Проблема е следния. От известно време съединителя се „държи” странно. Като че ли е по твърд от обикновенно и като го отпускам се усеща скърцане и леко хрупане. От няколко дена при плавно отпускане точно преди да зацепи от под капака започна да се чува шум като хъркане. Чува се както по време на движение таки и в спряло положение на празен ход. Странното е че шума не се чува при всяко отпускане а само понякога. Също забелязах че почва да го прави като загрее колата преди това не. Иначе няма никакви проблеми при включване или изключване от скорост.
Някави идеи – за смяна ли е или няква част по него ги прави тия проблеми?
заглавието без главни букви mod edit: dobrinb



Съединителят - за смяна ли е или..?
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Колега най-добре иди някои дето разбира да я погледне.
Аз имам подобен проблем като се покара повечко и почва да скърца педала и си е твърд.
Това определено не е нормално, но ако не ти боксува съединител няма защо да го сменяш.
От няколко места чух мнението, че притескателн диск като се износи става твърд педала. Но като го разглобя за смяна ще го видя а това аз поне още 10-20 хил не го виждам да стане.
За някой места съм чувал че е добре да се смена притескатен диск заедно със суединителя + некви лагери. Дръги пък казват че притескателн диск се сменя най-рано през една смяна на съединител. Но майстори много, ментаци много ...
Аз имам подобен проблем като се покара повечко и почва да скърца педала и си е твърд.
Това определено не е нормално, но ако не ти боксува съединител няма защо да го сменяш.
От няколко места чух мнението, че притескателн диск като се износи става твърд педала. Но като го разглобя за смяна ще го видя а това аз поне още 10-20 хил не го виждам да стане.
За някой места съм чувал че е добре да се смена притескатен диск заедно със суединителя + некви лагери. Дръги пък казват че притескателн диск се сменя най-рано през една смяна на съединител. Но майстори много, ментаци много ...
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
ами жилото се вижда лесно то е самореголируемо. И това което може да му се разбие е механизма за регулация. А то се вижда като застянеш пре колата точно срещо шофйора. На жилото има едно място където се разширява е там е механизма и като натискаш педала това място се свива и разгъва. Ако скърцането ти идва от там може и жилото да е.
При мен скърца ниско долу от към педала.
А това жило за чувал цени от 60 до 90 лв
При мен скърца ниско долу от към педала.
А това жило за чувал цени от 60 до 90 лв
Незнам какви са цените, но един познат сменяше на ибизата, и симптомите бяха същите- смени жилото и всичко "заспа"
До колкото разбрах проблема е в предния край на жилото, където влиза в скоростната кутия, защото се извива под голям ъгъл или нещо такова...
Цената не я помня, но мога да я проверя...в никакъв случай обаче не беше толкова висока...
До колкото разбрах проблема е в предния край на жилото, където влиза в скоростната кутия, защото се извива под голям ъгъл или нещо такова...
Цената не я помня, но мога да я проверя...в никакъв случай обаче не беше толкова висока...
- budimir
- Мнения: 104
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Съединителя е на път да си ходи. Един приятел си смени комплекта феродов, притискателен и лагер, и разликата беше много голяма. Педала омекна доста. Напоследък ми прави впечатление, че първо свършва притискателния при повечето коли. Незнам заради това, че караме постоянно в задръствания ли, лошо ги правят вече...
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
И аз го имах този проблем. Като загрее от температурата на двигателя лостчето дето свързва съединителя и жилото на съединителя започва да скърца здраво като натисна педала (направо се дереше - особено лятото).По същото време започна да ми присвирва аксиалният лагер. Той пък както всеки уважаващ себе си повреден лагер ,свири най-силно когато му е студено. Така напрактика се получаваше ,че при натискане на педала ,през зимата съединителя свири ,а през лятото - скърца. Ходих при майстор и той ме увери ,че за едно скърцане не си струва да се отваря съединителя , а аксиалният лагер мога да го сменя и след 20-30 к километра. За около 30 000 километра скърцането ми изчезна от само себе си. Сега само ми остана свиренето на лагера ,но тъй като го прави рядко - все още не съм го сменил. При мен проблемът не е от жилото със сигърност. Откачих жилото и с прът от лопата успях да натисна лостчето и то изкърца (голям зор си беше
,тъй като съм само 58 кг)
П.П. Преди да се появят тези "симптоми" бях сменял комплекта : огледален диск,феродов диск и аксиален лагер. 1000-2000 км след това смених само "новият" ми феродов диск защото му се беше разбила сърцевината (абе беше си дефектен) И след около 15000 км се появи въпросното скърцане ,но вече ми писна да се занимавам с проклетият съединител

П.П. Преди да се появят тези "симптоми" бях сменял комплекта : огледален диск,феродов диск и аксиален лагер. 1000-2000 км след това смених само "новият" ми феродов диск защото му се беше разбила сърцевината (абе беше си дефектен) И след около 15000 км се появи въпросното скърцане ,но вече ми писна да се занимавам с проклетият съединител
- karrr
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 28 мар 2006 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен симптомите бяха същите - твърд и леко скърцащ педал на съединителя /особено при отпускане/
докато един прекрасен ден около 2-3 седмици по-късно жилото се скъса на канала
Не мога да кажа дали е жилото или съединителя или и двете - при мен и двете бяха за смяна /за съжаление/ и ги смених по ред на номерата.
Вижте в търсачката има матриал... доволно
За инфо - съединителя от Юнитрейд - 100 точки
и трудно се намират
/обикновенно оригиналното е саморегулиращо се/
Някой слагат и обикновенно, жило но има противоречиви мнения
От 1 година никви проблеми след смяната...айде успех, дано съм бил полезен
докато един прекрасен ден около 2-3 седмици по-късно жилото се скъса на канала

Не мога да кажа дали е жилото или съединителя или и двете - при мен и двете бяха за смяна /за съжаление/ и ги смених по ред на номерата.
Вижте в търсачката има матриал... доволно
За инфо - съединителя от Юнитрейд - 100 точки

/обикновенно оригиналното е саморегулиращо се/
Някой слагат и обикновенно, жило но има противоречиви мнения
От 1 година никви проблеми след смяната...айде успех, дано съм бил полезен

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 33 госта