Проблем с палене в студа - нулира ми часовника

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
difaka
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 09 ное 2006 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с палене в студа - нулира ми часовника

Мнениеот difaka » Чет 09 ное 2006 19:02


Братлета, помагайте!
През август си купих POLO-1997 г., 1,6; двигател АЕЕ.
При първия студ около -5 градуса не пожела да запали две-три завъртания и се чуваше леко съскъщ стренен звук. На четвъртото запали, но ми нулира часовника на таблото.
При купуването го водих в Юнитрейд на компютърна диагностика и ми казаха, че било супер. /ама беше топло/
Дайте съвет!




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 09 ное 2006 19:05


Акумулатора как е ?
Измери до колко пада напрежението при въртене на стартера.


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Чет 09 ное 2006 19:12


Изчисти си клемите на акумулатора и ги намажи с технически вазелин (пчелен мед, свинска мас) и провери замасяването на купето :wink:


difaka
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 09 ное 2006 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот difaka » Чет 09 ное 2006 19:34


Благодаря Ви много!
Утре по светло ще пробвам.


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Чет 09 ное 2006 20:10


След зачистването на клемите ги стегни яко, щото тока лабаво не понася! Отгоре може и с грес да ги намажеш.


Потребителски аватар
Svetilio
Мнения: 376
Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Svetilio » Чет 09 ное 2006 20:12


най-вероятно е акумулатор, при запалване в момента в който завърти стартера акумулатора умира.Изчакваш даваш контакт, и всичко светва, но ти е занулен километраж, касетофон, всичко...странния шум се чува откъм таблото с уредите /нещо става със скоростомера или оборотомера/, пак палиш и отново същото.....
При мен същите симптоми - умрял акумулатор - взех този на баща ми че ме вакаше 400 км път.... и оооо чудо :wink:


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Пет 10 ное 2006 10:33


Щом се нулира часовника, мисля че акумулатора ти се е изтощил.
Аз една зима не бях палил два дни и на третия не можа да завърти както трябва, не запали и се нулира часовника.
После установих че лампата в багажника ми свети постойнно и ми "изпива" акумулатора като не паля два дни.
Акумулатора се възстанови сам и сега няма грижи :dance:


Потребителски аватар
Mury
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mury » Пет 10 ное 2006 12:51


Не се е изтощил още но ще се изтощи в най-скоро време :idea: :idea: затова направо отивай и купувай нов,аз го направих преди месец взех Варта от Ауто плюс 45А заокло 70 кинта ма не помня или беше по скъп :wink: :wink: :wink:


difaka
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 09 ное 2006 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот difaka » Съб 11 ное 2006 16:46


Мерих го сутринта, по голямата хладина и показа 11V.
След 10 минути работа направи 12V.
Отивам да купувам нов.
Май трябва да е 44 Ah?


Потребителски аватар
Mury
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mury » Съб 11 ное 2006 18:09


difaka написа:Мерих го сутринта, по голямата хладина и показа 11V.
След 10 минути работа направи 12V.
Отивам да купувам нов.
Май трябва да е 44 Ah?


Tва е вариянта :wink: :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта