Колеги, моля за помоща ви.
Как сам да разбера дали ангренажния ремък е поставен /зацепен/ правилно?
Автомобилът е VW Polo '97; 999 cm3; 37 kw; AER.
До колко един зъб отклонение е от значение? И евнтуално какви са признаците и/или последствията от една такава грешка?
Благодаря предварително!



Ангренажен ремък, белези, поставяне, проверка ...
- Поло-жително
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 16:41, променено общо 1 път.
- Поло-жително
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
да поясня-бяха му го зацепили с един зъб грешка на разпределителния вал но на неговия мотор за да разглобиш всичко и да го охлабиш а после натегнеш човешки трябва да се откачи целия двигател от опората и да се разглобява до посиняване.
затова просто откачихме ремъка от разпр. вал и го презацепихме правилно без да разглобяваме всичко.
видя ми се по натегнат от обичайното но тогава не можех нищо повече да направя.
имам съмнения и за обтяжна ролка (този мотор се опъва с ролка а не с помпата директно въпреки че и тя е на ангренажа) но ще го провериме и ще пиша.
затова просто откачихме ремъка от разпр. вал и го презацепихме правилно без да разглобяваме всичко.
видя ми се по натегнат от обичайното но тогава не можех нищо повече да направя.
имам съмнения и за обтяжна ролка (този мотор се опъва с ролка а не с помпата директно въпреки че и тя е на ангренажа) но ще го провериме и ще пиша.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта