Oboroti

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
visho
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Oboroti

Мнениеот visho » Сря 17 окт 2007 13:04


Kolegi ,
normalno li e kato vklucha mnogo razmrazitelq na zadnoto staklo ,
da mi igraqt oborotite 900 rmp - 1000 ?!

Blagodaq Vi predvaritelno !




Потребителски аватар
THE BATUGATA
Мнения: 180
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Oboroti

Мнениеот THE BATUGATA » Сря 17 окт 2007 13:26


visho написа:Kolegi ,
normalno li e kato vklucha mnogo razmrazitelq na zadnoto staklo ,
da mi igraqt oborotite 900 rmp - 1000 ?!

Blagodaq Vi predvaritelno !



Тук се пише на кирилица!!!


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Сря 17 окт 2007 14:39


първо какво ти е полото така не мога да гадая


visho
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот visho » Чет 18 окт 2007 8:57


Полото е 97 година , двигател АЕХ .
Като пусна размазителя за задното стъкло започват да ми играят оборотите - 900 - 1000 . Като го изкл. замръзват на 900.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Чет 18 окт 2007 10:23


visho написа:Полото е 97 година , двигател АЕХ .
Като пусна размазителя за задното стъкло започват да ми играят оборотите - 900 - 1000 . Като го изкл. замръзват на 900.


Причините може да са много!
Климатик имаш ли? Ако да пусни го него и вентилатора на 4 и гледай шоу :evil: :evil:

Аз имам/х същият проблем, немога да кажа че съм го остранил туй като той сам изчезна. Като купих колата беше най-зле първите 2-3 дена измерих акомултора (береше душа)... като се повъзбуди малко и се постабилизираха нещатата и го правеше все по рядко. Това лято в града на пуснат климатик същата изтория оборотите играт и много дразнят. Сега есента след като ме предате бобината и на нейно място доиде нова, проблем с оборотите повече не съм видял/усетил или поне засега.

Значи ако не го прави когато не си пуснал много косуматори, аз смятам че не е от дросела, а може и да греша времето ще покаже.
Аз така си го обяснявам като напускаш много косуматори напрежението в бордовата мрежа пада и на компа не му стига и почва да се мае.

Като заначало си провери акомулатора и алтернора.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 18 окт 2007 23:15


Аз не виждам нищо особено притеснително в цялата работа ,понеже обороти от 770 до 970 на празен ход се смятат за напълно нормални за двигател АЕХ. Оборотите в този интервал се определят от компютъра в зависимост от куп неща (той си знае работата).В дебелите книги са го обяснили по възможно най-краткият начин : 770 - 970 NOT ADJUSTABLE :wink: Ама чак пък да играят...., знам ли дали и двамата имаме еднаква представа за това какво значи да ти играят оборотите... :gruebel :wink:
Ако според теб наистина нещо не е наред тогава:

Lizard написа: и алтернора.

И по-специално четките му и регулатора му на напрежение!
Сега има още един "филм", че е съвсем нормално при всички коли ,когато консумацията на ток се увеличи оборотите на двигателя да спадат малко и точно за това при модела на поло 6N (при по-старият модел 90-94г не е така),когато компютъра засече по-голямата консумация той "изкуствено" да повишава оборотите на двигателя за да не се получат прекалено ниски обороти и по колата да се получат вибрации . Ако четките или регулатора на напрежение не са наред е нормално да се получава много бърза промяна в напрежението и от там и на тока и затова компа да се шашка : ту по-високи и ту по-ниски обороти и той да не знае вече. Причината може и да е в самият консуматор или най вероятно в копчето му за включване - ти си го щракнал ама то да не прави добър контакт нещо :roll:


visho
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1

Мнениеот visho » Нед 21 окт 2007 17:48


Благодаря за отговора дано помогне !
като има голяма консумация на ток нещо се шашкат тия обороти :-)
стрелката ту на горе ту на долу 900 - 750 .
:lol:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта