Здравейте на всички,
От 1 месец съм собственик на Polo 1.4 97 година, от италия с газова уредба. Нищо не разбирам от коли и имам няколко въпроса.
1. Как да разбера моноинжекция ли е или карбуратор? Номера на двигателя е AEX859242.
2. За втори път имам проблем с гасненено и оборотите при спрял автомобил. Първия път тъкмо я закарах на газаджия и помислих, че там нещо са прецакали. Пак я върнах, момчето я гледа и каза, че бензина бил много некачествен, вода имало в него, да го изразходвам, форсирам малко колата и да сипя после по-високооктанов (зареждано беше от ОМВ). Така и направих - всичко се оправи. Вчера след като сипах на TEMPO се появи веднага същия проблем - само, че преди без да давам постоянно газ веднага гаснеше дори и на място, а сега пали, на място работи, но тръгна ли някъде и после намаля и спра - моментално гасне. На газ си върви идеално, това е само при бензина. Оборотите също ми се струват непостоянни и играят.
Ще съм благодарен на всеки който ми даде някакъв съвет. Един приятел ми каза да купя STP добавка за гориво, прочистване и т.н (17 лв 250 мл в ОМВ). но всеки път ли ще е така, от кои бензиностанции да зареждам?



Първа кола Polo и първи проблеми
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
При POLO 95-99г 1.4 AEX системата за подаване на гориво е Motrnic MP9.0 и ъгала на запалването трябва да е 6+-1 при 1500 оборота.Дори и ако изобщо няма делко в което най-искренно се съмнявам от някаде се регулира на ръка при тези обороти ,а вече компа го наглася при повишени обороти ( пример 4000 оборота - 45 градуса)
п.п. Нямам представа каква е разликата между MPI и МP 9.0
, но човека не е казал нищо за МPI. Ако бъркам нещо моля да бъда поправен
...
п.п. Нямам представа каква е разликата между MPI и МP 9.0


Оказа се, че лабда сондата е за смяна (смених я), махнаха ми катализатора и на едно място под въздушния филтър не знам от какво имало малка дупчица (запушиха я).
В момента колата върви забележително по-добре, има тяга, но оборотите играят като се запали - първо се вдигат, после спадат до 900. Ще я водя пак на диагностика евентуално ако може да ми ги регулират - дано не трябва още нещо да се сменя...
PS Ресетнах компютъра и колата работи на високи обороти, но поне равномерно - да се надяваме, че става само регулирането им.
В момента колата върви забележително по-добре, има тяга, но оборотите играят като се запали - първо се вдигат, после спадат до 900. Ще я водя пак на диагностика евентуално ако може да ми ги регулират - дано не трябва още нещо да се сменя...
PS Ресетнах компютъра и колата работи на високи обороти, но поне равномерно - да се надяваме, че става само регулирането им.
Последна промяна от YJM на Чет 16 ное 2006 12:55, променено общо 1 път.
още 2 въпросчета изникнаха:
1. Нямаше ли някакво изискване всички коли да са с катализатор? Ако е така защо изобщо са ми го махнали и сложили розонатор?
2. Копчето на парното не иска да се завърти на 4-а степен? Смених един филтър за парното и дори и на 3 духа доста добре, но има ли някакъв вариант да се оправи - дали са ми го сменили с 3 степенно или може нещо механично да е?
1. Нямаше ли някакво изискване всички коли да са с катализатор? Ако е така защо изобщо са ми го махнали и сложили розонатор?
2. Копчето на парното не иска да се завърти на 4-а степен? Смених един филтър за парното и дори и на 3 духа доста добре, но има ли някакъв вариант да се оправи - дали са ми го сменили с 3 степенно или може нещо механично да е?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта