


Неравномерна работа и "забива"? - Поправен!
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Неравномерна работа и "забива"? - Поправен!
От няколко дена насам забелязах, че има промяна в поведението на автомобила, като запаля на студен двигател оборотите си се качват там на около 1000 и звучи съвсем равномерно, след 10 - 15 секунди започва да тресе и започва да работи неравномерно като "на тласъци" ако мога да го опиша така. След като позагрее колата (там около 70 - 80 градуса) това нещо спира и работата и звука и оборотите всичко си става нормално. Сега въпроса ми е, не толкова че ме дразни, но това може ли да е симптом на нещо сериозно,на което трябва да се обърне сериозно внимание. Ако някой има представа на какво може да се дължи такава внезапна промяна да сподели поне да знам какво да ида да погледнат в сервиза? Мерси предварително.
Последна промяна от kimbaten на Съб 11 фев 2006 23:23, променено общо 3 пъти.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами може да се дължи на много работи:
1. недори свещи
2. недобри кабели
3. датчик за температурата на охл. течност за компира /обикновенно е син/
4. кофти бензин
5. Въздушен филтър за смяна...
6. моторче за празен ход
7. Тампон на моното
8. Гарнитура на глава
9. Заминали сегменти- ниска компресия...
още да изброявам ли.. последните 2 почти ги отпиши... не стават от раз
Все пак , първо провери ЕКУ то за грешки, тогава предприемай някакви мерки свързани с изваждане.
1. недори свещи
2. недобри кабели
3. датчик за температурата на охл. течност за компира /обикновенно е син/
4. кофти бензин
5. Въздушен филтър за смяна...
6. моторче за празен ход
7. Тампон на моното
8. Гарнитура на глава
9. Заминали сегменти- ниска компресия...
още да изброявам ли.. последните 2 почти ги отпиши... не стават от раз

Все пак , първо провери ЕКУ то за грешки, тогава предприемай някакви мерки свързани с изваждане.
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Днес Полото почна почти да гасне и да променя оборотите както си поиска (1000 - 500 - 1500 - 500) на празен ход, дори при подаване на газ глъхне и не иска да качи ... открих обаче че когато се променят оборотите, някъде под таблото цъка нещо много необичайно и на къси интервали, съответстващи на неравномерната работа и като се заслушах прилича на реле, така че моля кажете може ли да е от някакво реле и каде се намира то, има ли реле което управлява по някакъв начин оборотите или автоматичния смукач щото точно на такова ми прилича как да го открия и да го сменя и евентуално колко струва, скъпо ли е ?? С други думи ПОМООООООЩ ! 

- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
... така, попрочетох топици на колеги с ФВ-та други модели и от книжката на Haynes за поло, има 2 релета на еку-то едното е fuel pump relay на бензиновата помпа - ясно, другото обаче е Inlet manifold pre-heater relay - което не знам кво е. Във другите раздели имаше теми за Пасат където се споменава за подгряване на ламбдата - може ли да е точно това, полото има ли такова нещо и изобщо проблема може ли да е от някое от тея релета които имам или може да се дължи на нещо което кара релето да се "шашка"? Ще се ходи на диагностика то е ясно въпроса ми е ако е от тея релета проблема диагностика може ли да го хване и евентуално много ли са скъпи релетата? Моля помагайте колеги, че колта седи пред блока и не смея да я карам?
... p.s. да не говорим че и разхода се качи доста и тозад мирише на недоизгорял бензин и пръска черно при форсиране

... p.s. да не говорим че и разхода се качи доста и тозад мирише на недоизгорял бензин и пръска черно при форсиране

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ДА и аз мисля че е за подгряване на сондата..
Но:
В купето са май 2 релета говоря за поло 2F като гледам си писал МК3
едното е за чистачките а другот трябва да е за мигачите.
Аз залагам, че това реле за което говориш е отвън, при бушоните...
Извади го и му виж парт номера.. после в гугъла
На практика, това реле не би трябвало да те мота особенно на студено, защото докъто загрее ламбдата, и се подава oпорно напрежение 0.5 в на ЕКУ то.. ама всъщност не залагам 100% може и да говоря глупости..
но според мен твърдо не е за ЕКУ то ....
Виж извадено как ще реагира колата, като влезе ЕКУ то в авариен режим /ако още не е влязло/
Пробвай да ресетнеш компа за да видиш какво става...
А моторчето за празен ход не знам как се диагностицира, самото то..
Иначе за TPS трябва да може просто да се замери съпротивлението му, защото той е един потенциометър
Но:
В купето са май 2 релета говоря за поло 2F като гледам си писал МК3
едното е за чистачките а другот трябва да е за мигачите.
Аз залагам, че това реле за което говориш е отвън, при бушоните...
Извади го и му виж парт номера.. после в гугъла

На практика, това реле не би трябвало да те мота особенно на студено, защото докъто загрее ламбдата, и се подава oпорно напрежение 0.5 в на ЕКУ то.. ама всъщност не залагам 100% може и да говоря глупости..
но според мен твърдо не е за ЕКУ то ....
Виж извадено как ще реагира колата, като влезе ЕКУ то в авариен режим /ако още не е влязло/
Пробвай да ресетнеш компа за да видиш какво става...
А моторчето за празен ход не знам как се диагностицира, самото то..
Иначе за TPS трябва да може просто да се замери съпротивлението му, защото той е един потенциометър
Последна промяна от wili98 на Чет 07 сеп 2006 15:23, променено общо 1 път.
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
така... от ето това място...
свалих ето тези 2 релета които кротко си стояха едно до друго...
можете ли да ми кажете ТОВА ли са релетата за помпата и другото за подгряване (Inlet manifold pre-heater relay) евентуално, и така като ги гледате скъпи ли са? щото ако са по 5 - 10 лв отивам и ги сменям е така за принципа, поне да отхвърля тоя вариант. Двете са напълно еднакви. и кое по точно им е номера по който да ги търся... "867 906 381" или "SHO 89 96 96" пише също "12V 40A max" също питам, окажат ли се скъпи, къде мога да ида да ги тестват тея работят ли или как да ги тествам аз? Мерси предварително

свалих ето тези 2 релета които кротко си стояха едно до друго...


можете ли да ми кажете ТОВА ли са релетата за помпата и другото за подгряване (Inlet manifold pre-heater relay) евентуално, и така като ги гледате скъпи ли са? щото ако са по 5 - 10 лв отивам и ги сменям е така за принципа, поне да отхвърля тоя вариант. Двете са напълно еднакви. и кое по точно им е номера по който да ги търся... "867 906 381" или "SHO 89 96 96" пише също "12V 40A max" също питам, окажат ли се скъпи, къде мога да ида да ги тестват тея работят ли или как да ги тествам аз? Мерси предварително

- hadves
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако имаш кодирано CD или касетофон,след като откачиш аку ще трябва да ходиш на майстор за да го пуснеш отново.Ето ти телефони за връзка с една мацка,която разбира от диагностика и прави такава с компютър.Закача кабела и от там нататък нямаш проблеми.тя ще ти нулира и грешките,които компа ти е отчел.Може и да ти каже къде ти е проблема.До като не ти свършат работа пари не взимат.Ето телефоните 0887267033,0889249369,0898861500,0898640443.Търсиш Таня.Ще ти обяснят къде се намира сервиза.От Орион посока Надежда,преди моста за надежда в дясно.
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
wili98 написа:къв този автоматичен смукач на моно?
това не се ли прави от компира?
ххахахахахах - не ме успокояваш хехехе

така ми казаха за авт. смукач - към 100 кинта бил - не знам като ида на диаг. ще пиша - не ща предварително да говора... ама са в тоя сняг с гаснеща кола не ми се обикаля по майстори.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 29 госта