Здравейте хора, току-що аварирах в Банкя, случаят е следният, пиша ви от телефона:
Колата се държеше нормално, паркирах си, изключих двигатела з иа 2 мин и като опитах да я запаля, за да потегля и цялата кола се рестартира: стрелките на таблото почнаха да вибрират, километражът и часовикът занулени, на всичкото отгоре и алармата се включи..
Акумулаторът ми е exide от твърдити и му свети зелено в окото.
Чудя се дали може да е отечка и късо или ми е свършил токът, какво мислите?
не тръгва даже да завърти стартера, а просто се рестартира като даже изчезват часовника и километражите за момент
Моля дайте бърз съвет?
Polo 98 г. 1.4 - проблем със запалване
- vanesto
- Мнения: 6355
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Polo 98 г. 1.4 - проблем със запалване
Клемореда най-вероятно. Виж си и масата и клемите на акумулатора да не са окислени.
- shtarkel
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 07 дек 2009 13:40
- Автомобил: Polo 98 1.4 - 60
- Двигател: 6N1
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 98 г. 1.4 - проблем със запалване
Оказва се май от акумулатора, явно изведнъж ме е предал (нали е от тези модерните гелови). С бутане запали, само от време на време светва индикацията за ABS-а..не знам защо така.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 98 г. 1.4 - проблем със запалване
Здрасти Щъркел,
Явно ще се засичаме само по нета... хе хе хе.
Наскоро имах такъв проблем с моята полюция. Определено е акумулатор, няма ток и така ми се шашкаха уредите, обаче се оказа, че акумулатора ми е ок, но алтернатора не ми зарежда. Проблема беше в т.нар. регулатор на напрежение на алтернатора. Някаква платка е при мен и като отидох при майстора ми показа една шепа такива, дефектирали, явно това им е слабо място на алтернаторите Бош. Особено на тези жеги и с включените фарове вероятността да се скапе е голяма, пък и колите са на години, така, че най вероятно ако ти е наред акумулатора, не ти зарежда алтернатора.
Взеха ми 65 лв за процедурата, 20 лв за труд и 45 лв платката, гледам, че пише: произведено в Англия и се надявам да е надежна, а и майстора ми даде гаранция, че това лято ще изкарам със сигурност.
Явно ще се засичаме само по нета... хе хе хе.
Наскоро имах такъв проблем с моята полюция. Определено е акумулатор, няма ток и така ми се шашкаха уредите, обаче се оказа, че акумулатора ми е ок, но алтернатора не ми зарежда. Проблема беше в т.нар. регулатор на напрежение на алтернатора. Някаква платка е при мен и като отидох при майстора ми показа една шепа такива, дефектирали, явно това им е слабо място на алтернаторите Бош. Особено на тези жеги и с включените фарове вероятността да се скапе е голяма, пък и колите са на години, така, че най вероятно ако ти е наред акумулатора, не ти зарежда алтернатора.
Взеха ми 65 лв за процедурата, 20 лв за труд и 45 лв платката, гледам, че пише: произведено в Англия и се надявам да е надежна, а и майстора ми даде гаранция, че това лято ще изкарам със сигурност.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта