Въпроса за поло 91-94

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Small_and_Blue
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпроса за поло 91-94

Мнениеот Small_and_Blue » Сря 24 окт 2007 16:53


Питането ми е следното. Мисля да си закупя таково Поло. Дайте ми стъвет кой бензинов двигател е най-подходящ. Насочил съм се към 1.3.
Интересува ме също тези коли имат ли слаби места, и ако да какви?
Чувал съм че моделите 91-94 били много слабо изпълнение на VW и по-добре да си търся след 95-та с новото или преди 91 със старото купе...

Мерси предварително!




Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Мнениеот Volkov » Сря 24 окт 2007 17:19


Аз пък мога да ти кажа, че от това което са ти казали личи пълна незапознатост с тези автомобили!!!

Карам я от 1 година мойта кола, досега слава богу по двигателя или п оходовата част не съм имал проблеми!!!!
Ражда няма!!
Масло Не гори!!

Сега зависи и как е била гледана колата, вози стегнато!!
Евтина е за подръжка!!! :wink:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 24 окт 2007 19:24


.::Volkov::. написа:Аз пък мога да ти кажа, че от това което са ти казали личи пълна незапознатост с тези автомобили!!!

Карам я от 1 година мойта кола, досега слава богу по двигателя или п оходовата част не съм имал проблеми!!!!
Ражда няма!!
Масло Не гори!!

Сега зависи и как е била гледана колата, вози стегнато!!
Евтина е за подръжка!!! :wink:

Всичко тва е така...особено за по-малкия мотор и разхода е малък :D
Не съм карал 3F или PY поло -сигур са самолети!
Лично аз от мойто AAU съм повече от доволен,за 4 години само амортесьори смених :idea: .Е тук там се появи ръждица...ама тая кола ще става абитюрентка догодина,така че това си е нещо нормално :idea:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 24 окт 2007 19:50


Подвели са те !!!
Аз пък мисля че POLO 2F (91-94) е много добро изпълнение.
Динамиката на 1.0 и 1.3 е повече от прилична за малкия двигател.
Разхода е еднакъв. Разлика в разхода идва м/у 4 и 5 степенните кутии.
1.3 GT е 75кс и е осичка, но и по проблематична, заради повечето електроника.
1.3 G40 е мания
Мойта е карбуратор - rullez :heavymetal:


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Re: Въпроса за поло 91-94

Мнениеот Bahama man » Сря 24 окт 2007 20:38


Small_and_Blue написа:Питането ми е следното. Мисля да си закупя таково Поло. Дайте ми стъвет кой бензинов двигател е най-подходящ. Насочил съм се към 1.3.
Интересува ме също тези коли имат ли слаби места, и ако да какви?
Чувал съм че моделите 91-94 били много слабо изпълнение на VW и по-добре да си търся след 95-та с новото или преди 91 със старото купе...

Мерси предварително!


И кой разбирач ти е думал така ? :lol:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпроса за поло 91-94

Мнениеот chy » Сря 24 окт 2007 21:33


Small_and_Blue написа: Дайте ми стъвет кой бензинов двигател е най-подходящ. Насочил съм се към 1.3.
... имат ли слаби места, и ако да какви?
Чувал съм че моделите 91-94 били много слабо изпълнение на VW и по-добре да си търся след 95-та с новото или преди 91 със старото купе..

Колеги,нека му помогнеме на момчето...пък той да си реши :!:
Според мен(лично мнение :!: :!: )мотора 1043 NZ(карб) е по-добър за поддръжка от 1043 aau(мономотроник)...защото няма комп,няма и многото датчици които могат да се прецакат :!: :!: Няма и скъпа бенз помпа+скъпия аламиниев бенз филтър...освен това газифицирането,доколкото знам е доста по-безпроблемно
Карал съм AAV мотора-нощо по-особенно от мойто,но пък мойто го дръпна с малко...дали защото колегата ми с тва поло си е мърляч и не го поддържаше,дали заради това че мойто е с 4,пък неговото с 5ск?незнам....
3F не съм карал,но знам че е пълна спринцовка :D -сигур ниско прелита!
За 4 години(близо!)единствения по-сериозен проблем който не съм решил още е влизането на вода в багажника...А забравих,също и провисналата шоф.врата и тва че на шоф.седалка не може да се мърда облегалката и никой не може да влезе оттам :lol:
За тези години съм сменил:
"Охлюва "на парното-щот много дразнещо скърцаше перката в корпуса-45лв 2употреба
Дискове с накладки-66лв
предни и задни амортесьори-предните бяха около 200лв барабар с тампони ,прашници,монтаж...задни-незнам,щот и други неща плащах тогава..но общата цена беше 260 лв с работа за два задни газови "билщайн",+другите следващи им се части,ангренажен ремък,тампони на стаб.щанга,носач и реглаж на предница
Лагер за главина(задна)-32лв-излишен разход,щот се оказа че задния мост ми е леко крив и от там идва виенето...не от лагера :D
По двигателя не съм пипал нищо,по ск.кутия също
Та тва е от мен :D ,а дали са "слабо"изпълнение...незнам!


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Чет 25 окт 2007 1:19


Аз юркам 2F 1.3 AAV....
мда правилно го написах юркам...
за 16 годишно незнам откъде още му иде душа на тва нещо.... мислех че за 1-2 години ше му стопа лагерите...ма не би... 4-та ме даяни вече..
с това лекото купе до 3-та особенно е огин... при тва е газифицирано... а кат ми се случи да обърна на бензин, дори и аз се изненадвам колко още душа носело...
За справка - магистралата на изхода на Варна в посока Бургас, с 3-ма човека отиващи за риба с пълна бойна екипировка вкл. накатана надуваема лодка с твърдо дъно и извънбордови двигател, на газ от началото на байра до горе - края на магистралата 110...
сравнението пасат комби 91-ва 1.8 пак на газ, същите трима човека същата екипировка поече от 80-90 не можа да устиска...
Просто съотношението предполетно тегло :D двигател е всякак в полза на Полото...
С добри гуми е учудващо устоичиво при висока скорост, при маневриране в градските задръствания е повратливо и пъргаво... до към 100-120 държиш ли го в обороти около 3-3500 набира напълно задоволително... над 120 му трябва вече сериозно място за засилка и след 140 почти умира...
Единствените недостатъци за мен - 2-те врати - стани да седна, и определено малкия багажник като цяло... ако му сложиш една газова бутилчица пиши го съвсем бегал....
смъкнеш ли задните седалки обаче, се отваря сериозен обем за пренасяне на товари... що приятели е извозило от квартира на квартира, не е истина просто..... и събира пущината
Аз от Русе насам основно с него се пренесох... накрая ползвах част от един транзитен камион за най обемните неща като дивани и секция щот не ми се занимаваше да разглабям на съставни части просто... ма иначе перални печки влизат като у тех си.....
Поддръжката е относително ефтина, като цяло е здрава сглобка и рядко дефектира подменян детайл, с оригиналната шумоизолация е малко шумничко вътре, ама ако ти се занимава да го раздигаш отвътре цялото и да си начертаеш и направиш всичките детайли от листов 2-3 см дунапрен, комфорта при пътуване се повишава значително.... стигна се дотам че учудващо при 130 км/ч по магистралата най-шумното което чуваш е свистенето на въздуха в предното стъкло.... друг от сериозните му недостатъци е липсата на хидравлика... силните маневри при съвсем бавен ход или още по зле при спряла кола изискват меко казно сериозни усилия, дотолкова че една жена около 50 кила примерно вижда бая зор да навие пълен ляв или десен, направо си го прави с набиране по волана :)
И т.н. като цяло напълно заслужаващ си парите автомобил...


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 25 окт 2007 9:13


Преди време пуснах една тема (уж анонимно ама IP-то ме издаеде :lol: )! В нея макар и някои от нещата да са писани преди 10 години повечето са доста верни.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F7%F2%E8

Аз 3.5 години карах поло 91 г 1.05 (45 коня) ,а сега от 3 месеца карам по-новият модел 96г. 1.4(60 коня) Няма никаква база за сравнение между двета модела - страшно много се различават.
Като основната разлика е КОМФОРТА! Някои от новите авточасти са на едентични цени като за някои работи дори подръжката на по-старият модел излиза по-скъпа.А за части втора употреба си е мъка със старият модел спрямо по-новият.
Иначе първобитното чувство на удоволствието от натискане на газта при новият модел -хич го няма! Сега мачкам газта -колата изтегля,километража и оборотомера скачат бързо ,обаче просто не ти е кеф (е сигурно с 1.4 16V (101 коня) е кеф , ама...).Докато старият "бъжлек" имаше много по-слабо ускорение ,ама си беше тръпка с него!
Относно разхода на гориво старият модел е фаворит (не само защото празно е с 200 килограма по-леко)


Потребителски аватар
Small_and_Blue
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Small_and_Blue » Чет 25 окт 2007 14:53


Благодаря за бързите отговори, бяха доста полезни, въпреки че и мойте предположения биеха в тази посока:)

Имах идеята да си продам кадета и да додам парички за поло ама работата пропадна и спестяванията хвръкнаха за друго. Не съм се отказал обаче...
http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... opic=32775



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта