а ако се свалят оборотите?
(сори, ако ми е тъп въпроса)
освен това колко очакваш да се вдигне разхода при това леко вдигане?



ПОЛО-то тресе на нулева предавка
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Колега, аз мога да ти отговоря на въпросите... Карам същото Поло и имам доста опит...
Оборотите по каталог са около 980 +/- 50 при пуснати всички ел консуматоти...
Аз лично ги правя на око по оборотомера една идея над 1000 и съм доволен... Сменях и единия тампон и съвсем заглъхна тресенето, така че ако имаш излишни 100 лв сменяй и ти...
Други фактори които влияят:
1. Пренапомпани гуми.
2. Силно натисната спирачка на светофара.
3. Продължително каране в градски режим (като се върна от извънградско - двигателя пее даже със стария тампон)
4. Некачествено гориво... При мен само ОМВ е добре... Лукоил тресе...
5. Задръстен въздушен филтър.
6. Остаряло масло.
Добре е да правиш реглажа при смяната на масла и филтри и след извънградски преход...
САМО ВНИМАВАЙ ОТКЪДЕ РЕГУЛИРАШ ОБОРОТИТЕ ДА НЕ СИ РАЗБЪЗИКАШ ПОМПАТА!!! ИМА СИ СПЕЦИАЛНО МЯСТО...
Оборотите по каталог са около 980 +/- 50 при пуснати всички ел консуматоти...
Аз лично ги правя на око по оборотомера една идея над 1000 и съм доволен... Сменях и единия тампон и съвсем заглъхна тресенето, така че ако имаш излишни 100 лв сменяй и ти...
Други фактори които влияят:
1. Пренапомпани гуми.
2. Силно натисната спирачка на светофара.
3. Продължително каране в градски режим (като се върна от извънградско - двигателя пее даже със стария тампон)
4. Некачествено гориво... При мен само ОМВ е добре... Лукоил тресе...
5. Задръстен въздушен филтър.
6. Остаряло масло.
Добре е да правиш реглажа при смяната на масла и филтри и след извънградски преход...
САМО ВНИМАВАЙ ОТКЪДЕ РЕГУЛИРАШ ОБОРОТИТЕ ДА НЕ СИ РАЗБЪЗИКАШ ПОМПАТА!!! ИМА СИ СПЕЦИАЛНО МЯСТО...
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
GAD написа:Колега, аз мога да ти отговоря на въпросите... Карам същото Поло и имам доста опит...
Оборотите по каталог са около 980 +/- 50 при пуснати всички ел консуматоти...
Аз лично ги правя на око по оборотомера една идея над 1000 и съм доволен... Сменях и единия тампон и съвсем заглъхна тресенето, така че ако имаш излишни 100 лв сменяй и ти...
Други фактори които влияят:
1. Пренапомпани гуми.
2. Силно натисната спирачка на светофара.
3. Продължително каране в градски режим (като се върна от извънградско - двигателя пее даже със стария тампон)
4. Некачествено гориво... При мен само ОМВ е добре... Лукоил тресе...
5. Задръстен въздушен филтър.
6. Остаряло масло.
Добре е да правиш реглажа при смяната на масла и филтри и след извънградски преход...
САМО ВНИМАВАЙ ОТКЪДЕ РЕГУЛИРАШ ОБОРОТИТЕ ДА НЕ СИ РАЗБЪЗИКАШ ПОМПАТА!!! ИМА СИ СПЕЦИАЛНО МЯСТО...
така от тука не съм правил само смяната на филтъра но той е сменен при покупката,така оборотите като пусна всичко са към 800 .и за това тресе,ако ги вдигна това иозанчава че при спрян климатик ще ми станата към 1200.ако това не е проблем,и нямя още да ми се вдигне разхода,ги вдигам,от това място което е до жакум помпичката нали ,имаше преди една тема с снимки ,
Ами така като гледам си същия мотор като мен... 800 е немислимо малко... Моята гасне на толкова... Както ти казах около 1000 е по каталог... За моделите с климатик се поинтересувай допълнително как е... Възможно е при включване на климатика да има автоматика, която да качва оборотите... Както е вакуумчето за студеното подгряване например...
Надявам се си прочел предупреждението с големите букви в предишния ми пост...
Надявам се си прочел предупреждението с големите букви в предишния ми пост...
kiik написа:един куп разбирачи ми казаха, че се дължи на тампоните.... вярно ли е?
Предполагам за тампоните на двигателя става дума.Може и от тях да е,обаче има и нещо друго-ако един тампон от 3те е сдухал,при тръгване и при сменяне на скоростите се получава един много гаден "удар" много кофти усещане-все едно колата се разпада
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
chy написа:kiik написа:един куп разбирачи ми казаха, че се дължи на тампоните.... вярно ли е?
Предполагам за тампоните на двигателя става дума.Може и от тях да е,обаче има и нещо друго-ако един тампон от 3те е сдухал,при тръгване и при сменяне на скоростите се получава един много гаден "удар" много кофти усещане-все едно колата се разпада
да да същото
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта