



три цилиндъра
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
три цилиндъра
Здравейте и от мене. Редовно чета форума но ето че и аз я закъсах
Мотора ми е 1,4 AEX. Вечерта си оставих колицата пред блока и всичко и беше наред. Тази сутрин паля и се почна едно тракане, едно вибриране сякаш работи на 3 цилиндъра. Като потрака така грозно 1-2 минути и си заспа моторчето. Започна да работи като часовник. Свещите са проверявани преди 5000 км. и имаше още доста хляб в тях. Почвам да си мисля да не е някой кабел. Ако някой е минал през тези проблеми ще съм благодарен да ми пише какво мога да очаквам и какво да проверявам.

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Май най-добре е да минеш първо диагностика и то да оставиш колата пред сервиза, и на сутринта да я закачат ,и тогава да запалиш. Така със сигурност ще стане ясно къде е проблема. Просто някой каквото и да ти напише може да те излъже ,тъй като причините за такова поведение са най-малко 10 броя. Едно от най-вероятните са кабели,свещи,дистрибуторна капачка и ..... (ама чесно ти казвам : може и да лъжа
)

- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Вярно че е хубаво да я закачат и да я видят ама аз не съм от Софето и тука в прованса тия с компютрите са рядкост
Вчера ходих при един дето си има репутация и гледайте ся ко става - обяснявам му аз така и така пали сутрин и работи на 3 цилиндъра. А преди време пак бях писъл тука че ми качва нивото на маслото но няма пресечено да кажеш че е от гарнитура и си мисля че е бензин. Казвам му аз че ми качва нивото на маслото но само зимата и той вика че някои антифризи не пресичали маслото и е възможно да е имало вода в цилиндъра и като е поработил 2-3 мин. да е издухало водата и чак тогава започва да си бачка нормално двигателя. И ме фърли дълбоко в джаза. Как мислите тия приказки на майстора имат ли добра логика или ми пълни главата с бръмбари. 


- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
embi4a написа:Вярно че е хубаво да я закачат и да я видят ама аз не съм от Софето и тука в прованса тия с компютрите са рядкостВчера ходих при един дето си има репутация и гледайте ся ко става - обяснявам му аз така и така пали сутрин и работи на 3 цилиндъра. А преди време пак бях писъл тука че ми качва нивото на маслото но няма пресечено да кажеш че е от гарнитура и си мисля че е бензин. Казвам му аз че ми качва нивото на маслото но само зимата и той вика че някои антифризи не пресичали маслото и е възможно да е имало вода в цилиндъра и като е поработил 2-3 мин. да е издухало водата и чак тогава започва да си бачка нормално двигателя. И ме фърли дълбоко в джаза. Как мислите тия приказки на майстора имат ли добра логика или ми пълни главата с бръмбари.
ами загуба на охладитена течност имаш ли?
Колата да е прегрявала? Да вдига темпедатури над 90 градуса?
Е като е такъв майсторзащо не проверил дали влиза въздух в охладителна система при работа на мотора?
Ся ако е имало вода/антифриз е цилиндъра (значи трябва да дойде от някъде) е щом влиза от някъде от там трябва ида излиза нещо (по пътя на болния разум и зравата логика

Мойто мнение е търси друг майстор (2-ро мение по въпроса).
Някъде около тебе нямали бош сервиз да и направя хуваба диагностика. Аве всеки елкон би рябвало да покаже ако имаш преблем с кабели и запалителна система.
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Ще търся да я закачат на Елкон, но пък иначе температурата никога не ми се е качвала от 90 градуса нагоре. А Елкона требе да е когато е студена да се закачи, нали? А относно загубата на охл. течност ми се струва че малко се губи, защото за 6 месеца съм долял 300-400 милиграма. Наливам до чертата на максимума и след 6 месеца хваща пак до макс. 300 грама. А антифриз може да губи и от казанчето на парното щото като захладня джамовете ми вечно са изпотени. То ако има такъв малък теч пак не мога го засече. Вече в чудо се видях - помагайте Please 

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
300-400 милиграма не са малко де ,но може и да е някакув теч който не си забелязал.Тая работа за изпотяването на стъклата заради теч на антифриз ми се вижда нереална ,но не споря
Ако от веднъж сложиш 300-400 млита в маслото ,нивото на щеката ще се повиши с около 0.5 сантиметра ,а ако тези милилитри ги разсрочиш за период от 6 месеца -не би трябвало вообще да ги усетиш по показанията на щеката!
Ходи при някой друг "майстор" - питай колегите си от тая тема те къде ходят : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=55926 съгурен съм ,че ако пуснеш едно лично съобщение на колегата Syncro ще ти препоръча някой добър майстор!
Не е задълзително да я оставяш пред сервиза и после студена да я пробвате ,ама има някои неща дето само така могат да се засекат (споки - малко са)

Ако от веднъж сложиш 300-400 млита в маслото ,нивото на щеката ще се повиши с около 0.5 сантиметра ,а ако тези милилитри ги разсрочиш за период от 6 месеца -не би трябвало вообще да ги усетиш по показанията на щеката!
Ходи при някой друг "майстор" - питай колегите си от тая тема те къде ходят : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=55926 съгурен съм ,че ако пуснеш едно лично съобщение на колегата Syncro ще ти препоръча някой добър майстор!
Не е задълзително да я оставяш пред сервиза и после студена да я пробвате ,ама има някои неща дето само така могат да се засекат (споки - малко са)
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Тази сутрин пък запали без проблем в студа. Вече се чудя кво става. Все пак ще си имам едно наум, защото и зима иде а не искам да остана някъде по пътищата. Вярно че не е много малко антифриза дето се губи в небитието ама явно не ми дига нивото на маслото от него. Благодаря ти за разсъждението Anbuch, почти се убедих че не е гарнитура. Снощи слизах да зяпам дали на тъмно кабелите правят дискотека ама нищо не видях. Обаче не беше пълна тъмнотията. Така и така не съм сменял свещите ще взема да си ги сменя и да видим дали ще изчезне проблема. Писах на Sincro да видим какво ще рече и той. Айде със здраве и приятен уикенд на всички колеги 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта