Колеги здравейте, бихте ли ми дали някаква информация защото се загледах в едно ПОЛО 1.6 75 коня. Какво да гледам въобще при покупката на такъв модел кола. Нямам познания за тази марка и модел още повече. НА какво по-специялно трябва да се обърне внимание. Това което видях вчера е че на предната маска пише KAMEI или нещо такова. Колата е с 13 цолови зимни гуми и изглежда необичайно ниска. Иначе има климатик, 2 еърбега, 97 година е и на външен вид изглежда запазена, но както знаем това не е всичко. Внос от Швейцария е. А и цената е 4700. Не стигнахме до консенсус с продавача и дали е пълна или моно инжекция. Ще съм благодарен на всеки които може да каже нещо повече. Благодаря предварително!
А забнравих да спомена пробега е 238 000км, прекалено много ли е за този двигател, макар, че сигуно повечето са на толкова посто им връщат броячите.



Поло 1.6, 75 предстояща покупка
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
поло 1,6 е пълна инжекция но има и моно зависи от буквите на дв. колекторите са пласмасови ако мислиш за газ само газов инжекцион за ниско ниско е не може да сложиш повече от 14-ки джанти с гуми 175/65/14 за километрите относително може и да са реални сложи по 30-40х на година виж изпускателните колектори под ламарината където взима топъл въздух за дросела - обикновенно са спукани и са на цена 350 лв -нови или като ти я запалят виж оттам дали излиза пушек успех в покупката
==
Четох някъде,че ако на таблото дето са километрите пише тотал то килиметража не е превъртан.ако се превърти тоя надпис изчезва.
anonimko написа:поло 1,6 е пълна инжекция но има и моно зависи от буквите на дв. колекторите са пласмасови ако мислиш за газ само газов инжекцион за ниско ниско е не може да сложиш повече от 14-ки джанти с гуми 175/65/14 за километрите относително може и да са реални сложи по 30-40х на година виж изпускателните колектори под ламарината където взима топъл въздух за дросела - обикновенно са спукани и са на цена 350 лв -нови или като ти я запалят виж оттам дали излиза пушек успех в покупката
Добре де конете не са ли показател за този двигател дали е пълна или моно. wve zzz 6n zvw 119 358 му е рамата ама друг номер забравих да гледам. Ще гледам още май. Като че ли цената е по-скоро висока гледайки останалите на пазара.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
така си мислиш ела да ти покажа с лаптопа колкото искаш толкова ще ти ги направя кажи ми как 97г 134х и 96 -154447км но може и без лаптоп само да знаеш къде да пипаш елетронните са по-лесни отколкото мех табла не сваляш таблото а директно на място
Последна промяна от anonimko на Чет 08 ное 2007 10:27, променено общо 1 път.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Швейцария : от това по добро няма
Само бягай надалеч ако има нестабилни обороти (ниски) на празен ход ,че при АЕЕ може нещата да не се оправят само с 470-720 лв ( за нов дросел)
Най-добре е да я види и някой който кара такова поло
В случея бих се възползвал от предложението на anonimko за което му правя едно голямо

Само бягай надалеч ако има нестабилни обороти (ниски) на празен ход ,че при АЕЕ може нещата да не се оправят само с 470-720 лв ( за нов дросел)
Най-добре е да я види и някой който кара такова поло

В случея бих се възползвал от предложението на anonimko за което му правя едно голямо

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта