ПОЛО-то тресе на нулева предавка

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
kiik
Мнения: 148
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kiik » Чет 21 юни 2007 8:12


а ако се свалят оборотите?
(сори, ако ми е тъп въпроса)
освен това колко очакваш да се вдигне разхода при това леко вдигане?




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 21 юни 2007 8:42


с коя нафтова помпа си: лукас или бош?


playboy_usa
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот playboy_usa » Чет 21 юни 2007 9:28


niks76 написа:с коя нафтова помпа си: лукас или бош?

лукас


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Вто 03 юли 2007 11:14


Колега, аз мога да ти отговоря на въпросите... Карам същото Поло и имам доста опит...

Оборотите по каталог са около 980 +/- 50 при пуснати всички ел консуматоти...

Аз лично ги правя на око по оборотомера една идея над 1000 и съм доволен... Сменях и единия тампон и съвсем заглъхна тресенето, така че ако имаш излишни 100 лв сменяй и ти...

Други фактори които влияят:

1. Пренапомпани гуми.
2. Силно натисната спирачка на светофара.
3. Продължително каране в градски режим (като се върна от извънградско - двигателя пее даже със стария тампон)
4. Некачествено гориво... При мен само ОМВ е добре... Лукоил тресе...
5. Задръстен въздушен филтър.
6. Остаряло масло.
Добре е да правиш реглажа при смяната на масла и филтри и след извънградски преход...

САМО ВНИМАВАЙ ОТКЪДЕ РЕГУЛИРАШ ОБОРОТИТЕ ДА НЕ СИ РАЗБЪЗИКАШ ПОМПАТА!!! ИМА СИ СПЕЦИАЛНО МЯСТО...


playboy_usa
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот playboy_usa » Вто 03 юли 2007 11:19


GAD написа:Колега, аз мога да ти отговоря на въпросите... Карам същото Поло и имам доста опит...

Оборотите по каталог са около 980 +/- 50 при пуснати всички ел консуматоти...

Аз лично ги правя на око по оборотомера една идея над 1000 и съм доволен... Сменях и единия тампон и съвсем заглъхна тресенето, така че ако имаш излишни 100 лв сменяй и ти...

Други фактори които влияят:

1. Пренапомпани гуми.
2. Силно натисната спирачка на светофара.
3. Продължително каране в градски режим (като се върна от извънградско - двигателя пее даже със стария тампон)
4. Некачествено гориво... При мен само ОМВ е добре... Лукоил тресе...
5. Задръстен въздушен филтър.
6. Остаряло масло.
Добре е да правиш реглажа при смяната на масла и филтри и след извънградски преход...

САМО ВНИМАВАЙ ОТКЪДЕ РЕГУЛИРАШ ОБОРОТИТЕ ДА НЕ СИ РАЗБЪЗИКАШ ПОМПАТА!!! ИМА СИ СПЕЦИАЛНО МЯСТО...

така от тука не съм правил само смяната на филтъра но той е сменен при покупката,така оборотите като пусна всичко са към 800 .и за това тресе,ако ги вдигна това иозанчава че при спрян климатик ще ми станата към 1200.ако това не е проблем,и нямя още да ми се вдигне разхода,ги вдигам,от това място което е до жакум помпичката нали ,имаше преди една тема с снимки ,


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Вто 03 юли 2007 13:18


Ами така като гледам си същия мотор като мен... 800 е немислимо малко... Моята гасне на толкова... Както ти казах около 1000 е по каталог... За моделите с климатик се поинтересувай допълнително как е... Възможно е при включване на климатика да има автоматика, която да качва оборотите... Както е вакуумчето за студеното подгряване например...

Надявам се си прочел предупреждението с големите букви в предишния ми пост...


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Пет 06 юли 2007 17:12


Колега, специално заради теб попитах един познат със АЕФ със клима... Каза, че е на 1050, а като пусне климата падат на около 980...

Бях доста учуден, че няма автоматика, която да регулира оборотите при пуснат климатик, но имай предвид, че неговата клима е "after market"...


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пет 06 юли 2007 17:32


kiik написа:добре, това характерен проблем само за ПОЛО-тата ли е или се случва и при други коли?

И на други коли е така(пежо партнер1.9д(на 18мес.),форд транзит-2.5д,ЛТ 2.4 тд,рено 21 2.1тд)


kiik
Мнения: 148
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kiik » Пет 06 юли 2007 19:28


един куп разбирачи ми казаха, че се дължи на тампоните.... вярно ли е?


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пет 06 юли 2007 20:17


kiik написа:един куп разбирачи ми казаха, че се дължи на тампоните.... вярно ли е?

Предполагам за тампоните на двигателя става дума.Може и от тях да е,обаче има и нещо друго-ако един тампон от 3те е сдухал,при тръгване и при сменяне на скоростите се получава един много гаден "удар" много кофти усещане-все едно колата се разпада


playboy_usa
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот playboy_usa » Съб 07 юли 2007 7:30


chy написа:
kiik написа:един куп разбирачи ми казаха, че се дължи на тампоните.... вярно ли е?

Предполагам за тампоните на двигателя става дума.Може и от тях да е,обаче има и нещо друго-ако един тампон от 3те е сдухал,при тръгване и при сменяне на скоростите се получава един много гаден "удар" много кофти усещане-все едно колата се разпада

да да същото


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Съб 07 юли 2007 9:10


Преди да идеш при майстор-Виж също дали не е правена генерацията(понякога като се налага смяна на някое гърне "го напасват" така че идва много близко до купето и се опира в него.Резултатът е почти същия :D :D )


kiik
Мнения: 148
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kiik » Пет 10 авг 2007 19:59


да чукна на дърво проблема май изглежда решен..... след дълга играчка по тампоните и смяна на единия се оказа, че май идва точно оттам, сега се успокои всичко


mitaka_1
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот mitaka_1 » Съб 11 авг 2007 10:58


Сигурно е от тампон не би трябвало да тресе аз карам поло 1.9 SDI и нямам абсолютно никакъв проблем.Работи на 950 оборота и ми дава разход 5.5 в града.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта