


Много друса
- Вальо71
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 1:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Много друса
Здравейте. Оня ден регистрирах Полото което купих за жена ми. Смених всички консумативи, както си пише по дебелите книги. Колата е с 14 джанти и гуми 185/55/14. Полото е някаква модификация "Х", както разбрах, се водело с повече екстри. Както и да е. Въпроса ми е -всички ли пола возят толкова твърдо, или моето е с някакво по друго, може би спортно окачване, защото колата е страшно стабилна по завойте, като по релси влиза. ама много твърда бре, останах без бъбреци.
Колега, като го гледам какво е "бъги" полото ти гарантирам, че не е със спортно окачване.
От друга страна какво разбираш ти под модификация "Х", и как разбра, че се води с повече екстри?! Автоджамбазите ли ти го казаха?! Аз не открих нищо за такава модификация, както и не открих кой-знае какви екстри на полото ти...дори и възглавници гледам, че няма...мисля, че се заблуждаваш.
А относно окачването- каква кола си карал преди полото...може би така ти се струва, защото преди това си карал кола, която вози меко...някоя френска кантарма примерно, или нещо по-голям клас?!

От друга страна какво разбираш ти под модификация "Х", и как разбра, че се води с повече екстри?! Автоджамбазите ли ти го казаха?! Аз не открих нищо за такава модификация, както и не открих кой-знае какви екстри на полото ти...дори и възглавници гледам, че няма...мисля, че се заблуждаваш.

А относно окачването- каква кола си карал преди полото...може би така ти се струва, защото преди това си карал кола, която вози меко...някоя френска кантарма примерно, или нещо по-голям клас?!
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Незнам какво разбирате под твърдо. Мойто поло определено вози по стегнато смисал осещат се бабуни и прочие. Сравнено със това което карах преди форд орион 93г. е по-твърдо. Но по-стабилно не бих казал.
В завойте е кат лотка. С повече от 80 имам чусвото че ще се пребия в завой.
П.П. Окачването е здраво проверено е основно преди около 1500 км.
В завойте е кат лотка. С повече от 80 имам чусвото че ще се пребия в завой.
П.П. Окачването е здраво проверено е основно преди около 1500 км.
- d3f
- Мнения: 83
- Регистриран на: Сря 08 фев 2006 23:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи аз имам същото, Х-а е по високо ниво на екстри, мисля няма поло немско производстов с Х, само произведените за италия са с този Х. Като тези екстри са електрически прозорци, бели мигачи, новите бронии, шибидах(само за някои модели), табло като на голф 4, декоративен капак върху двигатела, както и двигателите са по нови(моя е AER(50hp), няма го на поло преди 07.97 год.).
Колкото до возията, мойто вози сравниетлно твърдо, но не чак толкоз, че да прави впечатление. Дребните дупки почти не се усещат. Колкото до стабилността на окачването, аз съм го въртял в кръг с висока скорост и не мръдна, единственото което мен не ме кефи, че много се разтягат пружините при голям завой с голяма скорост.
Все пак да спомена, че аз съм с 155/75/13 гуми(стандартен размер за малкия 1.0 двигател), и при скорост от 150км/ч колата е осезаемо нестабилна.
П.С. Мисля, че имаше още двама съфорумци със същия модел поло, нека и те да изразят мнение.
Колкото до возията, мойто вози сравниетлно твърдо, но не чак толкоз, че да прави впечатление. Дребните дупки почти не се усещат. Колкото до стабилността на окачването, аз съм го въртял в кръг с висока скорост и не мръдна, единственото което мен не ме кефи, че много се разтягат пружините при голям завой с голяма скорост.
Все пак да спомена, че аз съм с 155/75/13 гуми(стандартен размер за малкия 1.0 двигател), и при скорост от 150км/ч колата е осезаемо нестабилна.
П.С. Мисля, че имаше още двама съфорумци със същия модел поло, нека и те да изразят мнение.
- Вальо71
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 1:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Установи се от какво е. В понеделник сменям амортисьорите. Направо са се одървили.
Бях на мнение, че са кантарми преди да си купя Ксантията. Оказа се много приятна кола. За 2 години или 55 000 км, само 2 пъти сферите съм пълнил. А за возията да не говорим. Ксарата я купих чисто нова. За нея не мога още да кажа нищо, защото е едва на 17 000 км. Но също е прекрасна кола. Всеки си има различен вкус. За това има много марки и модели автомобили. 
А карам по принцип Ситроен Ксара Пикасо 2005 год,, а преди Ксарата Ситроен Ксантия. И не са кантарми френските.POLO_SPORT написа:някоя френска кантарма примерно, ?!


- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
Вальо71 написа:Установи се от какво е. В понеделник сменям амортисьорите. Направо са се одървили.А карам по принцип Ситроен Ксара Пикасо 2005 год,, а преди Ксарата Ситроен Ксантия. И не са кантарми френските.POLO_SPORT написа:някоя френска кантарма примерно, ?!Бях на мнение, че са кантарми преди да си купя Ксантията. Оказа се много приятна кола. За 2 години или 55 000 км, само 2 пъти сферите съм пълнил. А за возията да не говорим. Ксарата я купих чисто нова. За нея не мога още да кажа нищо, защото е едва на 17 000 км. Но също е прекрасна кола. Всеки си има различен вкус. За това има много марки и модели автомобили.
Е ,малко е!




- Вальо71
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 1:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Много от хората не са запознати с хидроактива и се плашат. Пикасото не е хироактив а макферсон. Ксантията, ХМ и С5 са хидроактив. И аз бях против него, до като не се качих. Имаш смяна на маслото на хидроактива на 50 000 км. Сфери се пълнят и за 1 сфера пълненето струва 8 лв. а те са 5 или 6 зависи от модела. Пълнят се на около 20-30 000 км. Зависи как се кара колата. А чисто нова от Автомотор струва 48 лв. Айде сметнете кое е по скъпо. Един макферсон на пасата колко е? Около 80-90 лв читав, но не от Юнитрейд. Еми моята ксантия беше на 8 год. и сферите и бяха здрави. Единственото скъпо нещо са тампоните на предните амортисьори и те дават дафекти на Ситроените до 94 год. След това франсетата отстраняват проблема. На ксантията единия тампон струва 182,70 лв. Това му е. А возията не може да се сравни с никоя друга кола. През Прелеза на Щросмайер минаваш с 50-60 км и все едно няма нищо на пътя. Както и да е. Нама никой да убеждавам коя кола е хубава. Както са казали руснаците " на вкус и цвет таварищ нет" За всеки вкус си има кола.
- d3f
- Мнения: 83
- Регистриран на: Сря 08 фев 2006 23:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
POLO_SPORT написа:d3f тези "екстри", които си изброил са заради годината на производство не заради ХИКСА![]()
гумите ти не са ли 155/70/13
Не мисля, че екстрите са задари годината... най прост пример - разгледай полотата 2001-2002 година, в mobile.de повечето нямат електрически стъкла, а са с ръчки...
Гумите са ми 155/70/13 - моя грешка.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 40 госта