Искам ви мнението, защото не знам какво да правя вече.
Става въпрос за модела 6KV2 98-ма, 1.6 100 коня. Една вечер просто не можах да запаля. Чуваше се че върти стартера, но не палеше. Един приятел ме издърпа до нас и по пътя опитах да запаля от втора но пак можах. На другия ден ме издърпаха до Юнитрейд дружба и там ми казаха следното - ще ви сменим свещите, а бобината ви е изгоряла (360лева). Така били горели, изтекъл й живота... ОК, оправи се проблема, седмица карах и...
В един хубав ден не пак можах да запаля (без газ). Като натиснах педала запалих, но колата поддържаше обороти едва едва и като пусна педала се давеше и гаснеше. Отидох в Юнитрейд Дружба (по настояване на нашите) буквално пъплейки - газ до дупка на трета 70 км/ч. 2 часа тестваха, диагностицираха, почесваха се, събраха се около 8 механика... и отсякоха че е Ламбда сондата. Смениха я, но и това не помогна. И казаха - хък-мък проблемът идва от компютъра, с нашия оборотен компютър колата няма проблеми. Понеже се били събрали сухи леста под капака, събрала се и вода и го повредила (едното му стъпало). Нов е 2000 лева. Търсих цял ден по моргите, но не намерих, а колата нямаше как да я продам - ни тъй ни тъй. Сменихме и компютъра. дотука вече се бяха събрали 3000 лева за ремонт. Колата я взех за 11 хил., сега струва 8.
Както и да е падна ми разхода и т.н. Обаче снощи като излизах и пак не можах да запаля - същия проблем. Паля, но се дави и гасне. Точно след 2 минути запалих и всичко беше пак ок.
Понеже нищо не разбирам, но си правя някои заключения - защо компютъра веднъж би работил, а след това изведнъж НЕ.
Колата си я карам, ама ме е страх да изляза далече от София, защото всеки момент може да откаже...
Какво мислите по въпроса?



Наистина мистерия! Юнитрейд вдигат рамене
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Я пробвай, така както не пали или не работи добре,
разкачи клемата на акумулатора.. за препоръчване минус,
пуши една цигара, ако не пушиш засечи 3-4 минутки, и я закачи наново..
Така би трябвало да се ресетне компиУтъра и да изчисти грешките..
Пробвай дали ще запалиш и дали ще работи нормално...
Ако работи нормално, идва идеята, че нещо компира засича грешки, и минава в т.нар "авариен режим" със зададени някакви заводски настройки, и байпасва половината датчици..
Та трябва да се намери причината за това...
А другото нещо което се сещам е да не работи някоя дюза като хората, или може би бенз. помпа.. и да се дави по някаква неведома причина...
разкачи клемата на акумулатора.. за препоръчване минус,
пуши една цигара, ако не пушиш засечи 3-4 минутки, и я закачи наново..
Така би трябвало да се ресетне компиУтъра и да изчисти грешките..
Пробвай дали ще запалиш и дали ще работи нормално...
Ако работи нормално, идва идеята, че нещо компира засича грешки, и минава в т.нар "авариен режим" със зададени някакви заводски настройки, и байпасва половината датчици..
Та трябва да се намери причината за това...
А другото нещо което се сещам е да не работи някоя дюза като хората, или може би бенз. помпа.. и да се дави по някаква неведома причина...
Re: Наистина мистерия! Юнитрейд вдигат рамене
I70I написа: 2 часа тестваха, диагностицираха, почесваха се, събраха се около 8 механика... ?
Е нали са обучвани там да познават ве

Или са обучавани как да ти вземат немалко парици

- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
горното още веднъж потвърждава впечатлението ми за НЕКАДЪРНОСТТА НА ФИРМЕНИТЕ СЕРВИЗИ! такива са още впечатленията ми и за други марки, няма да казвам кои - от познати, които са си изпатили от мастори, дето знаят само да закачват компютъра и да казват, все едно гледат на боб: "ами компютърът това показва, онова показва - това е за смяна, онова е за смяна...". НЕ МИ КАЗВАЙТЕ НЕЩА, КОИТО АЗ САМ СИ ГИ ЗНАМ! ДОШЪЛ СЪМ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА ПРОБЛЕМА, НЕ ЗА ИНФОРМАЦИЯ, КОЯТО ВЕЧЕ МИ Е ИЗВЕСТНА И БЕЗ КОМПЮТЪР!
сори за офф-топика, но избликът ми е не е насочен към никого от форума. надявам се, ако тази тема и мненията постнати в нея, ги четат представители на фирмени сервизи да се замислят за своята кадърност и благонадеждност на хора, които уж би трябвало да са "върха на сладоледа" - най-добрите в професията и в бранша си. това обаче уви не е така в бг! вероятно това е фирмената политика на тези сервизи, но крайният резултат е такъв - плачевен! НЕКАДЪРНИ СТЕ И ТОВА Е! ЗНАЕТЕ САМО ЧАСТИ ДА ПОДМЕНЯТЕ, БЕЗ ДА СТЕ СИГУРНИ В ПРОБЛЕМА И ПОВРЕДАТА - АЛЪШ-ВЕРИШ НА ФИРМЕНИЯ МАГАЗИН ДА СТАВА... засрамете се!
сори за офф-топика, но избликът ми е не е насочен към никого от форума. надявам се, ако тази тема и мненията постнати в нея, ги четат представители на фирмени сервизи да се замислят за своята кадърност и благонадеждност на хора, които уж би трябвало да са "върха на сладоледа" - най-добрите в професията и в бранша си. това обаче уви не е така в бг! вероятно това е фирмената политика на тези сервизи, но крайният резултат е такъв - плачевен! НЕКАДЪРНИ СТЕ И ТОВА Е! ЗНАЕТЕ САМО ЧАСТИ ДА ПОДМЕНЯТЕ, БЕЗ ДА СТЕ СИГУРНИ В ПРОБЛЕМА И ПОВРЕДАТА - АЛЪШ-ВЕРИШ НА ФИРМЕНИЯ МАГАЗИН ДА СТАВА... засрамете се!
- POLO PAVLETI
- Мнения: 1675
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
- d3f
- Мнения: 83
- Регистриран на: Сря 08 фев 2006 23:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Същия проблем имам и аз, като паля сутрин, врътна един път неще, врътна втори път и запали ама неможе да се форсира и ако настъпа по яко гасне, след 5 секунди няма никакъв проблем, аз съм с поло 1.0АЕR 98год. Ходил съм при тея в уни трейд за диагностика на компа, в който се оказа, че нямало проблем, но все пак тея решиха да ми качат колата на стенд, защото трябвало реглаж на преден мост, аз им казах, че не трябва и съм правил... абе да ми земат още 20лв
Значи колеги нека ви кажа какъв е според мен проблема/аз имах съ6тия/.Проблема е,че в разпределителната кутия откъдето ви излизат кабелите за ток към свещите няма добър контакт поради натрупан окис по контактните повърхности!Най-вероятно не палите добре,когато е влажно,студено или няколко дни не сте палили/това е ако е в по-начален стадий на окисляване/.Лесно можете да проверите дали е това-отваряте си кутията/държи се на едни смотани притискащи скоби,които се махат и с ръка,казват яко пук и пускат кутията да увисне на кабелите/.След отварянето на кутията,с отверка,на която предварително сте си сложили малко шхурка изстъргвате до блясък металните пластинки за контакт на дъното на кутията/и духвате да се махнат остатъците от изстърганото/,изчиствате и въртящото се нещто,което им предава тока идващ от бобините.След това поиздърпвате/пак с отверката/малко напред контактните пластинки за да са по-близо до въртящото се нещо/по принцип около 2-3 мм е оптималното растояние ама се праи на око/ и затваряте кутията.После правите няколко опита и ако пак не става опитвате да подръпнете още малко по-нагоре пластинките/внимавайте да не ги счупите/ и пробвате пак.Застраховам се като казвам,4е проблема мозе наистина ад е от грешки натрупвани в компа на колата ама моя съвет засяга нещо,което е просто ама много от майсторите не се сещат въобще.Давам тоя съвет и опитайте непременно,щото не е трудно,а на мен ми звучи адски еднакво с проблема дето го имах аз!Успех и споделете дали е помогнало,моля!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта