Ситуация...:
В събота смяна на гарнитура на капака на клапаните, заедно с мацане на силикон, щото хвърляше от там:
Понеделник, след 10км градско замирисва на изгоряло масло, след 5 мин паркирам, вдигам капака, и маслото се лее яко...
Не бих питал много ако:
Забелязах че щеката се беше извадила ! -- никога досега не съм я виждал извадене /може и да не съм я напъхал но се съмнявам/.
- Около нея няма масло, не е изхвърлял от там.
- Мотора не чука не тропа, работи нормално
- Маслото е на 5к и не мирише грам на бензин.
- Налягането е около 2 атм. на тихи обороти.
- Разход градско около 8 /100 бенз. - няма газ.
- Маркуча от картеринте газове си е на място, и нямам никакво масло във възд. филтър.
- Преди това също хвърляше масло от там, но в незначителни количества...
- Масло не доливам, не харчи.
-Гарнитурата е от Dosy, той каза че е повече от свестна и наистина така изглежда.
Кажете, ако нещо се е запушило, как да диагностицирам, евентуално някакви картерни решетки там...
Или просто аз съм прекалил със силикона?
Как да разбера дали ми е крив капака на клапаните.??



И маслото потече - щото се бях улял със силикона... май!?!
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И маслото потече - щото се бях улял със силикона... май!?!
Последна промяна от wili98 на Пон 12 дек 2005 16:46, променено общо 1 път.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
след като си слагал нова гарнитура защо си слагал и силикон?
за да ти се извади щеката знаеш,че може да е запушен маркуча на картерните газове.след като не ти е зацапало въздушния филтър виж наистина дали не е запушен/стиснат този маркуч.
запали мотора и виж дали духа от там.
как стегна капака на клапаните?
за да ти се извади щеката знаеш,че може да е запушен маркуча на картерните газове.след като не ти е зацапало въздушния филтър виж наистина дали не е запушен/стиснат този маркуч.
запали мотора и виж дали духа от там.
как стегна капака на клапаните?
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За сега уточнено
На ръка, и 3 те болта по-малко.. докато спрат в ограничението.
Среднит болт е по-голям, разпробиван е и е правена нова резба, защото пустият му алуминии, в комплектация с някой незнаен Джузепе майстор, са му е.. мамата.
Иначе слагах, защото с една нова така или иначе течеше, след това със силикон пак течеше...
А в резултат на днешното шоу:
Гарнитурата просто се беше изметнала. От многото силикон, който бях набухал.
Обаче изядох и резбата на другият болт /така или иначе го чаках/
Та сваляне на черупковият лагер от към ангр. ремък, разпробиване, и нова резба - 8мм и сега съм със старата гарнитура без силикон.
И добре стегнато навсякъде.
Надявам се да държи
BTW: първото уголемяване на резбата беше m.a.d.e by Vaskoto1 и каза, че докато отвинти тези болтове му се е взело здравето
А по въпроса за маркуча:
Гледах го, не е прищипан нито пречупен някъде, направо си влиза някъде в мотора, и от там излиза онзи дебелият за възд. филтър
Да видим колко ще кара така.
Среднит болт е по-голям, разпробиван е и е правена нова резба, защото пустият му алуминии, в комплектация с някой незнаен Джузепе майстор, са му е.. мамата.
Иначе слагах, защото с една нова така или иначе течеше, след това със силикон пак течеше...
А в резултат на днешното шоу:
Гарнитурата просто се беше изметнала. От многото силикон, който бях набухал.
Обаче изядох и резбата на другият болт /така или иначе го чаках/
Та сваляне на черупковият лагер от към ангр. ремък, разпробиване, и нова резба - 8мм и сега съм със старата гарнитура без силикон.
И добре стегнато навсякъде.
Надявам се да държи

BTW: първото уголемяване на резбата беше m.a.d.e by Vaskoto1 и каза, че докато отвинти тези болтове му се е взело здравето

А по въпроса за маркуча:
Гледах го, не е прищипан нито пречупен някъде, направо си влиза някъде в мотора, и от там излиза онзи дебелият за възд. филтър

Да видим колко ще кара така.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Maks написа:Мисълта ми беше дали неси сложил датчик и ако да то сподели.
Не датчик не съм слагал, но го мерих преди и след като смених "оригиналното" масло... Да си направя сметка дали много са я дрогирали колата...
Иначе за датчика... би трябвало лесно да се сложи, защото си имам направо тръбичка разлонител в момента и на нея е закрепен оригиналният датичк на маслото... Но не са ми попадали някакви уреди, пък искам да е някакъв уред вграден в таблото например, или със светодиоди да речем, да е нещо ненатрапчиво...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта