Колеги, от 2 дни нещо странно се случва с педала на съединителя. Като го натисна за да включа ит 1-ва на 2-ра или от 2-ра на 3-та и нещо прещраква, т.е. в началото на хода на педала сякаш нещо го задържа за секунда, после щраква, сякаш го прескача и хода на педала си продължава. Отделно, че 1-2 пъти вече се случва 1-ва да ми влиза малко по-трудно.
Съединителя ли заминава...? Жило ли..? Колко мога да карам така?
Разбирачите, дайте няк'ви адекватни мнения, моля.



Съединител ли е..?
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Предполагам си със автоматично жило!!! Ако ли не сори за офтопика
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 8%F2%E5%EB
Ако можеш да вземеш едно нормално жило от някой магазин само за проба няма да е зле!!! Като тръгне да си заминава и жилото и съединителя пъро започват по-трудно да влизат малките скорости. Сменял съм два пъти съединител и това го зная от собствен опит при начите "блузки". Ама първо си опечи работата със жилото та после търси причината дето ще излезе повече пари
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 8%F2%E5%EB
Ако можеш да вземеш едно нормално жило от някой магазин само за проба няма да е зле!!! Като тръгне да си заминава и жилото и съединителя пъро започват по-трудно да влизат малките скорости. Сменял съм два пъти съединител и това го зная от собствен опит при начите "блузки". Ама първо си опечи работата със жилото та после търси причината дето ще излезе повече пари
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
сега извинявам се че пиша непотготвен.
Но по това описание много ми прилича на ситоация, която съм имал със един форд орин 92-3
При него на педала на съединителя има един механизам за самореголиране (педала винаги да отлепя посредата). Компесира постиянно докато не се износи съединителя. Та този механизъм имаше един назъбен елемет (пласмасов). И поради факта че съединителя се беше поизносил този педала се беше само регулирал на един от последните зъби на тоз елемен. Който пък поради износване изтърваше!
И се получаваше подобен на описаня офект от колегата.
По неприятно беше, че проблема се задълбочи и се случаше при натиснат съединител да изчатка и да изтърве и пак да захапе съединителя (Много неприятно на сфетофар или при маневра с полусъединител).
Но по това описание много ми прилича на ситоация, която съм имал със един форд орин 92-3
При него на педала на съединителя има един механизам за самореголиране (педала винаги да отлепя посредата). Компесира постиянно докато не се износи съединителя. Та този механизъм имаше един назъбен елемет (пласмасов). И поради факта че съединителя се беше поизносил този педала се беше само регулирал на един от последните зъби на тоз елемен. Който пък поради износване изтърваше!
И се получаваше подобен на описаня офект от колегата.
По неприятно беше, че проблема се задълбочи и се случаше при натиснат съединител да изчатка и да изтърве и пак да захапе съединителя (Много неприятно на сфетофар или при маневра с полусъединител).
добре, ама това е Поло '91 не мисля, че е такъв саморегулиращ се - такива май са хидравличните. Пък знам ли? А и колата я имам от скоро, има няма 2000 км съм манал. съединителя ми започва да отделя някъде по средата, но пуска напълно почти към края. в допълнение ще кажа,че преди това го е карала жена и съм склонен да вярвам, че е позадържала на полусъединител повечко...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта