Значи като запаля двигателя и след 10-20 сек. изписка нещо и светне индикатора за маслото. След това изгасва и няма проблеми! Проверих: маслото си е толкова колкото трябва, няма течове, скоро е сменено. Възможно ли е да се е повредил някакъв датчик или нещо такова?
ПП Каде да гледам за хлабини? Има ли проблемни зони откадето може да има теч?



Проблем с датчика на маслото...май?
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Този проблем със зумера за налягането на маслото би требвало да се проявява след като двигателя е добре загрял и маслото е станало достатъчно тънко и течливо....
Иначе писне ли ти зумера значи имаш спад в налягането на маслото горе в главата.... или пък се ебава датчика .... ако е реален спад в налягане се отнася към биелни/основни лагери на коляновия вал, или пък маслената помпа нещо се е*е....
единствената най-сигурна диагностика на тоз проблем е в сервиз с манометър да ти замерят картерното налягане...само тва може да покаже има ли проблем или не... сичко останало е налучкване
Иначе писне ли ти зумера значи имаш спад в налягането на маслото горе в главата.... или пък се ебава датчика .... ако е реален спад в налягане се отнася към биелни/основни лагери на коляновия вал, или пък маслената помпа нещо се е*е....
единствената най-сигурна диагностика на тоз проблем е в сервиз с манометър да ти замерят картерното налягане...само тва може да покаже има ли проблем или не... сичко останало е налучкване
Последна промяна от minimiro на Пет 08 юни 2007 11:49, променено общо 1 път.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
датчика се намира до първата свещ на самата глава на двигатела.Ще го видиш като махнеш кутията на въздушния филтър. Виж и клемата на кабела на самия датчик може да се е разхлабила или разместила от равните ни пътища отишъл понеже е пласмаса отвън и с времето започва да опуска -тои е син на цвят ако е умаслен датчика -нов за около 10лв
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
wili98 написа:minimiro написа:Този проблем със зумера за налягането на маслото би требвало да се проявява след като двигателя е добре загрял и маслото е станало достатъчно тънко и течливо....
я откачи датчика на ниското, запали, и ела пак да поспорим
Иам предвид че е твърде рано индикацията за да е предизвикана от загуба на високо
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта