Здравейте колеги ,от една седмица при потегляне на колата придърпва на 1-2-3 и 4-та скорост даже и при превключване на предавките.Чудя се дали буксува съединителя и е за смяна или проблема е от свещ защото отвреме на време на празен ход оборотите не са равномерни.Koлата е Сеат Ибиза 1400i AEX 1998
Разчитам на помоща ви ...



Проблем със съединителя или свещ?
ТВЪРДО-тва е силна дума...Не знам от какво идва проблема....
Но ако караш примерно на 4та с 70км/ч-това "придръпване" не би трябвало да е от съединителя-просто натоварването му е доста по-малко от това при потегляне.Поне личните ми наблюдения са такива....
Но може проблема да е от някъде другаде..незнам.
При мен сега се случва следното-карам с два пробили кабели за свещи,резултата е че понякога прекъсва с "трясък",работи кофти и не иска да се форсира,заради това прекъсване.
Съединителя ми е за смяна но преди да сложа тези бъгави кабели,нямах проблем!
Предложението ми беше най-евтинко...една свещ е до 10кинта.
Може също така да е хлабав ремък на алтернатора...просто от много неща може да е.....не искам да гадая
Но ако караш примерно на 4та с 70км/ч-това "придръпване" не би трябвало да е от съединителя-просто натоварването му е доста по-малко от това при потегляне.Поне личните ми наблюдения са такива....
Но може проблема да е от някъде другаде..незнам.
При мен сега се случва следното-карам с два пробили кабели за свещи,резултата е че понякога прекъсва с "трясък",работи кофти и не иска да се форсира,заради това прекъсване.
Съединителя ми е за смяна но преди да сложа тези бъгави кабели,нямах проблем!
Предложението ми беше най-евтинко...една свещ е до 10кинта.
Може също така да е хлабав ремък на алтернатора...просто от много неща може да е.....не искам да гадая

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
chy написа:Колега Geleto,доколкото знам не е препоръчително да се прави така-има риск да замине някоя важна част по колата...например комп,бобина...
Лично аз никога не бих правил тая процедура-все пак това не е лада или мохер![]()
ОСОБЕНО ако колата работи
Даже като мерят компресията и изключват датчика на Хол за да не изплющи комутатора - аз дорде го зарбера това на какви изпитания съм подлагал комутатура на моят ААU - горкичкият ,ама издържа

И според мен проблема не е в съединителя - нали си вкючва нормално , няма ги признаците упоменати в тази тема http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=62844 , като дръпнеш ръчната и се опиташ да тръгнеш на 1-ва двигателя трбва да заглъхва ,а не да се форсира!
Не зная и как колегата ще успее да извади лулите от свещите на АЕХ-са.Като бях със старият модел на полото с двигател AAU се проклинах не-веднъж ,че съм си купил кола на която свещите и са забутани под "чинията"(капака) на въздушният филтър. Пук сега с тоя АЕХ - "от трън та на глог" ,така са забутани ,че нямат вадене - отделям по 10 мин за вадене на лула. Друг вариянт е да се вадят кабелите от дистрибуторната капачка ,ама тогава има да те "плющят" ония мити 20 000 V. Преполагам ,че на делкото има прекалено голямо предварение и затова се получава така или с две думи си повече за диагностика отколкото за ония с чуковете дето разглобяват съединители!
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
chy написа:Колега Geleto,доколкото знам не е препоръчително да се прави така-има риск да замине някоя важна част по колата...например комп,бобина...
Лично аз никога не бих правил тая процедура-все пак това не е лада или мохер![]()
ОСОБЕНО ако колата работи
Нали не искаш да кажеш, че ако някоя свещ не работи ще замине комп. бобина ..... .


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта