Polo 6n AEX - Колата спира на тласъци
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Колата спира на тласъци
А барабаните сменял ли си ги? Като спирам с ръчна нямам никакво тласкане напред-назад и съм склонен да вярвам ,че те са ми наред.Вчера натоварих двама човека отзад и този симптом се загуби,но като ги свалих , пак се появи. Общо взето много гаден дефект е това при мен.Човек не може да се ориентира със сигурност защото не е нещо постоянно ,а ту го има - ту не. Тия дни ще гледам да подложа една планка на кантара за да го излъжа ,че колата отзад е много натоварена и ако тласъците изчезнат, значи проблема остава да е в него ,а ако се усилят ...... вече незнам ,нещо по спирачките отзад ще е. Не ми се сменя нищо по барабаните....всичко си ми изглежда наред там и не съм сигурен ,че ако дам една камара пари за нови барабани нещата ще се оправят. 50 лв е 1бр барабан ако той е от малките 181мм ,ама аз съм с големите 200мм и ми искат 90 лв на бройка.....180 лв само за проба нещо не ме устройва. Няма да развивам регулиращия болт на кантара и да му прецакам заводската настройка. Ще подложа планка между задния мост и кантара ,която после лесно ще махна и настройката ще си остане същата
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Колата спира на тласъци
Днес само вързах лекичко кантара без да му променям настройката и след като го отвържа пак би трябвало да си е точно настроен:

Когато колата е празна ,разстоянието отбелязано на снимката е 11мм ,когато сложих 70 кг в багажника стана 10.5мм Сега като го вързах на празна кола е 9.5мм ,при пълна още намаля (пуска повече спирачно усилие). Заводската настройка е: При 70 бара на предните ,да прави налягане 35-41 бара на задните и съответно при 100 бара на предните ,отзад 48-54 бара. Идея си нямам какво се получило . Обаче нищо не се промени с тласъците, иначе със спирането колата кове сега ,има голяма разлика от преди, просто чувствам как барабаните ми дърпат колата назад като спирам. Вече започвам да си мисля ,че ще излезе нещо по сервото или главния спирачен цилиндър (помпата) ,защото каквото и да правих ,само смяната на спирачната течност промени нещата.Тия дни ще направя обратната процедура...ще го вържа така че да намаля притока на спирачна течност отзад и напрактика ще "изключа" максимално задните спирачки до колкото е възможно. Ако проблема остане непроменен ,вече ще съм напълно сигурен ,че не е от задните спирачки

Когато колата е празна ,разстоянието отбелязано на снимката е 11мм ,когато сложих 70 кг в багажника стана 10.5мм Сега като го вързах на празна кола е 9.5мм ,при пълна още намаля (пуска повече спирачно усилие). Заводската настройка е: При 70 бара на предните ,да прави налягане 35-41 бара на задните и съответно при 100 бара на предните ,отзад 48-54 бара. Идея си нямам какво се получило . Обаче нищо не се промени с тласъците, иначе със спирането колата кове сега ,има голяма разлика от преди, просто чувствам как барабаните ми дърпат колата назад като спирам. Вече започвам да си мисля ,че ще излезе нещо по сервото или главния спирачен цилиндър (помпата) ,защото каквото и да правих ,само смяната на спирачната течност промени нещата.Тия дни ще направя обратната процедура...ще го вържа така че да намаля притока на спирачна течност отзад и напрактика ще "изключа" максимално задните спирачки до колкото е възможно. Ако проблема остане непроменен ,вече ще съм напълно сигурен ,че не е от задните спирачки
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Колата спира на тласъци
Днес пристъргах контролно барабаните на специална машина предназначена за тази цел - и съм 100% сигурен ,че сега са прави ,както и че преди това
Ефект нулев - колата пак си спира на тласъци точно както преди и то не винаги ,а когато си реши
Ефект нулев - колата пак си спира на тласъци точно както преди и то не винаги ,а когато си реши

- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: Колата спира на тласъци
Предварително се извинявам че не съм изчел цялата тема, но данеби да е от спирачната течност да сте я сменяли скоро? Ако не сте е хубаво да се направи за 5лв литъра е по добре да се смени се пак тая течност си губи свойстватаи кипва по бързо.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Колата спира на тласъци
Абе сега се сетих ,че като отварях барабаните , клинчетата за регулиране на двата барабана са на различни места. На дясното колело се намира от към задната част на колата ,а на лявото от към предната част. Как трябва да е?Според мен и двете трябва да са от към предната част на колата. Възможно ли е челюстите на дясното колело да са сложени наобратно или пък в дясното да имам челюст която е предназначена за ляво колело.
Като гледам тука една снимка са си за ляво и дясно колело челюстите:

Като гледам тука една снимка са си за ляво и дясно колело челюстите:

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Колата спира на тласъци
http://cgi.ebay.de/VW-POLO-6-N-BREMSSCH ... 4390wt_910
Има и ремонтни китове, барабар с барабаните. Доколкото знам и в Сливен никой не се наема да бърника кантара щом хората са казали че се сменя всичко /нито пък съм чул да има спец в тази област/. Ако някое спирачно цилиндърче задържа,се сменят и двете + нова спирачна течност. Само дето сме много богати и не сме дорасли до цените им. В тоя случай евтиното излиза скъпо.
Поздрави.
Има и ремонтни китове, барабар с барабаните. Доколкото знам и в Сливен никой не се наема да бърника кантара щом хората са казали че се сменя всичко /нито пък съм чул да има спец в тази област/. Ако някое спирачно цилиндърче задържа,се сменят и двете + нова спирачна течност. Само дето сме много богати и не сме дорасли до цените им. В тоя случай евтиното излиза скъпо.

-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 13 юли 2011 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колата спира на тласъци
Привет на всички:)Последно какво се оказа колеги?При мен също го има тоя проблем от една година, но не го прави всеки път!Последния път по магистралата много тресеше, като спирах с висока скорост!Смененил съм лагери,втулки и тампони!Накладките се износват равномерно и от двете страни!Преди година и половина ми беше опуснало едното цилиндърче на барабана и го смених.Не съм сменял спирчната течност, само долях и продължих да карам.Смяната на спирачната течност, ще реши ли проблема?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Колата спира на тласъци
За начало направи реглаж на предницата, щом си балансирал колелетата. А ако не си - и двете. Нали знаеш че при всяка смяна на лагери, ако не са ти вадили главината заедно с амортисьора, трябва да балансираш предница?
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 13 юли 2011 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6n AEX - Колата спира на тласъци
Тази работа с реглажа на предницата е свършена веднага след ремонта
Наясно съм, че като разглабяш нещо по окачването на автомобила трябва да отидеш на реглаж.Биалетките и тампоните на стабилизиращата щанга също са сменени!Кормилните накрайници също
Какво остава още?


- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Polo 6n AEX - Колата спира на тласъци
Пробвай със смяна на спирачната течност. Някъде бях чел че е добре да се сменя на 4 години, за да не се образуват газови мехурчета от конденза и да загубиш спирачки точно когато са най - необходими. На стенда спира добре, но при рязко спиране може и да тресе от това според мене.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 13 юли 2011 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6n AEX - Колата спира на тласъци
Днеска ми се наложи да спра внезапно с висока скорост, и колата си спря както трябва!Ще сменя течността, пък дано се оправи тоя проблем:)
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Колата спира на тласъци
Anbuch написа:
Колеги, да се похваля, че днес си регулирах кантара от болта вляво на червените линии и колата взе да спира осезаемо по-добре.

По някаква причина беше в най-горно положение (т.е. клапана остава затворен и не пуска спирачна течност към барабаните), сложих го почти в крайно долно положение и сега се усеща как хващат барабаните.
Дано съм от полза за някой.

Колега Anbuch, 3 години след тия перипетии, какво става с колата и изчезна ли проблема?

- ivo_sn
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Polo 6n AEX - Колата спира на тласъци
При мен се оказаха криви дискове. Сложих нови които за няма и месец се изкривиха и започна да спира така. Свалих ги, престъргаха ги на струг и се оправиха, но за малко и пак се изкривиха. Явно съм нацелил някакво менте на Delphi
- evgbg
- Мнения: 158
- Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Бургас
- Контакти:
Re: Polo 6n AEX - Колата спира на тласъци
Този клапан на кантара в коя посока действа? Затворен - пуска повече налягане към спирачките или отворен - пуска повече налягане към спирачките? Ако съм разбрал правилно, при натоварване, клапана се затваря при което логично налягането на спирачките да е по голямо в това положение.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта