Пробит резервоар на Поло 2

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Пробит резервоар на Поло 2

Мнениеот emils » Сря 10 май 2006 10:43


Миналата година ме удариха отзад и след оправянето на колата ми остана като проблем малък, но все пак забележим теч от резервоара. Течът е в почти най-долната част на резервоара там, където влиза тръбата за наливане в самия резервоар, така че дори 5 литра да се сипят пак тече. Преди 2 г. смених цялата тръба от фунията за наливане до резервоара с гумена такава, защото оригиналната се беше надупчила като швейцарско сирене. Това е конструктивен недостатък на тези Пола, защото тръбата се намира м/у калника и гумата и там се събират всякакви боклуци, от които тръбата и целия резервоар ръждясват и се пробиват.
Та въпросът ми е следния - може ли резервоарът да се залепи/завари/калайдиса - по какъв начин и евентуално насоки за майстор?
Не намерих нищо по темата с търсачката.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 10 май 2006 11:25


някакви лепенки за резервоари продаваха.. ама нямам спомени.... къде и колко ..
но мисля, че са ефективни...

може да се завари..
ама целият резервоар се сваля, пълни се с вода.. и се заварява ;)


Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Сря 10 май 2006 11:34


отново приягваме до услугите на фирмите за лепила http://www.permatex.com/products/automo ... Repair.htm
ей това ти трябва и не ти е нужен майстор :D


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Сря 10 май 2006 11:35


едно време имаше следната технология - пробиваш с бормашина отвор Х милиметра, взимаш болче с гайка и 2 шайби , режеш 2 гумени кръгчета с размера на шайбите , бъркаш в резервоара през дупката за помпата/бензиномера и стегаш яко като под металните шайби слагаш кръглите гумени.

дядо ми го беше пробвал на волга газ24 и стана.


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Сря 10 май 2006 16:12


teo_ss написа:отново приягваме до услугите на фирмите за лепила http://www.permatex.com/products/automo ... Repair.htm
ей това ти трябва и не ти е нужен майстор :D


мерси за инфото. виждам, че това лепило се продава в Ем комплект 33, но вероятно го има и в др. магазини. ще проверя и ще информирам. дано да има ефект, защото брат ми ходил при някакви тенекеджии и питал за лепене и му казали, че на едно такси три пъти му лепили резервоара и падала лепенката :x
виждам, че има такова лепило и за радиатори, че моя е на решето - брат ми онзи ден долял 450 гр. антифриз :shock не би трябвало да е от друго, защото преди 2 г. и половина сменявах гарнитура на главата - тогава така си го погорваше антифриза и му доливах яко, а отзад излизаше бая бяла пара. ще се кръстя да не е отново гарнитура на главата.

nii написа:едно време имаше следната технология - пробиваш с бормашина отвор Х милиметра, взимаш болче с гайка и 2 шайби , режеш 2 гумени кръгчета с размера на шайбите , бъркаш в резервоара през дупката за помпата/бензиномера и стегаш яко като под металните шайби слагаш кръглите гумени.

дядо ми го беше пробвал на волга газ24 и стана.

искаш да кажеш, че там където е пробива се дупчи по-голяма дупка с бормашина и тогава се прави тази галимация с болтчето и гайката? има логика в това, но при мен май няма да стане, защото дупката е на ръб.


Потребителски аватар
gama
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 20 дек 2005 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gama » Сря 10 май 2006 16:14


Аз имах същия проблем тази есен. Утидох в един сервиз да ми източат бензина докрай, свалят резервоара и зачистят с телена четка мястото, където е пробива, а аз си го залепих с Поксипол и бинт. Така направих няколко слоя, а после изчаках 1 час и ми монтираха резервоара. Внимавай при монтажа да не ти запушат отвора за обезвъздушаване на резервоара, че майсторчетата бяха решили да си съкратят туда си и да махнат маркуча който свързва отвора за обезвъздушаване на резервоара и тръбата за запълване с бензин.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 10 май 2006 18:39


На бащатата на полския фиат го лепихме с калай и един як поялник.После купих кит с фибро нишки на BODY и го замазах, и стана перфектно.Ако не ти се занимава с калайдисване плескай кита направо(изпитано е).Само почисти до метал хубаво да се хване.


ПП:Ако на някой му протече резервоара на път и не може да го оправи веднага става със сапун.Взимаш сапуна и триеш яко на мястото на теча.Върши работа за 1-2 дена.(един чичка ми я обади таз далавера и действа) :)


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Пон 15 май 2006 11:02


вчера вдигнахме колата на една квартална естакада и се оказа, че причината за теча е в тръбата от фунията за наливане към резервоара. тази тръба, както споменах, е сменявана с гумена маслоустойчива и в двата края е хваната с познатите метални скоби с винт за затягане. просто металната скоба в долния край се беше разхлабила и пропускаше. сложих още една, затегнах ги добре и работата уж заспа засега.
прочее, между тръбата и калника отново се беше събрало голямо количество кал, което съчетано с лугата и др. боклуци зимно време разяжда и надупчва метала (резервоарите на старите пола са метални, за разлика от голфовете през същите години на производство). така че винаги когато имате възможност си измивайте добре десния заден калник отдолу.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта