три цилиндъра

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

три цилиндъра

Мнениеот embi4a » Сря 17 окт 2007 9:23


Здравейте и от мене. Редовно чета форума но ето че и аз я закъсах :cry: Мотора ми е 1,4 AEX. Вечерта си оставих колицата пред блока и всичко и беше наред. Тази сутрин паля и се почна едно тракане, едно вибриране сякаш работи на 3 цилиндъра. Като потрака така грозно 1-2 минути и си заспа моторчето. Започна да работи като часовник. Свещите са проверявани преди 5000 км. и имаше още доста хляб в тях. Почвам да си мисля да не е някой кабел. Ако някой е минал през тези проблеми ще съм благодарен да ми пише какво мога да очаквам и какво да проверявам.




Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Сря 17 окт 2007 9:33


Привет колега.
И аз бях попаднал веднъж в такава ситуация.
Ходих на диагностика и се оказа кабел на четвърти цилиндър.
Аз смених всичките с нови и си заспа моторчето.
Та дано и твоето тешение да е така лесно. :wink:

Поздрави.



:D :D :D


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Сря 17 окт 2007 14:06


А от друго по-сериозно може ли да е, защото всяка сутрин си и потропваха хидравличните повдигачи ама сега е направо някакъв кошмар. Благодаря ти за отговора :roll:


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Сря 17 окт 2007 14:37


Ми никаква представа си нямам.
Моето не тропа и не е тропало та незнам.
Нека някой колега който разбира да каже. :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 17 окт 2007 15:19


Май най-добре е да минеш първо диагностика и то да оставиш колата пред сервиза, и на сутринта да я закачат ,и тогава да запалиш. Така със сигурност ще стане ясно къде е проблема. Просто някой каквото и да ти напише може да те излъже ,тъй като причините за такова поведение са най-малко 10 броя. Едно от най-вероятните са кабели,свещи,дистрибуторна капачка и ..... (ама чесно ти казвам : може и да лъжа :wink: )


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Чет 18 окт 2007 8:49


Вярно че е хубаво да я закачат и да я видят ама аз не съм от Софето и тука в прованса тия с компютрите са рядкост :) Вчера ходих при един дето си има репутация и гледайте ся ко става - обяснявам му аз така и така пали сутрин и работи на 3 цилиндъра. А преди време пак бях писъл тука че ми качва нивото на маслото но няма пресечено да кажеш че е от гарнитура и си мисля че е бензин. Казвам му аз че ми качва нивото на маслото но само зимата и той вика че някои антифризи не пресичали маслото и е възможно да е имало вода в цилиндъра и като е поработил 2-3 мин. да е издухало водата и чак тогава започва да си бачка нормално двигателя. И ме фърли дълбоко в джаза. Как мислите тия приказки на майстора имат ли добра логика или ми пълни главата с бръмбари. :roll:


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Чет 18 окт 2007 10:39


embi4a написа:Вярно че е хубаво да я закачат и да я видят ама аз не съм от Софето и тука в прованса тия с компютрите са рядкост :) Вчера ходих при един дето си има репутация и гледайте ся ко става - обяснявам му аз така и така пали сутрин и работи на 3 цилиндъра. А преди време пак бях писъл тука че ми качва нивото на маслото но няма пресечено да кажеш че е от гарнитура и си мисля че е бензин. Казвам му аз че ми качва нивото на маслото но само зимата и той вика че някои антифризи не пресичали маслото и е възможно да е имало вода в цилиндъра и като е поработил 2-3 мин. да е издухало водата и чак тогава започва да си бачка нормално двигателя. И ме фърли дълбоко в джаза. Как мислите тия приказки на майстора имат ли добра логика или ми пълни главата с бръмбари. :roll:


ами загуба на охладитена течност имаш ли?

Колата да е прегрявала? Да вдига темпедатури над 90 градуса?

Е като е такъв майсторзащо не проверил дали влиза въздух в охладителна система при работа на мотора?
Ся ако е имало вода/антифриз е цилиндъра (значи трябва да дойде от някъде) е щом влиза от някъде от там трябва ида излиза нещо (по пътя на болния разум и зравата логика :) )

Мойто мнение е търси друг майстор (2-ро мение по въпроса).

Някъде около тебе нямали бош сервиз да и направя хуваба диагностика. Аве всеки елкон би рябвало да покаже ако имаш преблем с кабели и запалителна система.


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Чет 18 окт 2007 10:59


Ще търся да я закачат на Елкон, но пък иначе температурата никога не ми се е качвала от 90 градуса нагоре. А Елкона требе да е когато е студена да се закачи, нали? А относно загубата на охл. течност ми се струва че малко се губи, защото за 6 месеца съм долял 300-400 милиграма. Наливам до чертата на максимума и след 6 месеца хваща пак до макс. 300 грама. А антифриз може да губи и от казанчето на парното щото като захладня джамовете ми вечно са изпотени. То ако има такъв малък теч пак не мога го засече. Вече в чудо се видях - помагайте Please :!:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 18 окт 2007 23:38


300-400 милиграма не са малко де ,но може и да е някакув теч който не си забелязал.Тая работа за изпотяването на стъклата заради теч на антифриз ми се вижда нереална ,но не споря :roll:
Ако от веднъж сложиш 300-400 млита в маслото ,нивото на щеката ще се повиши с около 0.5 сантиметра ,а ако тези милилитри ги разсрочиш за период от 6 месеца -не би трябвало вообще да ги усетиш по показанията на щеката!
Ходи при някой друг "майстор" - питай колегите си от тая тема те къде ходят : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=55926 съгурен съм ,че ако пуснеш едно лично съобщение на колегата Syncro ще ти препоръча някой добър майстор!
Не е задълзително да я оставяш пред сервиза и после студена да я пробвате ,ама има някои неща дето само така могат да се засекат (споки - малко са)


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Пет 19 окт 2007 14:02


Тази сутрин пък запали без проблем в студа. Вече се чудя кво става. Все пак ще си имам едно наум, защото и зима иде а не искам да остана някъде по пътищата. Вярно че не е много малко антифриза дето се губи в небитието ама явно не ми дига нивото на маслото от него. Благодаря ти за разсъждението Anbuch, почти се убедих че не е гарнитура. Снощи слизах да зяпам дали на тъмно кабелите правят дискотека ама нищо не видях. Обаче не беше пълна тъмнотията. Така и така не съм сменял свещите ще взема да си ги сменя и да видим дали ще изчезне проблема. Писах на Sincro да видим какво ще рече и той. Айде със здраве и приятен уикенд на всички колеги :D



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта