Здравейте, от скоро имам поло, но имам малък проблем с таблото. Имам чувството, че е откачено от дясната страна или разхлабило. Паля, пускам климатика и ми падат малко оборотите и започва да ми трепери таблото. Когато го бутна съвсем леко веднага спира. В тази връзка моля за информачия как да разбера дали нещо не се е разхлабил някой болт, но за целта ми е нужна схема на монтаж на табло. Полото е 2000г., 1.4, бензин
Благодаря предваритеолно
Поло 2000г., 1.4, бензин Проблем с таблото
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Поло 2000г., 1.4, бензин Проблем с таблото
1. Провери си акумулатора.
2. Провери буксата на гърба на таблото дали прави добре контакт, и напръскай пиновете и с контактен спрей.
2. Провери буксата на гърба на таблото дали прави добре контакт, и напръскай пиновете и с контактен спрей.
Re: Поло 2000г., 1.4, бензин Проблем с таблото
Пропусни идейте на колегата от предният пост не е дочел.До колко падат оборотите като пуснеш климатика?
По принцип е съмнително да има нужда от дозатягане но знае ли се.Според мен ти падат оборотите под нормалните за двигателя и от там трепери пробвай с почистване на дроселовата клапа.
По принцип е съмнително да има нужда от дозатягане но знае ли се.Според мен ти падат оборотите под нормалните за двигателя и от там трепери пробвай с почистване на дроселовата клапа.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Поло 2000г., 1.4, бензин Проблем с таблото
И защо точно да пропусне да си провери акумулатора? Ти предполагам си наясно каква е консумацията в момента на включване на климатика. Коли с доста по-мощни двигатели имат спад в оборотите и загуба на мощност при вкл. на климатика!
Освен това колегата описва проблем с таблото и конкретно :
Предполагам и с това си наясно че няма как да се реши с чистене на дросел....
Знаеш ли че алтернатора на поло с климатик е 90А ... Предполагам си много наясно защо! И защо колите с допълнително слаган климатик и не сменен алтернатор страдат от разни работи....
Като пишеш на някой "Не обръщай внимание какво ти казват...." поне бъди сигурен че не лъжеш човека
Освен това колегата описва проблем с таблото и конкретно :
Ilioo написа:.... и започва да ми трепери таблото. Когато го бутна съвсем леко веднага спира....
Предполагам и с това си наясно че няма как да се реши с чистене на дросел....
Знаеш ли че алтернатора на поло с климатик е 90А ... Предполагам си много наясно защо! И защо колите с допълнително слаган климатик и не сменен алтернатор страдат от разни работи....


Като пишеш на някой "Не обръщай внимание какво ти казват...." поне бъди сигурен че не лъжеш човека

Re: Поло 2000г., 1.4, бензин Проблем с таблото
На колегата му трепери таблото , а не уредите значи тои очаква проблема да е механичен от развито болче . Добре знаеш че при вкл. на климата се подава + на компа за да разбере че е вкл. и от там да компенсира товара с повишение на оборотите като подава команда на дросела да го направи и да компенсира натоварването .При замърсен дросел или такъв които си е тръгнал към вечните ловни полета това не се случва .За това да си прегледа дросела,и грешки ако има .А колега не говори глупости за консумацията на ток че спира колата компресора я спира , единствената разлика от кола без клима е ел.муфата която включва шайбата и не смятам че консумацията и е повече от 10 А.Ти като си пуснеш фаровете сигурно ти падат нормалните обороти от 900 на 850 и си викаш нормалноо поускаш погревателя и парното стана 800 пускаш и музиката и стана 750 .Значи ако колегата не си е пуснал фаровете и пусне климатика няма да му падат оборотите според теб.Акомуалатора ако черпи толкова много ток то тои въобще няма да запали с него а и явно не си палил с кабели кола на която и е изтощен акомулатора ,запалваш и тя си държи нормалните обороти само при някои модели се забелязва лъжливо показание на уредите по таблото .
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Поло 2000г., 1.4, бензин Проблем с таблото
70А - автомобили без климатик.
90А - автомобили с климатик.
70А + климатик = проблеми с оборотите и акумулатора....
Изглежда и аз не съм разбрал какво трепери.....
90А - автомобили с климатик.
70А + климатик = проблеми с оборотите и акумулатора....
Изглежда и аз не съм разбрал какво трепери.....
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Re: Поло 2000г., 1.4, бензин Проблем с таблото
При мен не падат обороти с климатроника. Явно някой некадърен му е барникал таблото.
Re: Поло 2000г., 1.4, бензин Проблем с таблото
Ми в първият си пост пишеш и за пръскане на купунга на таблото сигурно е свързано с зареждането?
А вече в последния говориш за падане на обороти явно нещо изпускам поради малък алтернатор пак липсва акомулатора .А пък аз съм изпуснал като консуматор вентилатора на радятора.
Към колегата пуснал темата - какви са оборотите?Ако са под нормалните и от там се получава треперенето си изчисти дросела поне пари за тази операция не се искат и ако пак има проблем една диагностика.Премери дали идват 12 за управление на компа че е пуснат климатика , откачи буксата за пускане на климатика вътре в коша и натисни вътре копчето и виж дали ще вдигне оборотите поне с 100.
П.п Аз очаквам и колегата ЗАФА да се включи с подробности ако съм пропуснал нещо.И пиши при разрешаване на проблема какво е било че се заформи спор.
А вече в последния говориш за падане на обороти явно нещо изпускам поради малък алтернатор пак липсва акомулатора .А пък аз съм изпуснал като консуматор вентилатора на радятора.
Към колегата пуснал темата - какви са оборотите?Ако са под нормалните и от там се получава треперенето си изчисти дросела поне пари за тази операция не се искат и ако пак има проблем една диагностика.Премери дали идват 12 за управление на компа че е пуснат климатика , откачи буксата за пускане на климатика вътре в коша и натисни вътре копчето и виж дали ще вдигне оборотите поне с 100.
П.п Аз очаквам и колегата ЗАФА да се включи с подробности ако съм пропуснал нещо.И пиши при разрешаване на проблема какво е било че се заформи спор.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Поло 2000г., 1.4, бензин Проблем с таблото
Писах за буксата щото "Ми трепери таблото, като го бутна съвсем леко спира" и реших че "трепери" някой от уредите, и асоциирах с точно като отпада напрежение някъде по таблото като стрелките подскачат едни такива...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта