snuupy93 написа:Стига с тая газ бе хора, каква ви е далаверата? Около 700лв газов инжекцион + 200-300лв регистрация, която ще се изисква на колите с газ, тъй като се води преправяне на конструкцията на автомобила. Акциза на метана се вдигна, въпрос на време е и на газта.. Сменяш свещи два пъти повече от колкот на бензин. Сменяш изпарител... то става дявол на магаре. Отделно се отнема около 10 коня от мощността на автомобила, независимо дали е газов инжекцион или обикновена газова.Имаш сметка, ако си таксиметров и въртиш по хиляди километри. За човек като мен, който седмично върти около 100км, никъв смисъл от цялата разправия. 1.4 на бензин е достатъчно икономичен, около 8/100км градско дава, пъргъв мотор е.
Ето пример, газов инжекцион, настроен на стенд, от човек, който адски много разбира и пак има 10 коня загуба в мощността:
http://ftm-bg.com/poloAFH/
Крайният резултат на дино е 125.5 hp при 6400 оборота и 147 Nm на мотора. На газ моторът извади 115 hp и 136 Nm!
Само дето на такъв пипан мотор, толкова не се усеща. Ама при 60 коня като изгубиш 10... разликата е голяма! Газ признавам единствено на мотори 115/150 и нагоре коня. Там не се усеща. При тия малолитражки... още повече се спъват...
Това Поло е с обикновена газова ако си забелязал. В момента му се ползва само тиквата качена на долнище от 1.6 и е с ГИ. Мощността и на двете горива е еднаква според диното. Чак 10 коня от 60 коньова кола е силно пресилено, 3-4 по-може.
Ти въртиш по 100 км на седмица, аз въртя по 160 на ден. Изпарителя се прави(или сменя, кой както иска) на 100 000 или повече км. Една свещ е 5 лева, кабелите се сменят като караш и на бензин. Филтрите на газовата са 10 лева двата, въздушния се сменя на 10000 км. ГИ-то е на 6 години и 170 000 км, един ремонт има на изпарителя и толкова, инжекторите са необслужваеми.