Вапрос за Поло 1.4

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
coupe112
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 19 май 2007 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Вапрос за Поло 1.4

Мнениеот coupe112 » Пет 15 юни 2007 11:54


Какво ви е мнението за поло 1.4 АЕХ,какво да гледам при покупката на такова,каде са им слабите места.Този мотор може ли да му се прави диагностика и има ли проблеми с газифицирането.Благодаря предварително.




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 15 юни 2007 12:09


Най-вече задължително бъди силно критичен към съединителя и скоростната кутия. Обърни и внимание на оборотите на празен ход трябва да са стабилни и да не правят чудеса при тест-драйв след като изключиш от скорост - че оправията е от 10лв-до 500 лв. Проблема с газифицирането идва от там ,че е с пластмасови колектори и ако сложиш нормална газова (не газов инжекцион) съществува реалната опастност да се спукат ,а хич не са евтини и може да не го правиш еднократно!
За 1.4 двигател ускорението и е супер тъй като от 1,2,3 и 4-та скорост и са къси. Имаш огромен въртящ момен 116 нютонметра при само 2800 оборота

Ако ти звучи много стршно това което съм написал искам да ти кажа ,че следващата кола която си купя ще е поло 1.4 с двигател AEX или APQ така че..... :wink:


Потребителски аватар
karrr
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот karrr » Пет 15 юни 2007 13:37


може да му направиш компютърна диагностика и е силно препоръчително, защото тя ще отчете евентуални проблеми с дроселовата клапа /=нестабилни обороти/, с който не един и двама от колегите сме се сблъсквали :D да чукнем на дърво
иначе добре се държи количката, има много теми по въпроса и е достатъчно икономична за да не я тормизиш с газ/метан и други подобни излишни екстри, който само ще ти намалят живота на двигателя и ще ти носят ядове...поне според мен
провери и нивото на маслото в скоростната кутия! често от липсата на масло там, започват ядовете /особено с 5та скорост/; също така виж за евентуален теч от семеринга на скоростната кутия отдолу, който е предпоставка за недостатъчно масло...
и да се похвалиш в последствие :arrow:


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Пет 15 юни 2007 16:15


karrr написа:може да му направиш компютърна диагностика и е силно препоръчително...

...направо е задължително.
Преди седмица купихме с приятел точно такова Поло и проблем се оказа точно това-блока на дроселовата клапа.Благодарности на Ваското1 за диагностиката :bowdown
Ще се купува нова-715 лв.-Юнитрейд :twisted:


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пет 15 юни 2007 19:42


jerrry написа:
karrr написа:може да му направиш компютърна диагностика и е силно препоръчително...

...направо е задължително.
Преди седмица купихме с приятел точно такова Поло и проблем се оказа точно това-блока на дроселовата клапа.Благодарности на Ваското1 за диагностиката :bowdown
Ще се купува нова-715 лв.-Юнитрейд :twisted:



Е може и да не се набутваш със 715 след като казват че в Ауто + били 450лв


Потребителски аватар
karrr
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот karrr » Съб 16 юни 2007 0:36


Lizard написа:
jerrry написа:
karrr написа:може да му направиш компютърна диагностика и е силно препоръчително...

...направо е задължително.
Преди седмица купихме с приятел точно такова Поло и проблем се оказа точно това-блока на дроселовата клапа.Благодарности на Ваското1 за диагностиката :bowdown
Ще се купува нова-715 лв.-Юнитрейд :twisted:

Е може и да не се набутваш със 715 след като казват че в Ауто + били 450лв

колеги ще го наплашим човека, дайте някой добър отзив за перфектната количка да добавим, това определено излиза ахилесовата пета на Поло


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Съб 16 юни 2007 15:56


Ами какво хубаво да кажа за колата.

1-во икономична.
2-ро здрава. Макар че имам некой работи който са тръгнали да се обаждат (ама стара кола нема как). Вече почти година я карам и само бенз наливам.
3-то окачването е доста издръжливо и здраво. В таз София няколко пъти съм кривил джанти, а колко дупки съм посетил.... Даже не се разместило.

4-то Идеалната градска кола. Много лесно се паркира.

Доста е пъргава. За сфетофарни гонки става. :) Аз съм опъвал вектра 1.8. До 80 некъде бях пред него.
По магистралите карам 130-140, понякога и до 160 стигам. Извън градско разхода ми е 6-6.5, ама и аз немога карам с 90 :)


Потребителски аватар
coupe112
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 19 май 2007 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот coupe112 » Пон 18 юни 2007 18:35


Колеги благодаря на всички за коментарите.Купих го полото.Карах го при един мои приятел в сервиза му.Направихме му диагностика показа че дроселовата клапа е трагнала но маистора ми каза че тва е обичаен проблем на тия 1.4,също и при голф 1.4,каза ми да карам и да не се притеснявам за сега защото ще изкара още доста време.Преди една седмица е сменявал дроселовата клапа на няква 4-ка 1.4 и каза че я е намерил за 300лв.Всичко друго и е перфектно:купе,салон,двигател,ходова част,съединител,скорости....Колата е кукличка има си клима,ел пакет,хидравлика,централно сега я чака аларма и ЦД...мисля че 3900 е добра цена за нея като имаме в предвид екстрите и састоянието и.


Потребителски аватар
karrr
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот karrr » Пон 18 юни 2007 19:52


честито колега, добър избор
много безаварийни километри :yeaha:
ако можеш пусни някоя снимка да видим придобивката
ПП. казват че е хубаво периодично да се почиства дросела и карбуратора за да издържи повече време


Потребителски аватар
teodo
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Polo 1.4 AEX

Мнениеот teodo » Сря 20 юни 2007 12:00


Здравейте на всички!
На скоро си купих същото Polo и съм много доволен от него въпреки , че е от Италия и то при бивш собственик -жена. При все , че всичко горе посочено е вярно бих искал да добавя, че разхода дори може да падне до 4,5 на 100 при оптимална скорост ( 80-100 ) , но в градски условия се качва до 8,5 - 9л. Предполагам , че това е нормално , но и аз имам въпросче.
Сутрин като паля, оборотите са 980, но след малко падат , като че ли ще угасне и след това се качват на 1000 за около 3-4 сек. После се връщат на 950 и така докатозагрее и ги свали на 900.
дали това е нормално защото заради закъснялата реакция на компа (все пак 450 Мхц. доколкото знам) или е нещо друго. Не винаги е така и не е койзнае какво, но все пак може някой да е вежд по въпроса.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Сря 20 юни 2007 17:33


Ами не ти са наред оборотите нещо... Сутрин трябва да ти е малко над 1000 първите минути след студения старт и плавно да намаляват, и като загрее колата да заспи към 770 800 някъде...


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Re: Polo 1.4 AEX

Мнениеот Lizard » Сря 20 юни 2007 23:07


teodo написа:Здравейте на всички!
На скоро си купих същото Polo и съм много доволен от него въпреки , че е от Италия и то при бивш собственик -жена. При все , че всичко горе посочено е вярно бих искал да добавя, че разхода дори може да падне до 4,5 на 100 при оптимална скорост ( 80-100 ) , но в градски условия се качва до 8,5 - 9л. Предполагам , че това е нормално , но и аз имам въпросче.
Сутрин като паля, оборотите са 980, но след малко падат , като че ли ще угасне и след това се качват на 1000 за около 3-4 сек. После се връщат на 950 и така докатозагрее и ги свали на 900.
дали това е нормално защото заради закъснялата реакция на компа (все пак 450 Мхц. доколкото знам) или е нещо друго. Не винаги е така и не е койзнае какво, но все пак може някой да е вежд по въпроса.


Колега не е нормално това.
Най-добре е да отидеш на компютарна диагностика.
Но не се плаши може да е нещо елементарно като акомулатора.
Казваш че скоро си я взел. Проверявал ли си / сменял ли си Акомулатора?

Пример мойта кола я карам още със акомулатора с който я взех преди година почти. Но в началото имах проблем като пусна Ел. косоматив и оборотите на празен ход почваха да играят без да се оспокояват.
След като я покарах малко и се повъзбуди акомултора тоз проблем изчезна.

Но пак да си кажа компютарна диагностика е най-добрия вариант за локализаране на проблем.


Потребителски аватар
teodo
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот teodo » Чет 21 юни 2007 7:08


Мисля, че с акомулатора има връзка и че той не е читав не е. На скоро се наложи да го заредя с електролит , защото ми активираше алармата три вечера подред след като му паднат тоците, а и друго забелязвам, че като затварям стъклото преди да я угася, оборотите също падат. Така, че най вероятно това може да е една от пичините, а относно комп. диагностика аз от там минах преди да я куля , но може би трябва пак от там да мина, но с нов акомулатор , за да съм сигурен , че не от него.
Другия проблем за който не съм питоал е, че пак сутрин , след като я запаля се чува неравномерно тракане от към двигателя, все едно е дизел. това трае 2-3 мин. докато загрее. Казаха ми , че това са хидравличните повдигачи и че като е студена това било нормално, но дали е така ....
Просто все още незнам кое трябва да ме тревожи , а и не искам да тревожа хората защото, ако трябва да я купувам сега, пак бих я купил.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Чет 21 юни 2007 9:46


Това с тракането е нормално. И мойта го прави. Давидиш само какво се случва зимата :).

За тез клапани много е важно да спазваш предписаното от производителя масло. А то е 10W40 за наще коли.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта