Проблеми с парното на 2F - решени!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
anton4o
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 7:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот anton4o » Пон 10 окт 2011 13:54


Погледнах бушоните и не видях никой да е прекъснат, а задна чистачка нямам. Извадена е с все сичко. Ако някой знае каде може да има друг бушон за парното да сподели.




Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот BukTop » Пон 10 окт 2011 16:36


anton4o написа:Погледнах бушоните и не видях никой да е прекъснат, а задна чистачка нямам. Извадена е с все сичко. Ако някой знае каде може да има друг бушон за парното да сподели.


Провери с мултицет, дали ти работи копчето за превключването на степените. Друго, за което се сещам е да погледнеш, дали някое кабелче, отпред на моторчето, не се измъкнало или окислило.


Потребителски аватар
anton4o
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 7:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот anton4o » Пон 10 окт 2011 19:19


Играх си пак, разглобих копче мопче, но нищо не разбрах. Като хвана + с мултицета и бутам на копчето на клемите с другия кабел, хващам - . На 1ва едната клема,на 2ра другата и т.н.. Мотора на парното също работи като му подам + на най-крайната клема и включа един кафяв кабел от клемореда, на 3та скорост. След това стана тъмно и в недоумление затворих капака. Имам няколко въпроса:
1.Някой има ли електрическа схема, която да ми помогне?
2.Има ли бушон това парно?
3.В моето поло, като дам на контакт, на горния ред от бушоните никаде няма ток. Това защо е така? И защо има толкова много бушони, за какво са всичките...


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re:

Мнениеот nosex » Вто 11 окт 2011 11:02


nosex написа:Изображение

Колега, махни това бушонче (под зелената намотка се намира), което е посочено на снимката и запои на негово място медна жичка с по-дебело сечение :beer


Потребителски аватар
anton4o
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 7:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот anton4o » Вто 11 окт 2011 18:46


Ей сега ще пробвам. На мен ми казаха, че е диод това под реустата. Но проблема е, че не работи и 3та степен. Това диодче мисля, че не играе роля тогава. За 3та би трябвало да се пуска директно тока.


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот nosex » Сря 12 окт 2011 8:40


Не се плаши, и да не е проблема в него, той рано или късно се предава и се налага галимацията с жичката. :lol:
И пиши, какво си направил :beer


Потребителски аватар
anton4o
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 7:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот anton4o » Сря 12 окт 2011 15:56


Проблема е решен. Оказа се най-простото - бушон. На пръв поглед не си личеше, но беше прекъснат. Освен него и диода беше заминал и го замених с жичка. :beer
Благодаря за помощта :)


Danko87
Мнения: 125
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот Danko87 » Сря 12 окт 2011 23:08


anton4o написа:Проблема е решен. Оказа се най-простото - бушон. На пръв поглед не си личеше, но беше прекъснат. Освен него и диода беше заминал и го замених с жичка. :beer
Благодаря за помощта :)

Колко ампера бушон трябва да е ? Ти какъв сложи ? Този диод какво представлява и откъде може да се купи нов ? :beer


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот lrlmodo » Чет 13 окт 2011 14:08


Както каза колегата Антончо, терморезистора играе само на 1 и 2-ра степен.
При мен е с жичка от доста време (медна) - никакви проблеми :)
Лошото е че вентилатор читав да намериш е .........
Моя оригиналния сдаде багажа, добре че ми подари такъв един другар Volkov се пише 8)
Все още работи без излишни звуцу у затягания mhihi


Потребителски аватар
anton4o
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 7:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот anton4o » Чет 13 окт 2011 18:42


Бушона беше 16 ампера, диода не можах да прочета какво пише на него и го замених с медна телчица. Моя мотор на парното като е студено издаваше много гадни звуци на 3та степен. Сега го извадих от пластмасите, почистих колкото може бес да се разглабя самия мотор, смазах втулките. Почистих с парцал маслото одвън за да не събира прах и зглобих по обратния ред. Като е много важно е да се позиционира перката така, че да не опира никаде :) За сега не се е обаждал, но като паднат под нулата температурите ще споделя дали има промяна.


Потребителски аватар
RANOPILE
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
Автомобил: VW Polo 2F
Двигател: AAU 1994
Местоположение: София, жк Лагера

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот RANOPILE » Чет 13 окт 2011 20:48


Само незнам с каква логика на мястото на диод слагате проводник? Явно са имали нещо предвид немците като са сложили ДИОД да пропуска тока само в едната посока.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19321
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот stefan4o » Чет 13 окт 2011 20:54


Бях изровил преди параметрите на тоя диод. И мисля, че в Конрад имаше близък като параметри. По-добре е да се замени с него, отколкото да се намотават жички, според мен де.


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот BukTop » Чет 13 окт 2011 21:00


Това, до колкото знам, не е диод, а е терморезистор или термобушон (нещо от сорта). Когато температурата стане много висока, просто прекъсва и не пропуска на никъде. Затова като се замени със жичка и парното тръгва.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19321
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот stefan4o » Чет 13 окт 2011 21:04


Мда, така е по-правилно да се нарече. Действително е такъв.


Danko87
Мнения: 125
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот Danko87 » Чет 13 окт 2011 21:54


някой ако знае откъде може да се купи такъв диод (термосензор , термобушон ) нека пише тук и колко струва и под какво име се търси ? :D :beer



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта