Проблем със съединителя или свещ?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Проблем със съединителя или свещ?

Мнениеот Bahama man » Чет 18 окт 2007 19:49


Здравейте колеги ,от една седмица при потегляне на колата придърпва на 1-2-3 и 4-та скорост даже и при превключване на предавките.Чудя се дали буксува съединителя и е за смяна или проблема е от свещ защото отвреме на време на празен ход оборотите не са равномерни.Koлата е Сеат Ибиза 1400i AEX 1998

Разчитам на помоща ви ...




Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 18 окт 2007 21:37


По-вероятно е свещ,а може и две....А може и проблема да е някъде другаде :dontknow: :dontknow:
Купи една свещ и пробвай-поне ще разбереш


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Чет 18 окт 2007 21:50


chy написа:По-вероятно е свещ,а може и две....А може и проблема да е някъде другаде :dontknow: :dontknow:
Купи една свещ и пробвай-поне ще разбереш


Значи твърдо предполагаш че е свеща ,дано да е тя че съединителя не ми се мисли колко кинти е комплекта :?


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 18 окт 2007 22:07


ТВЪРДО-тва е силна дума...Не знам от какво идва проблема....
Но ако караш примерно на 4та с 70км/ч-това "придръпване" не би трябвало да е от съединителя-просто натоварването му е доста по-малко от това при потегляне.Поне личните ми наблюдения са такива....
Но може проблема да е от някъде другаде..незнам.
При мен сега се случва следното-карам с два пробили кабели за свещи,резултата е че понякога прекъсва с "трясък",работи кофти и не иска да се форсира,заради това прекъсване.
Съединителя ми е за смяна но преди да сложа тези бъгави кабели,нямах проблем!
Предложението ми беше най-евтинко...една свещ е до 10кинта.
Може също така да е хлабав ремък на алтернатора...просто от много неща може да е.....не искам да гадая :wink:


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Чет 18 окт 2007 22:17


Пробвай първо като вадиш кабелите на свещите при работещ двигател. Когато не работи свещ няма разлика в работата на двигателя. Вади кабелите с клещи с изолация :wink:


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Чет 18 окт 2007 22:28


Благодаря за помоща ви ще проверя свещите ако не е от тях бягам в сервиза ...


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 18 окт 2007 23:08


Колега Geleto,доколкото знам не е препоръчително да се прави така-има риск да замине някоя важна част по колата...например комп,бобина...
Лично аз никога не бих правил тая процедура-все пак това не е лада или мохер :wink:
ОСОБЕНО ако колата работи :!:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 19 окт 2007 0:34


chy написа:Колега Geleto,доколкото знам не е препоръчително да се прави така-има риск да замине някоя важна част по колата...например комп,бобина...
Лично аз никога не бих правил тая процедура-все пак това не е лада или мохер :wink:
ОСОБЕНО ако колата работи :!:

Даже като мерят компресията и изключват датчика на Хол за да не изплющи комутатора - аз дорде го зарбера това на какви изпитания съм подлагал комутатура на моят ААU - горкичкият ,ама издържа :wink:
И според мен проблема не е в съединителя - нали си вкючва нормално , няма ги признаците упоменати в тази тема http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=62844 , като дръпнеш ръчната и се опиташ да тръгнеш на 1-ва двигателя трбва да заглъхва ,а не да се форсира!
Не зная и как колегата ще успее да извади лулите от свещите на АЕХ-са.Като бях със старият модел на полото с двигател AAU се проклинах не-веднъж ,че съм си купил кола на която свещите и са забутани под "чинията"(капака) на въздушният филтър. Пук сега с тоя АЕХ - "от трън та на глог" ,така са забутани ,че нямат вадене - отделям по 10 мин за вадене на лула. Друг вариянт е да се вадят кабелите от дистрибуторната капачка ,ама тогава има да те "плющят" ония мити 20 000 V. Преполагам ,че на делкото има прекалено голямо предварение и затова се получава така или с две думи си повече за диагностика отколкото за ония с чуковете дето разглобяват съединители!


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Пет 19 окт 2007 10:52


chy написа:Колега Geleto,доколкото знам не е препоръчително да се прави така-има риск да замине някоя важна част по колата...например комп,бобина...
Лично аз никога не бих правил тая процедура-все пак това не е лада или мохер :wink:
ОСОБЕНО ако колата работи :!:


Нали не искаш да кажеш, че ако някоя свещ не работи ще замине комп. бобина ..... . :D Сигурно се бъркаш с откачването на акумулатора когато работи колата а аз такова нещо не съм казвал :wink:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пет 19 окт 2007 17:28


Като се замислих,признавам че си прав... :oops: :oops: :oops:
Неподготвен май се изказах :? .



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта