Преден теглич - проблеми и решение?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Преден теглич - проблеми и решение?

Мнениеот kimbaten » Сря 28 юни 2006 8:48


Колеги, в предишни постове бях споделил неволите си около факта че откакто купих полото му липсва предния теглич който се завива към бронята, така - тегличи пробвах няколко от различни полота, но теглича така и не стана в дупката. Последният път когато пробвахме с един приятел, той ми даде идея че е много вероятно оригиналния теглич да е счупен вътре и за това да го няма, а и парчето което е навито вътре да пречи на новия да бъде завит в отвора. :roll: Тъй като дупчицата през която може да се оперира е много тясна и всякакви манипулации са много сложни, искам да питам ако някой от вас има подобен опит или идея как да отстраня парчето (ако е вътре) да сподели, защото е много лошо без теглич. Разчитам на вашето комбинативно мислене и опит колеги, :idea: благодаря ви предварително.




Потребителски аватар
budimir
Мнения: 104
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот budimir » Сря 28 юни 2006 9:55


За да си сигурен, дали не е останало парче в отвора за теглича, просто иди при някой със същото поло и го помоли да сравните. Ако всичко е наред, отиваш при стругар, той ще си замери каквото трябва и ще ти изработи необходимия накрайник. Но най-вече ти пожелавам да не изпадаш в ситуация в която ти е необходим теглич :wink:


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Сря 28 юни 2006 10:00


нищо не се вижда вътре за съжаление.. няма как да сравня освен с факта че теглича не се завинтва вътре.. значи е много вероятно да му пречи парче от стария ако е останало вътре.. въпроса е КАК да го извадя?!


Потребителски аватар
bobo7
форумно КГБ
Мнения: 9453
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
Автомобил:
Двигател: AGN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobo7 » Сря 28 юни 2006 10:00


само да попитам и на двете страни ли си го въртиял


Потребителски аватар
budimir
Мнения: 104
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот budimir » Сря 28 юни 2006 10:11


След като пусна предната тема и на мен ми стана интересно как седи въпроса с теглича. Затова го гледах на моето как е. Със сигурност се вижда резба, но дали е права или обратна, това не съм гледал. Предполагам че е права. Ако е така, има едни екстрактори, нещо като конусен мечик за навиване на резба в отвори но с обратна резба. Пробива се съответната дупка според размера му, и след това се навива екстрактора в посока на развиване на резбата. Когато конуса затегне, би трябвало да почне да се развива остатъка от стария теглич. Има възможност да е клеясала резбата. Тогава ще ти трябва и някакъв препарат за клеясали съединения. Не ти препоръчвам да се захващаш сам, ако никога не си се занимавал с подобни неща. Иди на майстор да ти помогне.


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Сря 28 юни 2006 11:17


...значи за резбата - не се вижда със сигурност.. но не е клеясала защото иначе поне щеше да почне да навива а при мен дори не подхваща ... иначе за посоките съм пробвал и на двете - не става изобщо не захваща да се навива.


Потребителски аватар
budimir
Мнения: 104
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот budimir » Сря 28 юни 2006 12:18


Това, че въбще не се вижда резбата, и че не може да се завие нищо, не значи че не е клеясало. Просто иди при някой търпелив майстор на който да му се занимава или се откажи.


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Сря 28 юни 2006 12:33


budimir написа:Това, че въбще не се вижда резбата, и че не може да се завие нищо, не значи че не е клеясало. Просто иди при някой търпелив майстор на който да му се занимава или се откажи.


за тези два варианта се сетих и сам :wink:


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 28 юни 2006 12:57


Ако парчето е вътре -> би трябвало да го видиш.
1. Центроване на отвор
2. Дупчене с бургия
3. По спомени мисля че резбата е ...... ъъъъъ обратна , на твоя автомобил, би трябвало да успееш да видиш
4. Най-трудната работа е с отстраняването на парчетата в резбата - няма такъв метчик!!!


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Сря 28 юни 2006 13:48


"парчетата от резбата" в смисъл, смяташ че вътре може да има и по-малки парченца освен другото така ли?


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Сря 28 юни 2006 22:40


моя е скъсан вътре, като го осветиш с фенерче би трябвало да видиш има ли проход навътре или не
Ако е скъсан като моя, след толкоз време каране зиме и лете, във води, калища цапотии и т.н. се мии на ума че тва нещо ней заклинило вътре баш как си требе :wink:
Моето решение, когато се е налагало да ме теглят (веднъж заради акумулатор и няколко пъти заради горива... или по-скоро липсата на такива), е било да закопчавам клипса на въжето директно на торсионната щанга
И никога досега не съм имал никакви проблеми, даже наскоро при ремонта на предницата умишлено се врях в канала отдолу за да огледам тампоните които я държат.
Не са мръднали
тъй че не са занимаайти с глупости, когат ви се наложи закопчавате отдолу на торсиона и си свиркате


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 29 юни 2006 7:45


kimbaten написа:"парчетата от резбата" в смисъл, смяташ че вътре може да има и по-малки парченца освен другото така ли?

Като го издупчиш с бургията част от теглича(по-точно резбата му) ще остане вътре. Абе ако не си се занимавал с такова нещо и нямаш нерви си е е...ло ма....та 8)


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Чет 29 юни 2006 9:01


minimiro написа:моя е скъсан вътре, като го осветиш с фенерче би трябвало да видиш има ли проход навътре или не
Ако е скъсан като моя, след толкоз време каране зиме и лете, във води, калища цапотии и т.н. се мии на ума че тва нещо ней заклинило вътре баш как си требе :wink:
Моето решение, когато се е налагало да ме теглят (веднъж заради акумулатор и няколко пъти заради горива... или по-скоро липсата на такива), е било да закопчавам клипса на въжето директно на торсионната щанга
И никога досега не съм имал никакви проблеми, даже наскоро при ремонта на предницата умишлено се врях в канала отдолу за да огледам тампоните които я държат.
Не са мръднали
тъй че не са занимаайти с глупости, когат ви се наложи закопчавате отдолу на торсиона и си свиркате


сега... тъп въпрос - тая щанга е коя точно? двате кръгли черни "неща" дето първо се виждат когато погледнеш отдолу - там ли го връзваш? и ако е така, не се ли лангърка на ляво и дясно когато те теглят? :roll:

ето тука ли?
Изображение


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Чет 29 юни 2006 11:31


Tochno taz pru4ka koyato si posochil e torsionnata shtanga
mi za langurkaneto, sigur hodi kukata.... ma po dale4e ot tamponite prednite nema kude da ide :)
V kraya na kraishtata vuprosa e da se nameri nyakakvo reshenie, i dokato tursite strugar, jelezar, shloser koito eventualno moje bi da vi reshi problema vi pokazvam moeto vremenno reshenie ;) i taka 2 godini ;)

P.S. Sory za lat, neshto ot sutrinta XP-to se *be i ne ibaa cyr nikude i v nishto
P.S.2. A i kredora ne go vijdam :roll:


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Съб 01 юли 2006 19:54


ТАКА... не знам да се радвам ли или не... има една добра и една лоша новина:

добрата е че в дупката няма счупени парчета нито някакъв остатък от теглич.
Лошата (ако е лоша) е че резбата е съвсем друга от тези които съм виждал.. ситна прилича на резба за обикновен болт примерно Ф10 мм. не видях дали е права или обратна.

Някой от вас да знае нещо по въпроса дали съществуват друг чешит тегличи за поло или дайте акъл от каква кола може да стане?

Остава най-лесния вариант да се опитам да навия обикновен болт със съответния размер и ако стане на резбата да дам някой просто да "капне" една халка на главата на болта.. ще опитам и ще пиша после.

...и все пак ако някой е срещал подобен казус нека сподели опита си.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта