Първа кола Polo и първи проблеми

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
YJM
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 15:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Първа кола Polo и първи проблеми

Мнениеот YJM » Пон 13 ное 2006 15:30


Здравейте на всички,

От 1 месец съм собственик на Polo 1.4 97 година, от италия с газова уредба. Нищо не разбирам от коли и имам няколко въпроса.
1. Как да разбера моноинжекция ли е или карбуратор? Номера на двигателя е AEX859242.
2. За втори път имам проблем с гасненено и оборотите при спрял автомобил. Първия път тъкмо я закарах на газаджия и помислих, че там нещо са прецакали. Пак я върнах, момчето я гледа и каза, че бензина бил много некачествен, вода имало в него, да го изразходвам, форсирам малко колата и да сипя после по-високооктанов (зареждано беше от ОМВ). Така и направих - всичко се оправи. Вчера след като сипах на TEMPO се появи веднага същия проблем - само, че преди без да давам постоянно газ веднага гаснеше дори и на място, а сега пали, на място работи, но тръгна ли някъде и после намаля и спра - моментално гасне. На газ си върви идеално, това е само при бензина. Оборотите също ми се струват непостоянни и играят.

Ще съм благодарен на всеки който ми даде някакъв съвет. Един приятел ми каза да купя STP добавка за гориво, прочистване и т.н (17 лв 250 мл в ОМВ). но всеки път ли ще е така, от кои бензиностанции да зареждам?




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 13 ное 2006 16:45


Отговора на въпрос номер 1 е нито едното, нито другото.
Мулти-инжекцион е двигателя ти - АЕХ
Чудно ми е каква газова са му сложили :roll:


YJM
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 15:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот YJM » Пон 13 ное 2006 17:39


Ами газаджията каза, че не била хубава... говореше за изпарителя конкретно. На мястото на резервната гума е сложена. Ще проверя точно какъв модел беше.


Потребителски аватар
ВИКИ
Мнения: 51
Регистриран на: Сря 27 сеп 2006 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот ВИКИ » Пон 13 ное 2006 17:50


пробвай да го покараш с 98 и ще видиш че няма да има проблем.Ако няма проблем ше трябва да му бутнеш малко центровката.Разбира се като смениш горивен и въздушен филтър преди всичко!


YJM
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 15:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот YJM » Пон 13 ное 2006 19:17


горивен, въздушен и всичко останало съм сменил като я купих преди 1 мес. зареждал съм и с 100 октана и наистина тогава се оправиха нещата след първия подобен проблем, но все повече се съмнявам да е то горивото. Утре ще я карам в сервиз и ще видим какво ще кажат.


Потребителски аватар
Mury
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mury » Пон 13 ное 2006 20:25


ВИКИ написа:пробвай да го покараш с 98 и ще видиш че няма да има проблем.Ако няма проблем ше трябва да му бутнеш малко центровката.Разбира се като смениш горивен и въздушен филтър преди всичко!


Ква центровка бре колега колата е инжекцион :shock :idea:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 14 ное 2006 0:21


Mury написа:Ква центровка бре колега колата е инжекцион :shock :idea:


Делкото (врът,врът)


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Вто 14 ное 2006 14:45


Anbuch написа:Делкото (врът,врът)

При Мотрониците MPI не става с връткане, ако изобщо съществува (делкото де :wink:).


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 14 ное 2006 15:36


При POLO 95-99г 1.4 AEX системата за подаване на гориво е Motrnic MP9.0 и ъгала на запалването трябва да е 6+-1 при 1500 оборота.Дори и ако изобщо няма делко в което най-искренно се съмнявам от някаде се регулира на ръка при тези обороти ,а вече компа го наглася при повишени обороти ( пример 4000 оборота - 45 градуса)

п.п. Нямам представа каква е разликата между MPI и МP 9.0 :oops: , но човека не е казал нищо за МPI. Ако бъркам нещо моля да бъда поправен :wink: ...


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Сря 15 ное 2006 8:52


Ако има "класически" дистрибутор може и да стане с връткане. Ако няма, няма начин.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 15 ное 2006 10:37


Този двигател има делко (Драго ай кажи им де... mhihi mhihi mhihi).
Колега, вземи се обади на ваското1 да ти оправи колата. Координатите му ги има в Сервизи. ;)


YJM
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 15:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот YJM » Сря 15 ное 2006 16:34


Оказа се, че лабда сондата е за смяна (смених я), махнаха ми катализатора и на едно място под въздушния филтър не знам от какво имало малка дупчица (запушиха я).

В момента колата върви забележително по-добре, има тяга, но оборотите играят като се запали - първо се вдигат, после спадат до 900. Ще я водя пак на диагностика евентуално ако може да ми ги регулират - дано не трябва още нещо да се сменя...

PS Ресетнах компютъра и колата работи на високи обороти, но поне равномерно - да се надяваме, че става само регулирането им.

Последна промяна от YJM на Чет 16 ное 2006 12:55, променено общо 1 път.


YJM
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 15:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот YJM » Сря 15 ное 2006 17:16


още 2 въпросчета изникнаха:

1. Нямаше ли някакво изискване всички коли да са с катализатор? Ако е така защо изобщо са ми го махнали и сложили розонатор?

2. Копчето на парното не иска да се завърти на 4-а степен? Смених един филтър за парното и дори и на 3 духа доста добре, но има ли някакъв вариант да се оправи - дали са ми го сменили с 3 степенно или може нещо механично да е?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта