не съм горд собственик на поло

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: не съм горд собственик на поло

Мнениеот kaiser666 » Съб 05 дек 2009 15:26


MuTa4eTo написа:
digo_pl написа:...

Това от снимката се получава от каране само в града, мотора кондензира и този конденз се меши с маслото и става това - боза.


Да,това се получава като кондензират 1-2 литра вода в маслото :lol:




Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: не съм горд собственик на поло

Мнениеот Dizel_fen » Съб 05 дек 2009 18:48


Това по капачката се получава от конденза на мотора.Избиват малки капчици вода и се смесва с маслото и става боза.Има една цедка на картера,тя като е леко запушена и става тоя номер-също и бая димец излиза от капачката.Изчистване на цедката,и смяна на маслото ще решат проблема.За да е спукана главата-трябва бая да надува казанчето и да има мехурчета(само ако гарнитурата е отишла),маслото трябва да е боза-сиво,кафяво.


liubutu
Мнения: 206
Регистриран на: Пон 07 юли 2008 17:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: не съм горд собственик на поло

Мнениеот liubutu » Нед 06 дек 2009 23:21


Dizel_fen написа:Това по капачката се получава от конденза на мотора.Избиват малки капчици вода и се смесва с маслото и става боза.Има една цедка на картера,тя като е леко запушена и става тоя номер-също и бая димец излиза от капачката.Изчистване на цедката,и смяна на маслото ще решат проблема.За да е спукана главата-трябва бая да надува казанчето и да има мехурчета(само ако гарнитурата е отишла),маслото трябва да е боза-сиво,кафяво.

Абе Колега, по-нагоре казах какъв ми е пасата, защо на мене не ми избиват малки капчици вода :No


Потребителски аватар
Fonzi
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 14 авг 2006 17:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: не съм горд собственик на поло

Мнениеот Fonzi » Пон 07 дек 2009 15:54


Ей някой да каже, че не е доволен от марката и ще го изядеде... к'ви сте лоши значи... :beat_butt2
Според мен е попаднала на калпава партида... знае ли човек, може и майстора да е калпав НО малко вероятно та нали с това се изхранва... mhihi


liubutu
Мнения: 206
Регистриран на: Пон 07 юли 2008 17:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: не съм горд собственик на поло

Мнениеот liubutu » Вто 08 дек 2009 19:45


Fonzi написа:Ей някой да каже, че не е доволен от марката и ще го изядеде... к'ви сте лоши значи... :beat_butt2
Според мен е попаднала на калпава партида... знае ли човек, може и майстора да е калпав НО малко вероятно та нали с това се изхранва... mhihi

Калпава партида майстори :beat_butt2


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: не съм горд собственик на поло

Мнениеот doc_j » Сря 09 дек 2009 7:33


Интересното е, че хем знаем, че повечето майстори са вързани в ръцете и с не много умствен багаж, но пак при тях ходим и им плащаме. :banghead:


Потребителски аватар
digo_pl
Мнения: 1109
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
Автомобил: omega V6
Двигател:
Местоположение: Варна/Плевен
Контакти:

Re: не съм горд собственик на поло

Мнениеот digo_pl » Чет 10 дек 2009 19:25


Тя работата, се оказа... не вдига маслко таз кола. Трябва да се сменят повдигачите. Ама как така никой от майсторите не го установил това нещо :screwy


liubutu
Мнения: 206
Регистриран на: Пон 07 юли 2008 17:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: не съм горд собственик на поло

Мнениеот liubutu » Чет 10 дек 2009 23:38


digo_pl написа:Тя работата, се оказа... не вдига маслко таз кола. Трябва да се сменят повдигачите. Ама как така никой от майсторите не го установил това нещо :screwy

Оппа, колега я обясни щото аз такъв проблем не съм срещал, освен ако помпата не вдига масло, но това пак не обяснява конденза ??? И не искам да бъда категоричен , но няма как да е от повдигачи на клапани! Повдигачите може да са за смяна, но конденза не е от тях.


Потребителски аватар
digo_pl
Мнения: 1109
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
Автомобил: omega V6
Двигател:
Местоположение: Варна/Плевен
Контакти:

Re: не съм горд собственик на поло

Мнениеот digo_pl » Пет 11 дек 2009 9:01


Проблема с конденза, все още не знам от какво е ... Другият проблем е, че не вдига маслото.
Убеден съм, че, ако тези две неща се оправят, колата ще е пушка!


Потребителски аватар
Ico_Polo
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 20 окт 2009 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: не съм горд собственик на поло

Мнениеот Ico_Polo » Пет 11 дек 2009 14:08


А ако проблема, че не вдига маслото е заради проблема с конденза? Плътноста на маслото се променя ако е масло, и ако е боза на пяна. Маслената помпа реагира на разлика във вискозитета на маслото, камо ли на такава ... "смес". На джипа имах показател за налягането на маслото, и има голяма разлика между студено (гъсто) и топло (рядко) масло. Другият вариант е, вследствие на химичната реакция на маслото с водата да се получи утайка която да задръсти цедката на маслената помпа, много е вероятно. Пък може да е комбинация от тези 2 неща. Аз препоръчвам смяна на гарнитура на главата, продухваане (промиване) на маслената система, ново масло и ...газ.


Потребителски аватар
kojuharov
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995

Re: не съм горд собственик на поло

Мнениеот kojuharov » Нед 13 дек 2009 21:14


Ico_Polo написа:А ако проблема, че не вдига маслото е заради проблема с конденза? Плътноста на маслото се променя ако е масло, и ако е боза на пяна. Маслената помпа реагира на разлика във вискозитета на маслото, камо ли на такава ... "смес". На джипа имах показател за налягането на маслото, и има голяма разлика между студено (гъсто) и топло (рядко) масло. Другият вариант е, вследствие на химичната реакция на маслото с водата да се получи утайка която да задръсти цедката на маслената помпа, много е вероятно. Пък може да е комбинация от тези 2 неща. Аз препоръчвам смяна на гарнитура на главата, продухваане (промиване) на маслената система, ново масло и ...газ.


Ico е много прав, разликата в маслото при смяна на температутрата е от небето до земята. Има един момент, че ако водата е от чешмата налята, съдържа котлен камък. Смешно, но факт, дори малкото утайл се прави големи поразии, а със смеска от масло и боклуците в нашенските марки ... ето ти беля.
Профилактика на системата и ново масло,след продухването.


Потребителски аватар
digo_pl
Мнения: 1109
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
Автомобил: omega V6
Двигател:
Местоположение: Варна/Плевен
Контакти:

Re: не съм горд собственик на поло

Мнениеот digo_pl » Съб 09 яну 2010 17:32


Здравейте, колеги... Начи много странна работа се оказа тази кола... :) На двигателя пише, че е AUD, да ама, не защото AUD е 1.4 60 коня, а тази ясно си личи, че е двувалка и е с дискови спирачки и на задните колелета, та бръкнах при резервната гума и прочетох: AHW или 1.4 16v 75 коня :) - Защо ли е смена табелката на мотора - а де да знам, никва айдия :)


Та по темата ... Взех колата за два дена и това което аз успях да установя, като проблеми по нея са:
- най-вероятно,но не сигурно - повдигачи
- свещи /едната лула изхвърча в двичение, ама бързо намерих нова свещ и я смених/
- жилото на съединителя си позаминава помалко :)
- термустата също е за смяна, добре, че е заспал отворен и не прегрява, а изстива :) /дано не бъркам в изразяването си :oops: /
- копчетата за ел. стъклата на шофьорската врата ги няма и съответно не се отваря левия джам
- прави нещо странно с часовника, в един момент го поглеждам показва пр. 9,30 след 3 минути показва /пак пр./ 23,45 Въх! нищо не вдявам от токове :)

Някви идеи или съвети? С две галви се мисли по правилно! mhihi mhihi mhihi

Последна промяна от digo_pl на Съб 09 яну 2010 19:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: не съм горд собственик на поло

Мнениеот apa6o » Съб 09 яну 2010 17:57


Коя табелка имаш предвид, че е сменена, защото мен така малко ми навява една мисъл за крадена кола с табелка от блъсната и съответно документи от такава... :roll:


Потребителски аватар
samael_86
Мнения: 118
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna-silistra

Re: не съм горд собственик на поло

Мнениеот samael_86 » Съб 09 яну 2010 18:19


digo_pl написа:Здравейте, колеги... Начи много странна работа се оказа тази кола... :) На двигателя пише, че е AUD, да ама, не защото AUD е 1.4 60 коня, а тази ясно си личи, че е двувалка и е с дискови спирачки и на задните колелета, та бръкнах при резервната гума и прочетох: AHW или 1.4 16v 75 коня :) - Защо ли е смена табелката на мотора - а де да знам, никва айдия :)


Та по темата ... Взех колата за два дена и това което аз успях да установя, като проблеми по нея са:
- най-вероятно,но не сигурно - повдигачи
- свещи /едната лула изхвърча в двичение, ама бързо намерих нова свещ и я смених/
- жилото на съединителя си позаминава помалко :)
- термустата също е за смяна, добре, че е заспал отворен и не прегрява, а изстива :) /дано не бъркам в изразяването си :oops: /
- копчетата за ел. стъклата на шофьорската врата ги няма и съответно не се отваря левия джам
- прави нещо странно с часовника, в един момент го поглеждам показва пр. 9,30 след 3 минути показва /пак пр./ 23,45 Въх! нищо не вдявам от токове :)

Някви идеи или съвети? С две галви се мисли по лесно mhihi mhihi mhihi


колега като казваш за повдигачи те малко се замислих колата явно не се знае от каде е внос но моето поло е от италия по едно време спря да вдига маслото и се оказа че ми е запушена цедката на помпата която е в картера та проблема беше шепа пясък и много и големи парчета силикон от "кадърни майстори" така че може и там да се погледне


Потребителски аватар
digo_pl
Мнения: 1109
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
Автомобил: omega V6
Двигател:
Местоположение: Варна/Плевен
Контакти:

Re: не съм горд собственик на поло

Мнениеот digo_pl » Съб 09 яну 2010 18:58


apa6o написа:Коя табелка имаш предвид, че е сменена, защото мен така малко ми навява една мисъл за крадена кола с табелка от блъсната и съответно документи от такава... :roll:

То и на мен ми мина през акъла, ама като се регистрирва в БГ, то се проверяват тези неща! А имам навпредвид табелката на мотора, дето е на снимката в предния пост. То до колкото ми обяснява собственичката, преди да се внесе колата в България, предишния й собственик е сменял двигателя!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта