


Проблеми с парното на 2F - решени!
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Погледнах бушоните и не видях никой да е прекъснат, а задна чистачка нямам. Извадена е с все сичко. Ако някой знае каде може да има друг бушон за парното да сподели.
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
anton4o написа:Погледнах бушоните и не видях никой да е прекъснат, а задна чистачка нямам. Извадена е с все сичко. Ако някой знае каде може да има друг бушон за парното да сподели.
Провери с мултицет, дали ти работи копчето за превключването на степените. Друго, за което се сещам е да погледнеш, дали някое кабелче, отпред на моторчето, не се измъкнало или окислило.
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Играх си пак, разглобих копче мопче, но нищо не разбрах. Като хвана + с мултицета и бутам на копчето на клемите с другия кабел, хващам - . На 1ва едната клема,на 2ра другата и т.н.. Мотора на парното също работи като му подам + на най-крайната клема и включа един кафяв кабел от клемореда, на 3та скорост. След това стана тъмно и в недоумление затворих капака. Имам няколко въпроса:
1.Някой има ли електрическа схема, която да ми помогне?
2.Има ли бушон това парно?
3.В моето поло, като дам на контакт, на горния ред от бушоните никаде няма ток. Това защо е така? И защо има толкова много бушони, за какво са всичките...
1.Някой има ли електрическа схема, която да ми помогне?
2.Има ли бушон това парно?
3.В моето поло, като дам на контакт, на горния ред от бушоните никаде няма ток. Това защо е така? И защо има толкова много бушони, за какво са всичките...
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re:
nosex написа:
Колега, махни това бушонче (под зелената намотка се намира), което е посочено на снимката и запои на негово място медна жичка с по-дебело сечение

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Ей сега ще пробвам. На мен ми казаха, че е диод това под реустата. Но проблема е, че не работи и 3та степен. Това диодче мисля, че не играе роля тогава. За 3та би трябвало да се пуска директно тока.
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Не се плаши, и да не е проблема в него, той рано или късно се предава и се налага галимацията с жичката.
И пиши, какво си направил

И пиши, какво си направил

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Проблема е решен. Оказа се най-простото - бушон. На пръв поглед не си личеше, но беше прекъснат. Освен него и диода беше заминал и го замених с жичка.
Благодаря за помощта

Благодаря за помощта

-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
anton4o написа:Проблема е решен. Оказа се най-простото - бушон. На пръв поглед не си личеше, но беше прекъснат. Освен него и диода беше заминал и го замених с жичка.![]()
Благодаря за помощта
Колко ампера бушон трябва да е ? Ти какъв сложи ? Този диод какво представлява и откъде може да се купи нов ?

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Както каза колегата Антончо, терморезистора играе само на 1 и 2-ра степен.
При мен е с жичка от доста време (медна) - никакви проблеми
Лошото е че вентилатор читав да намериш е .........
Моя оригиналния сдаде багажа, добре че ми подари такъв един другар Volkov се пише
Все още работи без излишни звуцу у затягания
При мен е с жичка от доста време (медна) - никакви проблеми

Лошото е че вентилатор читав да намериш е .........
Моя оригиналния сдаде багажа, добре че ми подари такъв един другар Volkov се пише

Все още работи без излишни звуцу у затягания

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Бушона беше 16 ампера, диода не можах да прочета какво пише на него и го замених с медна телчица. Моя мотор на парното като е студено издаваше много гадни звуци на 3та степен. Сега го извадих от пластмасите, почистих колкото може бес да се разглабя самия мотор, смазах втулките. Почистих с парцал маслото одвън за да не събира прах и зглобих по обратния ред. Като е много важно е да се позиционира перката така, че да не опира никаде
За сега не се е обаждал, но като паднат под нулата температурите ще споделя дали има промяна.

- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Само незнам с каква логика на мястото на диод слагате проводник? Явно са имали нещо предвид немците като са сложили ДИОД да пропуска тока само в едната посока.
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Бях изровил преди параметрите на тоя диод. И мисля, че в Конрад имаше близък като параметри. По-добре е да се замени с него, отколкото да се намотават жички, според мен де.
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Това, до колкото знам, не е диод, а е терморезистор или термобушон (нещо от сорта). Когато температурата стане много висока, просто прекъсва и не пропуска на никъде. Затова като се замени със жичка и парното тръгва.
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Мда, така е по-правилно да се нарече. Действително е такъв.
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
някой ако знае откъде може да се купи такъв диод (термосензор , термобушон ) нека пише тук и колко струва и под какво име се търси ?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта