drotomir написа:borovesnik написа:да споделя и аз моя опит: значи полото е 1.4 , пълна инжекcия, 60 коня, мотор APQ.
Опита е правен като се пълни колата до горе с гориво, минават се километрите и отново се пълни до горе. Колата се кара на къси разстояния ( 3- 5 км),градско
Разхода го давам в цифри: 167 км за 13.7 литра бензин 95 от Екото.
Похвално , зимата щом изкарваш разход от 8/100 в града на къси разстояния , то лятото най вероятно падаш на 6/100 .
Колега не че нещо не вярвам ама и аз карам поло и то доста по нов модел от твоето на доста по малко километри и такива разходи особено през зимата мога само да мечтая да имам.Явно старите автомобили с течение на годините и километрите започват да харчат значително по малко.
Между впрочем в кой град е този разход.
На къси разстояния до 5км градско е 10/100, при по-дълги 10-20км градско си е 8/100, аз с 20лв което са 9.66л, минавам 120км... Като от време на време я напичам до 5К... Ама рядко, повечето време карам до 2500 оборота. - 8,05л/100км, да приемем някво разминаване да е 8,5л на 100.... 6n2 1.4 AUD бащата под 10 горе-долу май не може да го свали, а има същия стил на каране горе-долу... не знам каква е причинта.
Забелязал съм ,че в този форум като се чуе за Поло и е най-неикономичната и невървяща кола - демек за нищо не става....
Ако е Голф обаче - те са хипер мощни по над 150 коня и горят само 12 - извода, купи си голф за 2л отгоре....
Стига бе хора, за тва са тия класове коли и малки мотори, разход се постига нисък, стига да знаеш как да ги караш.
Ако се качиш от бензинов 150 коня голф, няма как полото да даде 8/100, щото ще го ръчкаш до червено за да опиташ да го накараш да върви наполовината на голфа... Като си караш малолитражки и си им свикнал, ниския разход е лесна работа.