Смяна задни накладки 6N1-АВС,98г.Кога,как?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Смяна задни накладки 6N1-АВС,98г.Кога,как?

Мнениеот siso92 » Вто 09 окт 2007 9:19


Колеги, полото е с АВС.Спира добре и не дърпа,ама като позавали/може би/от задния десен барабан се чува стържене и свирене.Контролната лампа на таблото не е светнала.Имал съм москвич,омега,но без АВС и сам си оправях спирачките.Та да питам:
1.Стърженето и свиренето не ли е от водата и да няма проблем?
2.К'ва е разликата на барабанните спирачки с АВС и без?
3.Как се обезвъздушават,ако се наложи?
4.К'ва е цената на накладките и марка?
5.Кога да ги сменя-като: свири и стържи и при сухо време,светне лампата или ...?
6.Има ли няква специфичност за модела и работата/настроика на ръчна,клема АВС,или друга простотия/, с една дума дали ще се омотам?
Благодаря,ако ме светнете!




Потребителски аватар
Tatrata
Мнения: 588
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: ABF
Местоположение: София

Мнениеот Tatrata » Вто 09 окт 2007 10:23


1- От водата е, като натиснеш 2-3 пъти и трябва да спира да стърже.
2- Вътре има една гривна за АБС-а, малко по-слабо рита педала, като се включи от зад.
3- До сега никога не ми се е налагало, но мисля, че при смяна на накладки не се обезвъздушава.
4- Около 25-30 лв, марка.......каква намериш !
5- Първо ги виж на какво дередже са, па тогава сменяй ( ако има нужда)
6- На дали ще можеш да се омоташ, аз сам си ги сменях, само внимавай при натягането на лагера да не го назориш, че тогава ще имаш ядове !
Забравих да ти кажа, че има много модели накладки и по-добре ако има нужда за смяна, да си вземеш една от твойте старите накладки и да им я покажеш, аз така брях ядове, бяха ми дали други :cry:


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Вто 09 окт 2007 12:35


Tatrata написа:1- От водата е, като натиснеш 2-3 пъти и трябва да спира да стърже.
2- Вътре има една гривна за АБС-а, малко по-слабо рита педала, като се включи от зад.
3- До сега никога не ми се е налагало, но мисля, че при смяна на накладки не се обезвъздушава.
4- Около 25-30 лв, марка.......каква намериш !
5- Първо ги виж на какво дередже са, па тогава сменяй ( ако има нужда)
6- На дали ще можеш да се омоташ, аз сам си ги сменях, само внимавай при натягането на лагера да не го назориш, че тогава ще имаш ядове !
Забравих да ти кажа, че има много модели накладки и по-добре ако има нужда за смяна, да си вземеш една от твойте старите накладки и да им я покажеш, аз така брях ядове, бяха ми дали други :cry:

Благодарско!Пак да те питам-много говорят за т'ва ритане,а аз нищо не усещам?!И къв е тоя лагер.Оправял съм барабани на руски коли и като закачиш пружините-гледаш барабана да не затяга;ако затяга и не можеш да ги регулираш-ги пилваш накладките с дървена пила и тва си е.А обезвъздушаване-ако излезе цилиндърчето .


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 09 окт 2007 13:03


За лагера : нали за да свалиш барабана трябва да махнеш капачката посредата дето е.Под нея има една гайка и два лагера.Всичко това се демонтира и после като си ги монтираш нетрябва да стягаш гайката много за да се се разбият после тези лагери. Остатъчно е да ги завиеш доколкото да няма после луфт на самият барабан.В никакъв случей не натяхай кайката с ключ (със сила имам предвид). Псле монтираш колелото, хващааш го от долу и от горе и клатиш - дето се вика трябва да има съвсееееем лек луфт. След 500 км пак провери луфта.
За цилиндърчето : в никакъв случай не натискай спирачката докато е свален барабана ,че цилиндърчето излиза и му се прецаква уплатнението. Тъпото е ,че уплатненията струват 15 лв комплекта ,а цяло цилиндърче е 25 лв (цените са наизуст). Освен ако не направиш тази магария няма друг начин да се налага обезвъздушаване
За ритането: И аз му се чудя на моят АБС защо не рита педала ,но съм 100% сигурен ,че работи! Лампата светва при контакт и после загасва , а като погледна дисковете отпред виждам ,че има отпечатаци от накладките
Tatrata e прав : не купувай преди да си свалил твоите ,че са толкова видове ,че рлавата ще те заболи чак


Потребителски аватар
Tatrata
Мнения: 588
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: ABF
Местоположение: София

Мнениеот Tatrata » Вто 09 окт 2007 13:30


Относно ритането на педала, моя бая си потропва, може да е от стила на каране :twisted: . Когато блокира някое от задните колела, педала рита съвсем леко, почти неможеш да го осетиш, докато ако някое от предните блокира, педалът ще ти "откъсне" ходилото (много по-силно "рита")


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Вто 09 окт 2007 14:16


Tatrata написа:Относно ритането на педала, моя бая си потропва, може да е от стила на каране :twisted: . Когато блокира някое от задните колела, педала рита съвсем леко, почти неможеш да го осетиш, докато ако някое от предните блокира, педалът ще ти "откъсне" ходилото (много по-силно "рита")

Само веднъж съм ги блокирал,че се загледах в един балкон-самолет може да кацне :seeex ,изцирикаха колелата/незнам кои/ и пуснаха,ама педал не ритна. :?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта