Моля, помогнете ми да се ориентирам дали цената, която ми казаха за смяна на съединителя е реална.
Проблема е, че при превключване на задна скорост колата "дере" сякаш съединителя не е натиснат. Това го прави, когато колата е загряла. При студена кола не се чува такъв звук. При превключване на другите скорости не се чува подобен звук, но струва ми се, че на моменти превключването на скоростите става по-трудно.
Сутринта в най-близкия сервиз ми казаха, че проблема вероятно е в съединителя и цената за труд е 120 лв, а на целия комплект части около 200 лв. Да я давам ли там или да търся друго място?



Проблема в съединителя ли е и колко ще ми струва ремонта?
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Nevena написа:Защото нямам представа кой е Васко.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6022
Ето Невенке, човека е страшно съвестен обади му се о телефона и той ще ти обясни къде е сервиза.Винаги помага

- budimir
- Мнения: 104
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Във всички случаи, няма да ти навреди и друг майстор да ти погледне колата. За ме е от съединителя, и по-точно притискателния диск е заминал, но ако ще го сменяш по-добре е да смениш и феродовия диск, и лагера. Цената на частите е горе-долу такава, но за труда не знам. Разтърси се по форума. Имаше подобни теми и се обсъждаха качествата на различни марки части.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
На мен на две ралични мета са ми сменяли съединителя : 70-80 лв беше. Отиди някъде където сменят /продават двигателни масла и ги накарай да ти проверят маслото в скоростната ти кутия - почти навсякъде струва 0 лв. Ако скоростите хъркат при включване на задна когато колата се движи (макар и съвсем леко) ,а не хъркат при положение ,че колелата са неподвижни , по добре не пипай нищо ,а просто включвай задната само при неподвижна кола. Тъй като дефектните съединители/ментаци ,които са чисто нови са рядкост аз не пипам съединител за щяло и нещяло.
Сменял съм съединител общо на два пъти за 1 000 км. Лошото е ,че не ставо въпрос за майторлък ,а за ментаци.
Сменял съм съединител общо на два пъти за 1 000 км. Лошото е ,че не ставо въпрос за майторлък ,а за ментаци.
- keith_flint69
- Мнения: 177
- Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта