проблем с температурата на двигателя

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Benet
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 13:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

проблем с температурата на двигателя

Мнениеот Benet » Пет 05 окт 2007 10:45


Здравейте! Вчера Полото 97г 6N ми прегря оказа се термостата
Смених го, но сега проблема е следия, когато не е пуснат парното всичко е наред стрелката на t стои по средата (някаде около 90 градуса), но когато пусна парното стрелката на температурата пада на 70 градуса.

Нормално ли е това?

Преди да го сменя стрелката си стоеше посредата на скалата без значение дали е пуснато или спряно парното
Термостата е оригинален Немски

Последна промяна от Benet на Пет 05 окт 2007 12:15, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пет 05 окт 2007 10:52


при мен (когато не го ръчкам) при включено парно също ми стои там :wink: виж като го карам с повечко газ тогава си стои на 90 :wink:


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 05 окт 2007 11:03


съвсем нормално е това дори идеално - значи добре работи термостата


Benet
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 13:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Benet » Пет 05 окт 2007 12:17


мерси колеги значи всичко е наред


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Пет 05 окт 2007 13:22


anonimko написа:съвсем нормално е това дори идеално - значи добре работи термостата

Момчета не е нормално :!: .Може да се появяват леки колебания при пускане и спиране на парното и веднага да се компенсира от термостата.Или термостата не е хубав ,или проблем в системата.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 05 окт 2007 13:38


съвсем нормално дори когато усетиш че колата прегрява при надуване на гарнитура се пуска парното за да падне темп за да стигнеш до населено място пробваи твоита на 5ск без газ с парно на извънгр и виж колко ще показва температурата и тогава ще говорим


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пет 05 окт 2007 14:28


anonimko написа:съвсем нормално дори когато усетиш че колата прегрява при надуване на гарнитура се пуска парното за да падне темп за да стигнеш до населено място пробваи твоита на 5ск без газ с парно на извънгр и виж колко ще показва температурата и тогава ще говорим


Искаш да кажеш че сега през зимата в кучия студ ако тругна за Варна и си пусна парното температурата ще падне на 70 градуса?
Нещо или аз немога да ви разбера или вие не обяснявате правилно.

Да ако пуснеш парното е нормално да смъкне малко температурата на охладителната течност, защото отваряш още един кърг и още един вентилатор обдухва оше един радиорот пълен с гореща охладилна течност. На теория добре ама на практика температурата не трябва да пада чак до 70 градуса. Това не нормална работна температура, съответно и колата ще харчи повече, защото компа ще опитва да компенсира.

Сега разбирам да мръдне малко надолу температурата и да и след това да се нормализира на 90 градуса ама да седи на 70.

И да реално ако тръгнеш да прегряваш най-добрия начин е да пуснеш парното, но това помага само ако темостата е запекъл и не отваря големия кръг.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 05 окт 2007 15:08


точно пада и след това се нормализира


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 05 окт 2007 16:03


anonimko написа:съвсем нормално е това дори идеално - значи добре работи термостата


Значи трябва и аз да сменям термостата ... :shock

mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 08 окт 2007 21:28


Нека колегите да кажат каква t им държат колите извънградско.
Като пуснат по инерция пада ли t ?


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 08 окт 2007 23:39


lrlmodo написа:Нека колегите да кажат каква t им държат колите извънградско.
Като пуснат по инерция пада ли t ?

полото закача 90г.-и не мърда.Дори и перката не се включва.Като пусна по инерция-пада,но не много...
Астрата държи по-високи градуси,перката се включва чат пат...но пак падат градусите по инерция


Потребителски аватар
spidergb
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот spidergb » Вто 09 окт 2007 7:00


На моят половер перката се включва на 70 градуса (на бавна степен) и извън градско подържа тая температура. Ако пусна парното на мах 70 -те със зор ги стига тряя да съм у некой баир и да раздавам люта газ :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 09 окт 2007 7:17


при мен при спускане пада до 75 гр без да вкл перката -няма бавни обороти


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Вто 09 окт 2007 8:51


На мен пък стрелката ми заковава по средата на 90гр. и не марда от там по никакъв повод :!: Не знам дали е добре това или не. :gruebel От 3 години го карам това Поло и сам сменял 2 пати антифриз и веднаж термостат и си е така винаги -не марда стрелката.


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Вто 09 окт 2007 9:07


Независимо какво ще включиш или не, работната немпература на двигателя е 90 градуса и нетрябва да се променя в движение . Термостата трябва да е напълно отворен на 87 градуса 1ва степен на перката вкл. на 100 или 105градуса ако несе лъжа. Всичко друго е извън нормите. И аз го имах този проблем заради пластмасовия термостат като го смених с метален всичко си е наред .



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта