Много интересни но незнам дали са проблеми! :)

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Много интересни но незнам дали са проблеми! :)

Мнениеот Koksan » Чет 09 ное 2006 20:47


Здравейте колеги! Имам два много интересни "проблема"!

1. Когато колата загрее ... и Компютъра си свали оборотите на нормалните ... седи си там и отвреме на време започва леко да прекъсва двигателя което компютъра го отчита на секундата и стрелката само потрепва и започва да работи нормално .. до след 30сек когато отново се опитва да си свали оборотите ... прекъсва двигателя около 5-10 сек и отново се оправя! Някакви идеи? Пробвах с добавка за прочистване на дюзите на Лики Моли,но за сега няма разлика а изгорих вече половината резервоар! :) Идеи?

2. Когато карам .. в диапазона скорости от 15 - 45км/ч се чува едно виене отпред като от смотан Лагер! Имал съм проблеми с лагерите с другите ми коли и доста поназнайвам ... обаче проблема не е там! Интересното е че след 40км/ч започва да изчезва а на 45 вече го няма!
и колата е супер тиха! Обаче пдна ли отново в гореспоменатата граница ... се появява отново! Съмнява ме лагер на диференциала но не съм сигурен! съвети? :)




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Много интересни но незнам дали са проблеми! :)

Мнениеот Даскала™ » Чет 09 ное 2006 22:03


Koksan написа: Съмнява ме лагер на диференциала но не съм сигурен! съвети? :)

Ще се радвам ако има такъв и може да се сменя,защото и на мен вие на 2ра и 3та с 20-30 км/h :cry:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 09 ное 2006 22:54


ами със сигурност не е лагера на диференциала,на тия кутии слабото място е задния лагер на първи4ния вал;то4но под петата скорост тука тоя тип кутия се хар4и като топъл хляб и е цифра:300-500евро и проблема на старите кутии е само този лагер;така 4е ако не ви мързи капака на кутията се сваля лесно и вижте вала дали мърда;успех


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Чет 09 ное 2006 23:00


искаш да кажеш че проблема е в него и той вие? и евентуалната му смяна ще ми спести някви си 500 евро ли? това е бахти цифрата ... половинатА кола! Сигурен ли си че е това проблема?


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 09 ное 2006 23:01


И от това ли вие така,все едно на задна караш - такъв е звука :roll: :cry:


Потребителски аватар
Mury
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Много интересни но незнам дали са проблеми! :)

Мнениеот Mury » Пет 10 ное 2006 12:47


Koksan написа:Здравейте колеги! Имам два много интересни "проблема"!

1. Когато колата загрее ... и Компютъра си свали оборотите на нормалните ... седи си там и отвреме на време започва леко да прекъсва двигателя което компютъра го отчита на секундата и стрелката само потрепва и започва да работи нормално .. до след 30сек когато отново се опитва да си свали оборотите ... прекъсва двигателя около 5-10 сек и отново се оправя! Някакви идеи? Пробвах с добавка за прочистване на дюзите на Лики Моли,но за сега няма разлика а изгорих вече половината резервоар! :) Идеи?

2. Когато карам .. в диапазона скорости от 15 - 45км/ч се чува едно виене отпред като от смотан Лагер! Имал съм проблеми с лагерите с другите ми коли и доста поназнайвам ... обаче проблема не е там! Интересното е че след 40км/ч започва да изчезва а на 45 вече го няма!
и колата е супер тиха! Обаче пдна ли отново в гореспоменатата граница ... се появява отново! Съмнява ме лагер на диференциала но не съм сигурен! съвети? :)


По првия проблем мога да ти кажа че според мен това става защото в този момент се включва сериозен консуматор на ток а именно перката на радиатора и затова падат малко оборотите което е нормално/поне при мен е така/а ако оборотите падат по сериозно може да е от моторчето за празен ход :wink: :wink:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пет 10 ное 2006 19:00


Значи със сигурност не е от консуматор ... а и не играе оборотите ... стрелката трепва за секунда даже някои път не мърда! Но просто се чува работата на двигателя съвсем леко да прекъсва и след 5сек максимум се норамлизира! Нещо от рода на .... абе когато компютъра иска да намали оборотите под минималните за мотора ... и започва неустойчив режим на работс и след това веднага се усеща и "дърпа смукача"(прави малка корекция! Ходих на диагностика и нямаше никакви грешки запаметени в компютъра! съмнява ме горивен филтър мен ама някой има ли идея какви парички са?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 10 ное 2006 19:03


Даскала написа:И от това ли вие така,все едно на задна караш - такъв е звука :roll: :cry:
абсолютно то4но определение :D а в бг са по евтини но пак не е без пари


Потребителски аватар
Mury
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mury » Пет 10 ное 2006 19:04


Koksan написа:Значи със сигурност не е от консуматор ... а и не играе оборотите ... стрелката трепва за секунда даже някои път не мърда! Но просто се чува работата на двигателя съвсем леко да прекъсва и след 5сек максимум се норамлизира! Нещо от рода на .... абе когато компютъра иска да намали оборотите под минималните за мотора ... и започва неустойчив режим на работс и след това веднага се усеща и "дърпа смукача"(прави малка корекция! Ходих на диагностика и нямаше никакви грешки запаметени в компютъра! съмнява ме горивен филтър мен ама някой има ли идея какви парички са?


Що реши че не е от консуматор :?: :?: аз ти казвам че и при мен го има тва и е от перката :?: :wink:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пет 10 ное 2006 19:09


Трябва да се загледам явно! защото мисля че ми го прави и на студено ама не съм много сигурен! Абе учтре ще я видя! А иначе колко често се включва ртая перка ... в смисъл преди карах Пасат 90 година ПФ двигател и там знаех кога се включва перката и при какви градуси обаче то това сега не мърда от 90-те ... стрелката е като залепена там! може ли да се включва през 50сек докато работи на празен ход машинката?


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 10 ное 2006 22:31


niks76 написа:
Даскала написа:И от това ли вие така,все едно на задна караш - такъв е звука :roll: :cry:
абсолютно то4но определение :D а в бг са по евтини но пак не е без пари

niks76 написа: задния лагер на първи4ния вал;то4но под петата скорост

Байче,знаеш ли че съм долял някъде около 800 грама масло в скоростите :cry: Италианеца си е питал :censored: да смени един семеринг и я е карал с малко масло.А май пета скорост е най=чувствителна откъм липса на масло.Та викаш ся тва може ли да се смени,а не да се купува цяла скоростна кутия?И ако се кара така,какво може да се случи в един момент - страшно ли ше стане,ке гръмне ли нешо да ме утрепе :shock :roll: :lol:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пет 10 ное 2006 22:37


Аз имам питане как провери маслото .. защото аз като отварях една пробка отстрани на кутията ... бях я качил на канал ... и знам че по принцип ако има малко масло като бръкна през пробката там трябва да не ми се топи пръста ... а в случая при мен направо започна да тече масло докато развъртах пробката ... което означава че според тази пробка има масло обаче ти да не би да знаеш за друга а? :)
намаля ли ти виенето след като доля толкоз масло?


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 10 ное 2006 23:15


Байче,аз карам тройка и незнам дали на същото място се намира пробката като на полото :roll:
Рабрах по доливането на принципа сипи догоре на бензиностанцията и като текне малко те тава е баце :lol:
Долях и никаква разлика - вие :?
Станало е много късно :banghead:


Потребителски аватар
Mury
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mury » Съб 11 ное 2006 18:11


Точно през тзи пробка се гледа маслото и като е на ръба е на максимума кутията ако изтича от нея значи е в повече :idea: :wink: :wink:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Нед 12 ное 2006 3:10


Т.е. би ме посъветвал да я отвия и да оставя да изтече малко, така ли? или да я оставя така защото иначе беше сравнително чистичко и бистричко!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта