Проблем с Поло - пали когато си иска :(

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Madgo
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 16:08
Автомобил:
Двигател:

Проблем с Поло - пали когато си иска :(

Мнениеот Madgo » Вто 02 окт 2007 7:34


Колеги, моля ви за малко помощ! Една позната кара Поло 95 г. 1100 куб. мисля, че е двигателя. От около 1 месец започна при палене да прави проблеми. Върти стартера, колата пали и веднага след това изгасва:( Като я запалиш с газ, се изфорсира и след това все едно няма бензин - дори при натиснат докрай педал на газта се форсира за момент и след това оборотите падат и гасне, като лампите на таблото продължават да си светят! До вчера след малко мъки колата палеше и работеше нормално, не е могла изобщо да запали и мацката я е зарязала на някакъв паркинг! Моля насочете ме какво може да е това и евентуално къде в района на Полиграфическия комбинат може да потърсим помощ?

P.S. Бензиновата помпа е сменяна съвсем скоро и затова предполагам, че не е в нея проблема!

Благодаря предварително!




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 02 окт 2007 7:47


проблем в компа при мен бе същото след опит за кражба -палене през алармата при мен дори при гасето след форсирането дори гърмеше в дроселовата клапа след това в един сервиз дори се съмняваха за игорял комп но извадих късмет направиха ресет на компа и започна да пали все че нищо не е било-търси кадърни майстори за компа не за всеки майстор тая работа


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 02 окт 2007 12:01


ресет на компа може и сам да си направиш като изклучиш акомулатора за 20 мин.

За мен по-вероятно е да е от бобината!


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 02 окт 2007 12:08


направи първо ресет на компа после виж бобината аз не стигнах до нея а само ресет на компа и още съм с орг бобина


Потребителски аватар
sspa
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 8:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот sspa » Сря 03 окт 2007 20:09


Здрасти колеги, според мен е имобилайзер или контантен ключ или няма връзка между имобилайзера и компа. Няма да ви растягам лукуми "защо" просто така мисля (познат проблем). Пишете като го управите. Успех. :006:


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Чет 04 окт 2007 22:43


мараба!!!! баце имах едни такива ядове минавам си през една локва около 25 сантима с 60км и не6то изгасна след 500 метра и си викам е>а си мамата намокрих свещите,суша суша нищо пали кога и е кеф и излизаше дим се едно се дави,настъпфам гаста леко и форсира ама по рязко и гасне.викам да поседи да съхне ноща в работатаи утре да запали ама то не мисеше така,извлачих го до сервиза :oops: една диагностика и се оказа че бобината ми е трагнала и прекасва,след което момчетата от сервиза ми казаха ЧЕСТИТО ама даи 120 лева за бобина и 30 диагностика и нема ядофе,качи я на комп


mimas
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 10 окт 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimas » Сря 10 окт 2007 12:21


Аз имам проблем със запалването, когато е студено и колата е студена. Още когато купих колата се оказа, че дроселовата клапа е скапана и не иска да се обучава. На компютър дава нормални параметри и не показва проблеми в датцичиците ... Явно клапата е за смяна но струва много парички :( Мислехме варянт с газова уредба, но ми казаха че ниама да помогне в паленето а и този модел бил с пласмасови тръби и неставало за газ ... + всичко друго и кутията на въздушния филтър е лепена ... колата е била блъскана явно ...

Някои има ли идея, от какво може да е проблема със студеното запалване, след като датцчик не се хваща на компютара .. ?


meri
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

=

Мнениеот meri » Пет 02 ное 2007 10:53


Колега,как разбра,че дроселовата клапа е за смяна.Нали на диагностиката ти дава,че е нормално и няма скапан датчик.То щеше да ти даде и проблем дроселова клапа-неправилен ъгъл.Питам щото поддържам 2 коли поло и на едното се получава тоя проблем трудно палене на студено,а акумулатор добър,на компютърната диагностика без забележки.От къде може да идва тоя проблем?Смених и свещи.


meri
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

=

Мнениеот meri » Пет 02 ное 2007 10:54


Колега,как разбра,че дроселовата клапа е за смяна.Нали на диагностиката ти дава,че е нормално и няма скапан датчик.То щеше да ти даде и проблем дроселова клапа-неправилен ъгъл.Питам щото поддържам 2 коли поло и на едното се получава тоя проблем трудно палене на студено,а акумулатор добър,на компютърната диагностика без забележки.От къде може да идва тоя проблем?Смених и свещи.


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Пет 02 ное 2007 11:26


бобината прави тези мизерии а по темата значи не знам дали твоита приятелка няма чип в ключа и тои да се базика че на моита като и вкарам ключа които е без чип и точно така ми прави


aakask
Мнения: 48
Регистриран на: Чет 31 май 2007 16:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aakask » Пет 02 ное 2007 21:39


здравейте.Карам поло 1,4 аех и сутрин почти винаги при първо палене пали работи 2 -3 секунди и гасне.При повторно въртене проблеми няма.Ел, системата е повече от перфектна.


aakask
Мнения: 48
Регистриран на: Чет 31 май 2007 16:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aakask » Пет 02 ное 2007 21:40


кабели ,капачка ,свещи нови


Потребителски аватар
icko1
Мнения: 17
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот icko1 » Пет 09 ное 2007 0:50


ако искате проверете датчика на делкото дали е фрет тои се намира там кадето е дистрибуторната капа4ка черен е


vodnia
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лом

Мнениеот vodnia » Нед 18 ное 2007 18:56


приятелю отвори капака и пробваи да я запалиш ако около бубината прехвърля искра значи там е проблема при мен прехвърляше на купето понеже се беже задържала влага между нея и купето и ми правеше същите мизерии след като почистих зад нея всичко се оправи другото което може да е катализатора око се е затиснал на тихи обороти ще работи но като тръгнеш да я форсираш ще гасне


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Нед 18 ное 2007 20:25


АЗ МИСЛИА 4Е Е ОТ АЛАРМАТА И ИМОБИЛАИЗЕРА



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта