Как се отчита нивото на хидравличната течност? Решено!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Поло-жително
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Как се отчита нивото на хидравличната течност? Решено!

Мнениеот Поло-жително » Пет 09 юни 2006 8:35


Колеги,
Как се отчита правилно нивото на хидравличната течност в казанчето за серво управлението на волана? На студен двигател е на минимум а, когато загрее е точно по средата, т. е. търпи температурни разширения и незнам кои показания да приема за миродавни. Вупроса ми е, трябва ли да долея на студен двигател, което означава, че ако надхвърля средата, то на загрял ще бъде над максимума.
Използувам оригинална течност за VW Group G 004 000 M2; WGK2 от Еуратек. Автомобилът е Polo AER.
Благодаря!

Последна промяна от Поло-жително на Пет 09 юни 2006 14:50, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Поло-жително
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Поло-жително » Пет 09 юни 2006 14:48


За всички, които се интересуват, открих информация в един руски сайт. :drive

1.Проверка уровня масла в сервоуправлении
ТО 60.000 км 12 месяцев
ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ
Если гидравлическое масло холодное, не включайте двигатель. Поставьте колеса прямо. Отвинтите запорную крышку бачка.
Оботрите чистой тряпкой щуп для измерения уровня масла, расположенный на запорной крышке, и снова завинтите крышку вручную. Учитывается только тот уровень масла, который был при завинченной запорной крышке. Уровень масла должен быть следующим: при холодном двигателе в области отметки MIN. Допуск равен 2 мм выше или ниже отметки. При прогретом двигателе (примерно от 50°С) уровень масла должен быть между отметками MIN и MAX.Если уровень масла слишком высокий, масло нужно откачать. Если он слишком низкий, проверьте систему на герметичность. Недостаточно просто долить масло. Не используйте повторно слитое гидравлическое масло.

2.Проверка сервоуправления на герметичность
ТО 60.000 км 12 месяцев
ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ
При работающем двигателе полностью поверните руль до упора один раз направо и один раз налево. Так в системе будет создано максимальное давление, негерметичные участки будут видны лучше. Чтобы избежать повреждения насоса, при этой проверке двигатель не должен работать более 10 с. Пусть ваш помощник подержит рулевое колесо у упора, а вы поищите негерметичные места. Вначале в уплотнительном кольце рулевой шестерни на корпусе клапана рулевой передачи. Затем рассмотрите все соединительные узлы трубопроводов. Проверьте их и, если нужно, подтяните.

3.Удаление воздуха из системы сервоуправления
ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ
Из системы должен быть удален воздух, если демонтировались узлы гидравлики. Вначале проверьте уровень гидравлического масла, если нужно, долейте. Приподнимите автомобиль так, чтобы оба передних колеса были свободны. При выключенном двигателе десять раз поверните рулевое колесо от упора до упора. Проверьте уровень масла и, если нужно, долейте его. Опустите автомобиль. Запустите двигатель, и снова десять раз поверните рулевое колесо от упора до упора. Проверьте уровень масла и, если нужно, долейте. Еще, возможно, оставшийся в системе воздух выйдет сам в процессе движения через 10–20 км.

Последна промяна от Поло-жително на Пет 09 юни 2006 14:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
karrr
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот karrr » Пет 09 юни 2006 14:48


Ми без да съм убеден, вероятно на студен двигател./по пътя на логиката/
Виж дали има мегдан за разширението след чертичката за МАХ, като при антифриза. :?:
Впрочем каква му е цената на това оригинално хидравлично масло?
Успех :D


Потребителски аватар
Поло-жително
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Поло-жително » Пет 09 юни 2006 15:12


16 лв., и ако не беше vaskoto1 да ме светне, щях да се изхвърля с 50 "точки" за един литър. :bowdown


Потребителски аватар
karrr
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот karrr » Пет 09 юни 2006 15:24


Мерси за инфото колега :beer
вярвам ще е полезно на всички :Mr Green Fun


prasky
Мнения: 178
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот prasky » Нед 11 юни 2006 17:30


понеже не чаткам руски,ще попитам,надявам се някои да може да ми отговори :)
тази хидр.течност трябва ли да се сменя на определен период от време ? къде й се намира резервоарчето и какво ще стане ако не се смени ? Мерси :)


ATC
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 24 окт 2005 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ATC » Нед 25 юни 2006 19:54


и аз искам да питам колко хидравлична течност трябва при смяна ?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта