За алтернатора - въпросче?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

За алтернатора - въпросче?

Мнениеот kimbaten » Вто 29 ное 2005 13:04


При работещ двигател, пуснати доста консуматори (парно, чистачки, нагреватели на задното стъкло, къси светлини),
колко волта (приблизително) трябва да показва като се замери, за да е сигурно че акумулатора се зарежда нормално :?:




Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Вто 29 ное 2005 13:58


от 13,8 до 14,6 ако се не лъжа


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За алтернатора - въпросче?

Мнениеот wili98 » Вто 29 ное 2005 17:55


kimbaten написа:При работещ двигател, пуснати доста консуматори (парно, чистачки, нагреватели на задното стъкло, къси светлини),
колко волта (приблизително) трябва да показва като се замери, за да е сигурно че акумулатора се зарежда нормално :?:

Около 14V даже почти няма значение, колко консуматори си включил, динамото е изчислено, така че да може да храни всичко стандартно в колата.
Е разбира се ако си с 2х500 уредба, 2х100 фарове, може и да имаш ядове, но при нормална ситуация трябва да си 13.8 - 14.1 V


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Сря 30 ное 2005 12:12


...а има ли някви други предпоставки, примерно дали е загряла колата или е студена? понеже мойто показва около 13.4 примерно (мерил съм го на студен мотор) - дали се настройва или тряа ремонт според вас? :roll:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Има да

Мнениеот wili98 » Сря 30 ное 2005 18:45


Има ествествено, зависи колко ти е разреден акумулатора...
На практика може да покаже и пад в напрежението на някой уреди, но това идва, не толкова от повишената консумация, колкото до загуба на напрежение, през клемореда на конт. ключ да речем


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Сря 30 ное 2005 23:06


ммммммм тва как да проверя дали е така - ако я закарам на раковска и сливница по майсторите за алтернатори - ще го открият ли? :roll:


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Чет 01 дек 2005 8:12


Не забравяй, че напрежението е право пропорционално на оборотите, все пак и обратно на консумираният ток.
При включени всички консуматори ще ти трябват малко повече обороти за да се "насити" и реле регулатора да "сработи".
Започни да подавш гаС постепенно и следи показанията на волтметъра. Гледай при какви обороти достигаш посочените от колегите по горе стойности на напрежението. ако въобще не ги достигаш или при повече от 2500 об. вероятно имаш някакъв бъг.


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Чет 01 дек 2005 9:56


brother_Tom написа:Не забравяй, че напрежението е право пропорционално на оборотите, все пак и обратно на консумираният ток.
При включени всички консуматори ще ти трябват малко повече обороти за да се "насити" и реле регулатора да "сработи".
Започни да подавш гаС постепенно и следи показанията на волтметъра. Гледай при какви обороти достигаш посочените от колегите по горе стойности на напрежението. ако въобще не ги достигаш или при повече от 2500 об. вероятно имаш някакъв бъг.


мерси - ще го пробвам още днес или утре и ще пиша после да обсъдиме кво е що е :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта