Проблем със запалването

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
LFC
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем със запалването

Мнениеот LFC » Съб 31 мар 2007 10:32


Здравейте,
На скоро взех едно Поло за съпругата. Миналата седмица му правихме обслужване на двигателя. Ремъци, масла, филтри, свещи + един кабел. И вчера ненадейно отказала да запали!
Стартера върти като нов и бензиновата помпа подкачва гориво до час два ще проверя дали има искри кам делкото, че сам не мога.

Тук видиях подобна тема и имаше едно мнение че когато имобилайзера е въвъ ключа по някога става такъв порблем трябвало да се изключи някакво реле за няколко минути.

Дали ще помогне и къде точно се намира това реле?

Благодаря ви предварително!




Потребителски аватар
LFC
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот LFC » Съб 31 мар 2007 12:25


Според майстори и магазинери става въпрос за следното нещо!

Изображение

Високоволтовата бобина. Ако някой знае как може да се измери със мултицет моля да сподели (ако въобще е възможно)!


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Съб 31 мар 2007 13:45


Кой каза че е бобината няма искра ли? Пробвай да дадеш на контакт ,изваждаш централния кабел на делкото и го даваш на 1-2мм от някое болтче да видиш дали ще хвърли искра,откачаш купунга на датчика на хол и подаваш на средния кабел - (маса) трябва да хвърли искра и да тръгнат помите(помпата) и дюзите(дюзата).
Ако имаш искра значи датчик на хол, а пробвай да измериш повреме на въртене на стартера колко волта държи ако е под 10 няма да запали сложи друг акумулатор и веднага пали моя голф така ме мъчи 1месец сега с чистак нов акумулатор пали от раз. :D
А съпротивлението на бобината е 1ом ако е различно значи е там проблема.На 3ките комутатора е отделно (в смисъл може да се смени само той) ама тук го виждам като нитован не е на болтчета или греша?


Потребителски аватар
LFC
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот LFC » Съб 31 мар 2007 19:35


Здравей,
Благодаря ти за отговора!

znainainai написа:Кой каза че е бобината няма искра ли? Пробвай да дадеш на контакт ,изваждаш централния кабел на делкото и го даваш на 1-2мм от някое болтче да видиш дали ще хвърли искра,

Това го пробвах - искра не хвърля.

znainainai написа:откачаш купунга на датчика на хол и подаваш на средния кабел - (маса) трябва да хвърли искра и да тръгнат помите(помпата) и дюзите(дюзата).
Ако имаш искра значи датчик на хол,


Ми не съм сигурен че знам кое е датчика на Хол :)
Но този куплунг който влиза във бобината със трите извода като дам на контакт и ми дава 11В на изводи 1 и 3. Извод 3 ми го дава на маса. А и бобината е леко цепната ако забелязваш на снимката от другата страна има още една по-голяма цепка. Така че най вероятно е от нея.

znainainai написа:а пробвай да измериш повреме на въртене на стартера колко волта държи ако е под 10 няма да запали сложи друг акумулатор и веднага


Къде да ги измеря по точно? или просто на акумулатора да измеря напрежението имаш предвид. Имай предвид че акумулатора е необслужваем и лампичката си свети зелено а и все пак стартера си върти без проблеми - като нов.

znainainai написа:А съпротивлението на бобината е 1ом ако е различно значи е там проблема.На 3ките комутатора е отделно (в смисъл може да се смени само той) ама тук го виждам като нитован не е на болтчета или греша?


Между кои изводи да го измеря съпротивлението?
Да комутатора е отделно но е нитван не може само той да се смени :(


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Съб 31 мар 2007 21:29


Щом няма искра според мен е бобината...а щом е пукната и да не е от нея е хубаво да я смениш, че като завали някой дъжд или времето е влажно пак няма да иска да пали :idea:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 01 апр 2007 7:42


Датчика на хол се намира на делкото един куплунг с три кабела.
Мериш на + и- на акумулатора докато върти стартера.
На 3ките има едно малко капаче което се отваря под него има 2ве гайки там се намират изводите на самата бобина и се мери м-у тях но тук като е капсуловано(занитено) внимателно огледай да ли няма капаче с размери 30X10мм ако има там се мери. Първо пробвай акумулацията и датчика на хол. :D


Потребителски аватар
LFC
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот LFC » Нед 01 апр 2007 12:44


Здравейте,
Благодаря за отговорите!
Утре ще сменя бобината и да не е от нея ще е добре да се смени както каза колегата ПОЛО_СПОРТ.
Ще споделя от какво се е оказало. Пичовете от магазина ми препоръчаха да сменя и всички кабели но малко нагоре ще ми дойде та се чудя имат ли видими признаци тия кабели като почнат да се прецакват или не?


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Нед 01 апр 2007 16:25


Нямат външни признаци. Смени бобината и ако не се оправи потърси причината другаде, но преди да смениш кабелите е добре да се направи една диагносатика, за да видиш дали изобщо е от тях или не, за да не ги сменяш напразно!


Потребителски аватар
LFC
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот LFC » Пон 02 апр 2007 10:21


POLO_SPORT написа:Нямат външни признаци. Смени бобината и ако не се оправи потърси причината другаде, но преди да смениш кабелите е добре да се направи една диагносатика, за да видиш дали изобщо е от тях или не, за да не ги сменяш напразно!


Ами диагностика правих миналия месец като взех колата. Всичко е наред казаха, а като сменях свещите ми смениха един кабел другите били наред казаха :dontknow:

Днес ще сменя бобината и ще видим кво и е.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 02 апр 2007 10:33


имаше твърдение, че комутатора работи над 10В т.е. ако при въртене пада под 10 в кофта..

можеш ли да пробваш с друг акумулатор?


Потребителски аватар
LFC
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот LFC » Пон 02 апр 2007 14:02


Мда бобината се оказа. С нова заспа. 160 кинта назад :(


Потребителски аватар
CyberFiend
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 09 авг 2006 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CyberFiend » Пон 02 апр 2007 17:40


LFC написа:.... 160 кинта назад :(


здраве да е... важното е жената да е доволна :D


Потребителски аватар
LFC
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот LFC » Пон 02 апр 2007 17:52


CyberFiend написа:
LFC написа:.... 160 кинта назад :(


здраве да е... важното е жената да е доволна :D


Датс райт! ;)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта