Едно тъпи питане.... И молба за СЪВЕТ.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Нед 06 яну 2008 6:24


lrlmodo написа:
maslinkov написа:Според мен, най - добре е да възстановиж оригиналанта система на термостата - ако е бил пластмасов - с пластмасов. Не смея да ти давам повече акъл, след като при смяната му ти изтече почти всичкия антифриз, което ми говори, че при теб гадинката се намира някъде на ниво водна помпа, а не като при мене малко под цилиндровата глава.

На същото място му е - до главата.
И аз моя кат го сменях пред блока ми протече, щот не стига че е надолу отвора е и под наклон :evil:
Та оттогава кат сменям термостат махам целия тройник от главата, слагам си термостата внимателно :!: и всичко заспива :wink:
g.n.g. твоя е блокирал отворен сигурно, за да не помръдне стрелката :!:
Я си вземи и нов тройник (не е скъп)
Маркучите как са? Ако стои отворен термостата маркуча след него веднага ще се загрее :!: Check-ни го и кажи резулта

Pri men otvora e horizontalen. kato otvori6 kapaka. v djasno na dvg i njama tripatnik a e mono




Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Нед 06 яну 2008 15:06


Не е блокирал отворен термостата, защото на място и в градско загрява бързо и си държи 85-90 градуса!
Само когато тръгна с по висока скорост пада стрелката до долу. :shock
Това е втори термостат за последните 15 дни!!!
И тази пластмаса с която се затваря термостат и тя е нова!!!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта