



Има ли във форума и други с Polo 1.9 D '96 г.
Има ли във форума и други с Polo 1.9 D '96 г.
...определено мисля, че ако има можем да сме си много полезни, като си споделяме опита и неволите 

hadves написа:И аз съм с поло 1.9Д и си имам проблем с първоначалното палене.след като е работил мотора няма проблеми,пали както си требе.
Аз уикенда бях извън София и забелязах, че днес (понеделник) сутринта запалих без проблем, макар че е поне -10... Явно от големите консуматори и късите дистанции в града - акумулатора не успява да се презареди като хората... Според мен оттам е проблема...
- hadves
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
за съжаление не е от акумулатора и зареждането му.Аку е нов.Водих я на тест компютър.Не можаха да хванат от къде е проблема.Оставях им я няколко пъти да преспива при тях.Прави го сутрин-първото палене.След това е пушка.Не могат да го оправят,защото се занимават с бензин.Обаждах се на Ваското,но и той ми каза че се занимава с бензинови.Мисля да ходя до Супер дизел на околовръстното за да видя,какво могат да направят и те.нямам друга идея.нямам и познат дизелджия.Изчистих(махнах го) и катализатора да не би да е запушен.Няма подобрения.
Днес бе върха.Не можа въобще да запали.Иначе след 5-6 мин борба пали.днес градски транспорт,че и таксита няма.
Днес бе върха.Не можа въобще да запали.Иначе след 5-6 мин борба пали.днес градски транспорт,че и таксита няма.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
GAD написа:Свещите не се изключват, ако си подгрял веднъж? Нали е някакъв температурен датчик все пак....
Нема такива работи.
Свещите греят около 10 сек. и спират., но ако всичко ти е наред е напълно достатъчно да запали колата.
Датчика е така свързан /към охладителната система/, че когато е топла колата да НЕ подгрява.
hadves написа:Не могат да го оправят,защото се занимават с бензин.
Днес бе върха.Не можа въобще да запали.Иначе след 5-6 мин борба пали.днес градски транспорт,че и таксита няма.
Нормално е да не могат да го оправят като са бензинджии.
Какво значи след 5-6 мин борба.
Казах ти нещо за свещите, как си ги проверявал.
Имам нещо в предвид. Дай на Л.С. от кой кв. си и да измислиме нещо.
- hadves
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
5-6 минути проби да запаля автомобила.Вчера почти скапах акумулатора,а беше нов.Накрая на 6-я път запали след като взех ток от едно пежо 407.
С голям зор замерих свещите една по една след като ги разкачих.Дават еднакво съпротивление.Нямам мегер за да видя дали нямат утечки.Релето за подгрева се чува как превключва.Вчера дигнах ръце и го закарах в супер дизел да ми режат главата
Да видим какво ще ми кажат.Днес ще я взимам ако е готова
Ще ги разпитам какво и ще пиша в форума.
С голям зор замерих свещите една по една след като ги разкачих.Дават еднакво съпротивление.Нямам мегер за да видя дали нямат утечки.Релето за подгрева се чува как превключва.Вчера дигнах ръце и го закарах в супер дизел да ми режат главата

Да видим какво ще ми кажат.Днес ще я взимам ако е готова

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Веднага ти казвам какво е според мене - ПОДГРЕВНИ СВЕЩИ или релето.
Беше ми писал на лично ама там разбрах от думите ти че си пробвал свещите една по една, но явно е ставало дума за мерене което не е правилно. Свещите се свалят и се закачат заедно и тогава на акумулатор и визуално се вижда какво е дереджето им. Това с меренето не дава точен резултат.
Лошото е че няма да минеш по-тънко от 50 лв. даже и само 1 свещ да е имало скапана.
Беше ми писал на лично ама там разбрах от думите ти че си пробвал свещите една по една, но явно е ставало дума за мерене което не е правилно. Свещите се свалят и се закачат заедно и тогава на акумулатор и визуално се вижда какво е дереджето им. Това с меренето не дава точен резултат.
Лошото е че няма да минеш по-тънко от 50 лв. даже и само 1 свещ да е имало скапана.
- hadves
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Олекнах с 65 лв
"Супер специалистите" ми смениха горивния филтър и резултата е същия,не пали.30лв диагностика и 35 лв горивен филтър.Решиха че компресията ми е ниска. т.е двигателя е издухан.Питам ги колко я замерихте,а те нямаме уред за мерене
Паднах направо.Викам им филтъра и аз можех да си го сменя,ръцете ми не са ми завряни в з..
Моторчето не може да е издухано,защото нито пуши,нито харчи много и върви. 160 си ги дига с 4-ри човека вътре и ги държи.
Не знаех че свещите трябва да се извадят и директно да се види нагряването,като им се подаде 12В.



Моторчето не може да е издухано,защото нито пуши,нито харчи много и върви. 160 си ги дига с 4-ри човека вътре и ги държи.
Не знаех че свещите трябва да се извадят и директно да се види нагряването,като им се подаде 12В.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
hadves написа:Не знаех че свещите трябва да се извадят и директно да се види нагряването,като им се подаде 12В.
Това е най-добрият вариант.
Иначе може и да даде, че не е прекъснала но да не подгрява или поне не достатъчно.
Ако имаш възможност в Неделя да дойдеш на клубната среща ще измислим какво да правим.
- hadves
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Компресия,свещи и клапан-трудно палене
Мерих компресията днес.29,30,28 и 31 кг/см2.
Според руския сайт- нов двигател тип AEF - 34 кг/см2,пределно 26 кг/см2,максимална разлика м/у цилиндрите 5 кг/см2 т.е влизам в нормите.
Разпръсквачи работили не повече от 10 хиляди км.- почти нови.тест налягане 135 кг/см2
При свалени дюзи и подаден подгрев се вижда през отвора че свещ цилиндър номер 2 не работи(заминала е).
Въздух в горивната система - идващ от счупен клапан за излишно гориво намиращ се върху горивния филтър.
Утре закупуване на нов клапан и 4 бр подгревни свещи
Ще си ги сменя и се надявам да няма проблеми с Полото
Жалко че не можах да дойда на сбирката пред НИМ,но поне работа свърших.
Според руския сайт- нов двигател тип AEF - 34 кг/см2,пределно 26 кг/см2,максимална разлика м/у цилиндрите 5 кг/см2 т.е влизам в нормите.
Разпръсквачи работили не повече от 10 хиляди км.- почти нови.тест налягане 135 кг/см2
При свалени дюзи и подаден подгрев се вижда през отвора че свещ цилиндър номер 2 не работи(заминала е).
Въздух в горивната система - идващ от счупен клапан за излишно гориво намиращ се върху горивния филтър.
Утре закупуване на нов клапан и 4 бр подгревни свещи

Ще си ги сменя и се надявам да няма проблеми с Полото
Жалко че не можах да дойда на сбирката пред НИМ,но поне работа свърших.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта