Polo-6N-1996-AEX...Километража и оборотомера неработят
- metojoor
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
- Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
- Двигател: AGU AEX T
- Местоположение: София,Кривина
Polo-6N-1996-AEX...Километража и оборотомера неработят
Здравейте,имам следния проблем с километража и оборотомера,паля колата и няма оборотомер и километраж.След няколко цикъла палене-гасене на двигателя може дасе появят километража и оборотомера.Къде да тръся проблема?
Последна промяна от metojoor на Вто 22 ное 2011 18:47, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Километража и оборотомера неработят на 6N
Скоро съвсем ще откажат, проблема е отстраним с ново табло. Съжалявам че трябва да го чуеш, но друго решение няма, аз минах по този път.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 29 окт 2010 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Километража и оборотомера неработят на 6N
Пука се едно зъбно колелце и прави тези мизерий.30-40 лева втора ръка е решението...
- metojoor
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
- Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
- Двигател: AGU AEX T
- Местоположение: София,Кривина
Re: Километража и оборотомера неработят на 6N
Дали е възможно ако е прекъснат кабела на датчика за километража на скоростите от там да прави тези мизерии
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Километража и оборотомера неработят на 6N
metojoor написа:Дали е възможно ако е прекъснат кабела на датчика за километража на скоростите от там да прави тези мизерии
Тогава поне оборотомерът ще работи. Има нещо друго, може да е колелце спукано както колегата по-горе написа или нещо по платката.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Километража и оборотомера неработят на 6N
На скоростната кутия от задната страна има датчик с привод-пластмасов ако се е скъсал и няма как да предава информация на таблото,то е със зъби ,като червяк и се върти с оборотите на вала в ск.При мен това беше .
- Marto
- Мнения: 355
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Километража и оборотомера неработят на 6N
Колега има няколко такива теми в търсачката, аз също го имах този проблем трепереха ми стрелките на оборотомера и скоростомера и решението е едно смяна на таблото. В самото табло някакъв чип се ебава и от там идват всички ядове.
viewtopic.php?f=7&t=267752&hilit=%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE
viewtopic.php?f=7&t=28502&hilit=+%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE
viewtopic.php?f=7&t=20146&hilit=+%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE
viewtopic.php?f=7&t=267752&hilit=%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE
viewtopic.php?f=7&t=28502&hilit=+%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE
viewtopic.php?f=7&t=20146&hilit=+%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Километража и оборотомера неработят на 6N
Marto написа:Колега има няколко такива теми в търсачката, аз също го имах този проблем трепереха ми стрелките на оборотомера и скоростомера и решението е едно смяна на таблото. В самото табло някакъв чип се ебава и от там идват всички ядове.
viewtopic.php?f=7&t=267752&hilit=%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE
viewtopic.php?f=7&t=28502&hilit=+%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE
viewtopic.php?f=7&t=20146&hilit=+%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE
АЕЕЕЕ стига го плашихте човека бе!!! Проблема може да е в жилото или в електрониката!!!! Стига с тия табла, аз имах същия проблем на моето AFH Поло и беше до електрониката(1 букса се беше преебала и просто трябваше да се смени). А това че някой ви е изклатил с цена за табло не значи, че там е бил проблема... Отиди на свестен майстор да ти провери жилата и кабеляците под капака, често там е проблема и ви клатат с пари за др неща... има и майстори и баш майстори!!! За това ако не ви е познат майстора по добре искайте повече от 1 мнение по даден въпрос за да не останете преебани!!!
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Километража и оборотомера неработят на 6N
Какво жило бе пич??? Само не разбрах за какво жило говориш!
И 50 лв за едно табло едва ли може да се нарече клатене,ама айде...
И електроника си е баш таблото...Една букса не можеш да я наречеш по този начин!



И 50 лв за едно табло едва ли може да се нарече клатене,ама айде...
И електроника си е баш таблото...Една букса не можеш да я наречеш по този начин!
- Marto
- Мнения: 355
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Километража и оборотомера неработят на 6N
Колегата е бил много близък с неговия майстор и затова е минал само със смена на жилото 

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Километража и оборотомера неработят на 6N
Marto написа:Колегата е бил много близък с неговия майстор и затова е минал само със смена на жилото
Ти па къде виде че съм сменял жило ??? И 1 букса не е 50лв за разлика от таблото. Но как и да е радвай се.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Километража и оборотомера неработят на 6N
Скоростомера не е със жило(явно още не можеш да се усетиш)! Което прави мненията ти само и единствено по-смешни!!!




- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Километража и оборотомера неработят на 6N
Не аз се сетих, че не е със жило, но ми е интересно къде видяхте, че аз съм написал, че съм сменял жило??? Но как и да е по умният отстъпва, не разбрах само какво толкова ми се хвърлихте като гладни кучета на пържола... Но там по вашия край явно глад е настанал и сте си изгубили добрите обноски. Живи и здрави 

-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 22 фев 2016 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo-6N-1996-AEX...Километража и оборотомера неработят
Днес си оправих треперещият километраж.Започне ли да трепери няма и оборотомер.Тук съм описал как точно стана работата.
viewtopic.php?f=5&t=245154&start=15
Сутрин километража и оборотомера си тръгват нормално и така може да мина 1000 км без никакви проблеми /няма лоша спойка/.Загася ли обаче се чува и вижда как стрелката на километража трепери 3-4 секунди.Следващото палене вече започва с треперене на стрелката и вече няма км. няма и оборотомер.Това беше проблема.
Това се получава защото стрелката на км. трябва да бъде в точно определена стъпка при даване на контакт.Поради износване или разместване при даване на контакт се пада друга стъпка от стъпковия мотор.Трябва да се намери стъпката която е необходима за нулиране /калибриране/.Те са 3 или 4-ри стъпки и се повтарят.Слага се на една позиция, дава се на контакт и се чака дали ще спре трептенето /усеща се на пръстите/.Намира се стъпката и се залепя едно стоперче/ телче със силикон/.Когато се даде на контакт стрелката получава импулси към нула / ако сме сложили стрелката на 100 км примерно тя започва да пада и се опира в това стоперче и се нулира/.Ако го няма стоперчето отива в другите стъпки, при които не може да нулира.
И така сега когато и да паля стрелката на км. се успокоява при контакт и след това няма проблеми и с км. и с оборотомера.
Четох, че проблема се решава само със смяна на таблото или на стъпковото моторче, но ето едно просто решение.
Да се знае, че при проблеми със спойката симптомите са други.При мен започне ли да работи правилно не прекъсваше.Въпроса е, че започваше да работи само след поне 12 часово стоене /предполагам се позиционира правилно стрелката на км. след изчезване на остатъчното намагнитизиране./
Колата е поло класик 1997 г. дизел 65 к.с.
viewtopic.php?f=5&t=245154&start=15
Сутрин километража и оборотомера си тръгват нормално и така може да мина 1000 км без никакви проблеми /няма лоша спойка/.Загася ли обаче се чува и вижда как стрелката на километража трепери 3-4 секунди.Следващото палене вече започва с треперене на стрелката и вече няма км. няма и оборотомер.Това беше проблема.
Това се получава защото стрелката на км. трябва да бъде в точно определена стъпка при даване на контакт.Поради износване или разместване при даване на контакт се пада друга стъпка от стъпковия мотор.Трябва да се намери стъпката която е необходима за нулиране /калибриране/.Те са 3 или 4-ри стъпки и се повтарят.Слага се на една позиция, дава се на контакт и се чака дали ще спре трептенето /усеща се на пръстите/.Намира се стъпката и се залепя едно стоперче/ телче със силикон/.Когато се даде на контакт стрелката получава импулси към нула / ако сме сложили стрелката на 100 км примерно тя започва да пада и се опира в това стоперче и се нулира/.Ако го няма стоперчето отива в другите стъпки, при които не може да нулира.
И така сега когато и да паля стрелката на км. се успокоява при контакт и след това няма проблеми и с км. и с оборотомера.
Четох, че проблема се решава само със смяна на таблото или на стъпковото моторче, но ето едно просто решение.
Да се знае, че при проблеми със спойката симптомите са други.При мен започне ли да работи правилно не прекъсваше.Въпроса е, че започваше да работи само след поне 12 часово стоене /предполагам се позиционира правилно стрелката на км. след изчезване на остатъчното намагнитизиране./
Колата е поло класик 1997 г. дизел 65 к.с.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта