Нещо май ми се прецака в полото. - решено

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
shindoff
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Нещо май ми се прецака в полото. - решено

Мнениеот shindoff » Пет 16 юни 2006 14:17


Проблема ми е следния: Звука който идва от двигателя много напомня пуфтенето на парен локомотив и се тресе колата, а до вчера жужеше като мушичка.Това става на празен ход, като дам газ пропорционално намаля но не изчезва.От три седмици съм с газова, а преди 2-3 дена видях че ми беше изтекло около литър от водата(направо имаше гьол отдолу), долях и оттогава не е текло а и не успях да разбера от каде е потекло. Струва ми се че не е прегряла защото постоянно следя температурата. Водната помпа е на 11 000км(ако има значение). Да имате идеи на какво се дължи моето нещастие или каде да е закарам в Пловдив да е видят. Мерси
mod edit: wili98




Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

за полото

Мнениеот 4i4o-dido » Съб 17 юни 2006 11:40


Предполагам че си моноинжекция.Погледни си гумения тампон под моното.Като ми слагаха плочката за газта сложиха нови по-дълги болтове и не лягаше добре. Или щуцера на плочката повдига капака на моното и дърпа въздух.При мен бяха и двете.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 18 юни 2006 11:16


Или изваден кабел за свещ, или мокра дистр. капачка..
Да не си мил мотора?
или плачеш за смяна на свещи..
Прави ли го и на двете горива, или само на газ?


shindoff
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shindoff » Вто 20 юни 2006 12:09


wili позна, проблема се оказа в кабела който отива към свеща, след смяната му заработи цилиндъра както преди. Това го разбрах като закарах хайванчето на елкон, иначе преди това един майстор ме увещаваше че проблема е в двигателя и че трябва да се сваля главата, да се шлайфат..., да се сменят..., и още куп работи.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Вто 20 юни 2006 15:16


shindoff написа:wili позна, проблема се оказа в кабела който отива към свеща, след смяната му заработи цилиндъра както преди. Това го разбрах като закарах хайванчето на елкон, иначе преди това един майстор ме увещаваше че проблема е в двигателя и че трябва да се сваля главата, да се шлайфат..., да се сменят..., и още куп работи.


Да бе, то тея майстори са ебати боклуците, вместо неговата глава да си смени... Иначе добре че е било нещо дребно



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта