за 3500,екстри мекстри..какво пък толкова си му правил на твойто че да не искаш да го смениш, раздувал си вежди?? правил си бадлук?? защото сичко друго можеш да си го щрехвърлиш в другата кола, но явно си решен да правиш суап, тогава мога да ти пожелая само...успех :да:

Наистина не разубеждавайте човека да си направи колата каквото иска ... а пък и за 3500 смятай в какво състояние е това поло :Mr Green Fun


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот freestyler911 » Чет 26 мар 2009 18:04


doc_j написа:Ето за това тунинг-а в България опира главно до смяна на джанти и сини габарити... Малко са ентусиастите, а и дори да се появи някой другите го разубеждават.


Ми малко са ентусиастите , щото човека си купил с последните парички един таралясник на 12-15 години, и мисли че кара совалка,слага сини крушки, облекла на седалките, и всякакви шукаритетки дето вдигат мощността на "автомобила" с некъде около 100-120 коня , но нейсе, качва се на магистралата нашия човечец, и на видиш ли , човека с ГТИ-то фърчи , пък нашия кошник неще...
Сагата продължава... след като старателно е обмислил вариантите с евентуална нитро система, и монтаж на турбина от некоя стара Алфа ромео, но е решил да не "прецаква" прекрасния мотор на 127 000 километра със сервизни документи купен от горубляне, идва брилянтната идея , да купи сток двигател (целта е да не преправя нищо, че да не скъси животеца на без това окотилия се мотор който ще купи от моргата на околовръстното) и да го монтира в собственото си купе, което вече е твърде фабрикирано за да замени с друг "автомобил".

НО, всичко това остава мечта и празни теми във форума, и размисли, понеже като се върнем в началото , човечеца е дал последните си 7-8000 лева събирани последните 4-5 години с адски мъки, и пазени парички от мама-тате, баба-дядо, и от каде какво може да измъкнем...

Ей за това колега темата с Тунинга в българия спира до сините габарити...
И ей затова мечтата на всеки полуидиот за "тунингован автомобил" се изчерпва с Голф ГТИ или калибра с голямо крило на багажника и пробито гърне...

Много малко хора познават смисъла на думата Тюнинг в българия........


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот doc_j » Чет 26 мар 2009 20:43


... а хора като теб се стремят с такива си изказвания да намалят бройката още повече...

П.П. към автора на темата: Сори колега, че цапам темата, ама сам виждаш как е...


Потребителски аватар
Blizzarder-VW
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот Blizzarder-VW » Чет 26 мар 2009 21:08


freestyler911
нищо лично, но съм много против твоето меко казано "тъпо мнение". Като си толкова напред с парите и можеш да хвърляш по 2-3 хиляди лева за истински тунинг части, е прав ти път някой да те спира ????? Кола може да се промени коренно само със "сините габарити и джантите" Всеки тука си прави колата, главно за да радва неговото око, за да се наслаждава че е променил тва и тва със собствения си труд и совствени пари. Остави ги ти тия западни коли дето ги гледаш тунинговани и направени, който имал пари, дал, тва е ! В България сме много зад тях, нормално е да нямаме чак такива коли. Но кво си тръгнал да убиваш желанието на хората ??? И сините габарити са нещо. Всеки който прибягва до оптичен тунинг, а не до силов, го прави, за да хваща окото колата му и да е различен, не разбирам какъв ти е проблема с човека. А ти съдейки от това което написа не си наясно какво е сменил колегата и колко му струва, може пък и да е дал цифра от свободното си време за тая кола и просто да не иска да я сменя а ?


Потребителски аватар
winstrol
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот winstrol » Пет 27 мар 2009 23:36


freestyler911 написа:
doc_j написа:Ето за това тунинг-а в България опира главно до смяна на джанти и сини габарити... Малко са ентусиастите, а и дори да се появи някой другите го разубеждават.


Ми малко са ентусиастите , щото човека си купил с последните парички един таралясник на 12-15 години, и мисли че кара совалка,слага сини крушки, облекла на седалките, и всякакви шукаритетки дето вдигат мощността на "автомобила" с некъде около 100-120 коня , но нейсе, качва се на магистралата нашия човечец, и на видиш ли , човека с ГТИ-то фърчи , пък нашия кошник неще...
Сагата продължава... след като старателно е обмислил вариантите с евентуална нитро система, и монтаж на турбина от некоя стара Алфа ромео, но е решил да не "прецаква" прекрасния мотор на 127 000 километра със сервизни документи купен от горубляне, идва брилянтната идея , да купи сток двигател (целта е да не преправя нищо, че да не скъси животеца на без това окотилия се мотор който ще купи от моргата на околовръстното) и да го монтира в собственото си купе, което вече е твърде фабрикирано за да замени с друг "автомобил".

НО, всичко това остава мечта и празни теми във форума, и размисли, понеже като се върнем в началото , човечеца е дал последните си 7-8000 лева събирани последните 4-5 години с адски мъки, и пазени парички от мама-тате, баба-дядо, и от каде какво може да измъкнем...

Ей за това колега темата с Тунинга в българия спира до сините габарити...
И ей затова мечтата на всеки полуидиот за "тунингован автомобил" се изчерпва с Голф ГТИ или калибра с голямо крило на багажника и пробито гърне...

Много малко хора познават смисъла на думата Тюнинг в българия........



Колега нещо не ми се виждаш много в час чесно казано :screwy Имали смисъл да се обиждаме ? ,затова ли е тоя форум ? Няма кво да коментирам друго относно твойто ИЗКАЗВАНЕ !


Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот Dido_Petrov » Съб 28 мар 2009 2:03


аз за това не се обаждам обикновено но сега не можах да се стърпя. Колега прави каквото и както намериш за добре и подкрепям идеята ти.


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот Volkov » Съб 28 мар 2009 10:00


.... за мен тая тема се изчерпа отдавна.... колегата вече написа че като пристъпи към конкретни действия ще пише...
до тогава всякакви други дразги са излишни! :beer

... няколко колеги около мен които ме познават, знаят с какво съм се захванал, умишлено не споделям(във форума), но това че не се пускат теми незначи че нищо не се прави! :wink:


Потребителски аватар
winstrol
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот winstrol » Съб 28 мар 2009 14:06


Volkov написа:.... за мен тая тема се изчерпа отдавна.... колегата вече написа че като пристъпи към конкретни действия ще пише...
до тогава всякакви други дразги са излишни! :beer

... няколко колеги около мен които ме познават, знаят с какво съм се захванал, умишлено не споделям(във форума), но това че не се пускат теми незначи че нищо не се прави! :wink:


Колега сигурно не споделяш точно заради това ,което става......Успех в начинанието ти :!:
:да: :beer



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта