Здравейте,
На скоро взех едно Поло за съпругата. Миналата седмица му правихме обслужване на двигателя. Ремъци, масла, филтри, свещи + един кабел. И вчера ненадейно отказала да запали!
Стартера върти като нов и бензиновата помпа подкачва гориво до час два ще проверя дали има искри кам делкото, че сам не мога.
Тук видиях подобна тема и имаше едно мнение че когато имобилайзера е въвъ ключа по някога става такъв порблем трябвало да се изключи някакво реле за няколко минути.
Дали ще помогне и къде точно се намира това реле?
Благодаря ви предварително!



Проблем със запалването
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Кой каза че е бобината няма искра ли? Пробвай да дадеш на контакт ,изваждаш централния кабел на делкото и го даваш на 1-2мм от някое болтче да видиш дали ще хвърли искра,откачаш купунга на датчика на хол и подаваш на средния кабел - (маса) трябва да хвърли искра и да тръгнат помите(помпата) и дюзите(дюзата).
Ако имаш искра значи датчик на хол, а пробвай да измериш повреме на въртене на стартера колко волта държи ако е под 10 няма да запали сложи друг акумулатор и веднага пали моя голф така ме мъчи 1месец сега с чистак нов акумулатор пали от раз.
А съпротивлението на бобината е 1ом ако е различно значи е там проблема.На 3ките комутатора е отделно (в смисъл може да се смени само той) ама тук го виждам като нитован не е на болтчета или греша?
Ако имаш искра значи датчик на хол, а пробвай да измериш повреме на въртене на стартера колко волта държи ако е под 10 няма да запали сложи друг акумулатор и веднага пали моя голф така ме мъчи 1месец сега с чистак нов акумулатор пали от раз.

А съпротивлението на бобината е 1ом ако е различно значи е там проблема.На 3ките комутатора е отделно (в смисъл може да се смени само той) ама тук го виждам като нитован не е на болтчета или греша?
- LFC
- Мнения: 24
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравей,
Благодаря ти за отговора!
Това го пробвах - искра не хвърля.
Ми не съм сигурен че знам кое е датчика на Хол
Но този куплунг който влиза във бобината със трите извода като дам на контакт и ми дава 11В на изводи 1 и 3. Извод 3 ми го дава на маса. А и бобината е леко цепната ако забелязваш на снимката от другата страна има още една по-голяма цепка. Така че най вероятно е от нея.
Къде да ги измеря по точно? или просто на акумулатора да измеря напрежението имаш предвид. Имай предвид че акумулатора е необслужваем и лампичката си свети зелено а и все пак стартера си върти без проблеми - като нов.
Между кои изводи да го измеря съпротивлението?
Да комутатора е отделно но е нитван не може само той да се смени
Благодаря ти за отговора!
znainainai написа:Кой каза че е бобината няма искра ли? Пробвай да дадеш на контакт ,изваждаш централния кабел на делкото и го даваш на 1-2мм от някое болтче да видиш дали ще хвърли искра,
Това го пробвах - искра не хвърля.
znainainai написа:откачаш купунга на датчика на хол и подаваш на средния кабел - (маса) трябва да хвърли искра и да тръгнат помите(помпата) и дюзите(дюзата).
Ако имаш искра значи датчик на хол,
Ми не съм сигурен че знам кое е датчика на Хол

Но този куплунг който влиза във бобината със трите извода като дам на контакт и ми дава 11В на изводи 1 и 3. Извод 3 ми го дава на маса. А и бобината е леко цепната ако забелязваш на снимката от другата страна има още една по-голяма цепка. Така че най вероятно е от нея.
znainainai написа:а пробвай да измериш повреме на въртене на стартера колко волта държи ако е под 10 няма да запали сложи друг акумулатор и веднага
Къде да ги измеря по точно? или просто на акумулатора да измеря напрежението имаш предвид. Имай предвид че акумулатора е необслужваем и лампичката си свети зелено а и все пак стартера си върти без проблеми - като нов.
znainainai написа:А съпротивлението на бобината е 1ом ако е различно значи е там проблема.На 3ките комутатора е отделно (в смисъл може да се смени само той) ама тук го виждам като нитован не е на болтчета или греша?
Между кои изводи да го измеря съпротивлението?
Да комутатора е отделно но е нитван не може само той да се смени

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Датчика на хол се намира на делкото един куплунг с три кабела.
Мериш на + и- на акумулатора докато върти стартера.
На 3ките има едно малко капаче което се отваря под него има 2ве гайки там се намират изводите на самата бобина и се мери м-у тях но тук като е капсуловано(занитено) внимателно огледай да ли няма капаче с размери 30X10мм ако има там се мери. Първо пробвай акумулацията и датчика на хол.
Мериш на + и- на акумулатора докато върти стартера.
На 3ките има едно малко капаче което се отваря под него има 2ве гайки там се намират изводите на самата бобина и се мери м-у тях но тук като е капсуловано(занитено) внимателно огледай да ли няма капаче с размери 30X10мм ако има там се мери. Първо пробвай акумулацията и датчика на хол.

- LFC
- Мнения: 24
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте,
Благодаря за отговорите!
Утре ще сменя бобината и да не е от нея ще е добре да се смени както каза колегата ПОЛО_СПОРТ.
Ще споделя от какво се е оказало. Пичовете от магазина ми препоръчаха да сменя и всички кабели но малко нагоре ще ми дойде та се чудя имат ли видими признаци тия кабели като почнат да се прецакват или не?
Благодаря за отговорите!
Утре ще сменя бобината и да не е от нея ще е добре да се смени както каза колегата ПОЛО_СПОРТ.
Ще споделя от какво се е оказало. Пичовете от магазина ми препоръчаха да сменя и всички кабели но малко нагоре ще ми дойде та се чудя имат ли видими признаци тия кабели като почнат да се прецакват или не?
- LFC
- Мнения: 24
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
POLO_SPORT написа:Нямат външни признаци. Смени бобината и ако не се оправи потърси причината другаде, но преди да смениш кабелите е добре да се направи една диагносатика, за да видиш дали изобщо е от тях или не, за да не ги сменяш напразно!
Ами диагностика правих миналия месец като взех колата. Всичко е наред казаха, а като сменях свещите ми смениха един кабел другите били наред казаха

Днес ще сменя бобината и ще видим кво и е.
- CyberFiend
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 09 авг 2006 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта