Поло 2Ф 91г ААУ - Центровка на

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Поло 2Ф 91г ААУ - Центровка на

Мнениеот vilden » Съб 12 яну 2013 17:51


Възможно ли е да се направи центровка с VAG-COM? Двигателя е ААУ 1043 моно, Поло 2Ф 91г. Благодаря предварително!

Последна промяна от Bobi_S13 на Пон 14 яну 2013 10:05, променено общо 2 пъти.
Причина: променено заглавие!




Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Центровка на Поло ААУ

Мнениеот teddy » Съб 12 яну 2013 20:33


малко ме съмнява, но можеш да я направиш и на око.


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Центровка на Поло ААУ

Мнениеот BukTop » Съб 12 яну 2013 23:27


Почти съм сигурен, че не.
Не е голяма сложнотия да се направи на око/слух.


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Центровка на Поло ААУ

Мнениеот vilden » Нед 13 яну 2013 8:33


То и сега си е на око и ухо. Капачето на скоростната кутия е навряно на майка си в ... и там има изпарител, маркучи и кабели и трудно ще стане със стробоскопа. Затова питам, кое е най - лесно. Вие, как правите центровка на това животно?


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Центровка на Поло ААУ

Мнениеот BukTop » Нед 13 яну 2013 16:44


Ето как правя моята:
Всичко се прави на хубаво загряла кола.
Разхлабвам шестогрмите на делкото, започвам да го въртя към мен (пред колата съм) оборотите падат така. Въртя до положението, в което мотора е най-спокоен, ако завъртиш много почва да притриса доста. Стягам шестограмите, правя едно кръгче, ако усетя, че колата няма ряз в ниските, спирам и завъртам делкото в обратна посока, към купето. Пак правя едно кръгче, ако съм завъртял много делкото, започва да чука аванса (дал съм голямо предварение) връщам малко и пак правя кръгче. Мисля, че схвана идеята, така докато ти хареса колата как върви и без да й чука аванса. Занимавка е, но не е сложно. :)
Имай предвид, че на газ предварението е повече, от колкото на бензин. Другото, което е, при последните настройки въртенето на делкото е в рамките на милиметри. Най-лесно става, като разхлабиш съвсем леко шестограмите и леко го почукваш в желаната посока.
Поздрави


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 829
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Центровка на Поло ААУ

Мнениеот 4i4o-dido » Нед 13 яну 2013 16:56


vilden написа:То и сега си е на око и ухо. Капачето на скоростната кутия е навряно на майка си в ... и там има изпарител, маркучи и кабели и трудно ще стане със стробоскопа. Затова питам, кое е най - лесно. Вие, как правите центровка на това животно?

А нямаш ли белег на шайбата на к.вал?


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Центровка на Поло ААУ

Мнениеот vilden » Нед 13 яну 2013 16:58


При мен на делкото съм направил 3 черти в положение, когато сойде колата от немско. въртя около 2мм предварение и колата върви по-добре, но при сутрешно студено палене двигателя запъва. Аванс не чувам да се обажда. Не ми е много ясно дали е същото с коляновия вал.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта