Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Мнениеот flameman5 » Съб 06 мар 2010 0:55


В продължение на темата, ще разкажа какво ми се случи по-нататък, за да не се повторят подобни неприятности и на други колеги. След като ми смениха въпросния датчик на Хол на улицата пред нас едни препоръчани "Майстори", започнаха да правят центровка на дистрибуторната капачка, но понеже не ставаше ми разбутаха дроселовата клапа и ми казха, че тази е скапана тотално и трябва да си намеря "читава" втора употреба и ако имам проблеми да им се обадя. На мен ми се видя странно, че след смяна на датчика на Хол изведнъж ТПС-а на клапата сдаде багажа, защото до тогава си работеше много добре, след като брат ми го беше чистил преди повече от година, но явно му е дошло времето си помислих. "Майстора" отвори на място капака на ТПС-а и ровичкайки го довърши. Прибраха ми една прилична сумичка и си заминаха, а колата стана паметник за около два месеца докато посъбера парички и измисля какво да я правя.
Преди два дена реших да я закарам на Бош сервиз да я погледнат и ако потвърдят диагнозата да сменяме клапата. Закарах я в Бош сервиз - "Цоков и Канев" във Варна до затвора, след като бях обиколил няколкото други Боша, тези ми се видяха най-свестни и за щастие не съм сбъркал. В началото започна един млад мъж да диагностицира, съгласи се за клапата и извади тяхна опитна клапа за проба, но колата отново не работеше добре, колебае оборотите и не работи никак добре като е загряла. Въпреки, че бяха убедени, че не е от тяхната клапа пратиха момче да намери трета клапа втора употреба. С нея отново същата работа. Намеси се и един много точен пич, не разбрах управител ли е или собственика на сервиза, но направиха пълна диагностика на токове, вакууми, датчици и каквото друго се сетите по двигателя и стигнаха до компютъра. Хората ми казаха, че докато не открият повредата и не са сигурни от какво е нищо няма да сменят на посоки, дори и клапата, която вече и на око се виждаше, че пътечките и пипалата са смляни. Казах им да търсят компютър втора употреба и да го инсталират ако се окаже, че е от него. Понеже вече беше късно след цял ден диагностики им оставих колата на другия ден сутринта да продължат.
Днес преди обяд нарочно не отидох да ги притеснявам, защото докато го намерят компютъра и го сложат ще им трябва доста време. Към 14ч тръгнах към сервиза да проверя какво става, но по пътя още ми звъннаха да ми кажат че са открили проблема, познайте какво се оказа - въпросния оригинален датчик на Хол - абсолютно менте или за друг автомобил!!!! Аз през цялото време не го подозирах защото беше нов, сменен и колата си пали с него идеално за разлика от преди да го сложим, само младия пич дето се занимаваше от самото начало с колата имаше съмнения относно него, но и той първия ден не се реши да го провери.
В крайна сметка след хилди диагностики, проби с дроселови клапи, датчици и какво ли не, проблема се реши с нов оригинален Бош датчик на Хол, тяхната тестова дроселова клапа заспа, но моята за съжаление вече не работеше така добре както преди да я разбутат. Предложиха да ми търсят втора употреба, но аз реших да си взема от Имахижу нова, където също ми направиха отстъпка и съм много благодарен!!! Сложиха я, адаптираха я за 10сек и сега да не чува дявола всичко си заспа. Огромни благодарности на сервиза за разбирането и коректността, освен всичко друго не ми вземаха нищо допълнително за разхождането по морги, хилядите монтажи и демонтажи на клапи и какви ли не други чарколаци и т.н.. До вчера бях скептично настроен към Бош сервизите заради това което съм чел по форумите и високите цени, които обявяват, но специално за този не се отнася нито едното нито другото, напротив горещо го препоръчвам на колегите от Варна.
В крайна сметка сега имам една чисто нова бубина /чисто моя грешка :banghead: , ще се опитам да продам нея или оригиналната в съответния раздел/ и един датчик на Хол менте+монтаж и диагностика на вятъра, два месеца без кола и много пропиляно време, освен нещата, които са на колата и се ползват.





Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта