polo 92 1.4 GT проблем студен старт

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
martinez
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

polo 92 1.4 GT проблем студен старт

Мнениеот martinez » Съб 01 сеп 2007 20:33


Здравейте,
може и да има подобна тема но не съм от този форум а се появи проблем с колата на майка ми и бих ви помолил за малко помощ.

Та проблема е следният :

при палене на студен двигател и при натискане на газта се получава заглъхване и гаснене - това е 3-4-5 минути докато загрее след това всичко е о.к.Технически грамотен съм та бих ви помолил за насоки и инструкции от къде да започна тъй като никога не съм отварял капак на VW досега :) и нямам намерение да откривам америка.

колата както съм посочил е 92г 1.3 ГТ 75 к.с. пише в талона, гледам е пълна инженкция

Благодаря навсички отзовали се предварително.




Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Съб 01 сеп 2007 21:45


ха :welcome_to_group първо.. :D
Имаш ли газова?напиши и номера на двигателя-това е важно когато търсиш помощ....


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 01 сеп 2007 22:48


По памет 3F.Да нее някоя грешка на компа?Пробвали да го рестартираш(откачи акумулатора).


martinez
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:|

Мнениеот martinez » Съб 01 сеп 2007 23:27


мерси за wellcome-a
Газова няма,
с акумулатора ще пробвам ( да знаете за някакъв код който се вкарва през касетофона ? има го на 1 листче в колата (813) ама кога и закакво се използва :shock

ако имате други идеи за заглъхването и гасненето когато е студена казвайте . възможно ли е от свещи -кабели -дистрибутор или гледам по темите моторчето за празни обороти им е проблем- дали може да е причина в случая :roll:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Re: :|

Мнениеот chy » Съб 01 сеп 2007 23:43


martinez написа:мерси за wellcome-a
Газова няма,
с акумулатора ще пробвам ( да знаете за някакъв код който се вкарва през касетофона ? има го на 1 листче в колата (813) ама кога и закакво се използва :shock

ако имате други идеи за заглъхването и гасненето когато е студена казвайте . възможно ли е от свещи -кабели -дистрибутор или гледам по темите моторчето за празни обороти им е проблем- дали може да е причина в случая :roll:

813 ти е кода за да стартираш касетофона(радиото)СЛЕД като закачиш акумулатора отново!!!! :!: Гледай да не го блокираш!Значи ако радиото ти е с 4 копчета за станциите- натискаш копче 1 8(или май бяха 9)пъти,копче 2 -1 път,копче 3 -3 пъти а четвъртото е за приемане на кода(Enter :D :D :D :D )-май така беше :oops: .Ако не стане -откачаш акумулатора и пак пробваш!

А по основното ти питане-не би трябвало да е от МПХ-щото нямаш играене на оборотите след като загрее!Може да е от доста неща-калпав бенз.филтър,през жици-та да минеш и през ЕКУ-то
Според мен проблема идва от недостиг на горивна смес в началото-като е студена.Така че може и да е контролирания от Еку-то хм....смукач....(макар че при мен,незнайно защо такова нещо не Съществува...и при -25градуса колата си пали така както и при +35 :?: )
Преди да се впуснеш в размисли и страсти( :D :D :D ) виж първо филтрите!Оставам с впечатление че отскоро имаш тази колица...
А и пробвай нещо друго-остави колата малко да поработи пък тогава припомпвай педала :!:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 11 сеп 2007 9:25


и аз имам абсолютно същия проблем със същия мотор. Но ми е направило впечътление че преди като не го правеше това при палене държеше към 1200 оборота сега си седи на 900 както при загрял мотор и много се съмнявам за да не включва смукача. Тои е автоматичен ама как се паправя от компа ли нямам си напредстава. Има ли някакъв датчик за да го контролира да не се е преебал пък тои? Ако може някои да отговори ще е супер. Мерси предварително :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: polo 92 1.4 GT проблем студен старт

Мнениеот Anbuch » Вто 11 сеп 2007 9:46


martinez написа:при палене на студен двигател и при натискане на газта се получава заглъхване и гаснене - това е 3-4-5 минути докато загрее след това всичко е о.к.


Аз имах същият проблем с такова поло ,но двигател 1.05 45 коня. Това се проявяваше особенно когато я измъча по някое нагорнище докато е студена. При мен се оказа прекъснат кабел на нагревателя на ламбда сондата и напрактика докато загреят достатъчно гърнртата (самата сонда) тя неработеше адекватно. След закачане на въпросният кабел всичко беше наред (говоря за кафевият кабел който е един от трите ,които излизат от сондата)

Може при теб да не е това ,но всепак хвърли едно око :wink:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 11 сеп 2007 16:03


[quote="bbboiko2004"] и много се съмнявам за да не включва смукача. Тои е автоматичен ама как се паправя от компа ли .....[quote]

Нямаш смукач.
Смукач имат само карбураторните двигатели :wink:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 11 сеп 2007 16:14


Нямаш смукач.
Смукач имат само карбураторните двигатели
добре като нямам смукач как си обясняваш на студено палене вдигането на оборотите на мотора, защото на мен точно на такова ми прилича. Може и да се лъжа не казвам че зная всияко ама така ми казаха че имам. Ако не е от него тогава как преди при студено палене ми вдигаше оборотите а сега не : :?: :?:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 11 сеп 2007 16:19


Проблемът ти не е в смукача - нямаш такъв.
Имаш едни сини датчици, моторчета за празен ход, датчици за положение на дроселова клапа......
Направи и една диагностика :wink: и болния ще се оплаче :)


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 11 сеп 2007 16:22


ето ти и второ мнение. Нямаш автоматичен смукач !
Компютъра ти събира куп информация от разни датчици ,прави разни сметки и тосле подава съответен сигнал на дросела колко да се отвори и на дюзите за колко време да са отворени. Тази система работи като автоматичен смукач ,ама не е


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 11 сеп 2007 16:25


разгледай тая тема, какво съм писъл за датчиците
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... =%F1%E8%ED


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 11 сеп 2007 21:25


мерси колега. Ама аз я карах на диагностика в дунев и там ми казаха че колата е перфектна :roll: . А това си продължава. Карах я преди месец сигурно ама фаида нямаше зеха ми 25 лева и ми казаха бегаи.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта