трака, че чак ми се къса сърцето

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

трака, че чак ми се къса сърцето

Мнениеот embi4a » Чет 08 ное 2007 9:57


Днес тръгвам за офиса и обикновенно като запаля се чува едно леко тракане. Като натисна съединителя намалява и дори спира. И след 3-4 км спирам на поредния сфетофар и освобождавам от скорост. И кат почна да трака като трактор за основен ремонт. Натискам съединитела и тракането спира. Пускам го и пак почва. Стигам до офиса и след като паркирах се заслушах в работата на двигателя и тракането вече го нямаше. Че съединителя ми отделя доста височко, но пък я пробвах на трета с ръчна и много пауър и си огасна без да пребоскува. Какво не му е наред според вас на съединителя? :roll:




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 08 ное 2007 10:22


наи вероятно кутия


VladislavS
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VladislavS » Чет 08 ное 2007 11:30


За съжаление от скромния ми опит смея да твърдя,че не е съединител...само.Определено проблема е в скоростите за съжаление.
На моя голф беше същото.Натискам съединителя и изчезва...пускам го и се появява.Смених феродов диск и леко понагласих жилото...не беше жилото нито пружините на диска.Значи остават 1-2 диагнози...


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Чет 08 ное 2007 12:01


А лагера къде го забравихте?


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Чет 08 ное 2007 12:07


колегата nasodotcom е прав за лагера но предполагам че и съединителя е за смяна или ако е сменен то лагера е хартисал при маистора за повторно отваряне при купуване насъединител комплект -върви заедно с лагера


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Чет 08 ное 2007 12:59


Anbuch беше писал в една тема, че аксиалния лагер се върти само при натиснат съединител. А съединител не съм сменял - купих колата с този и сега отделя по-високо откогато я взех. А скоростите си влизат идеално, няма хъркане. Маслото в кутията съм го проверявал и си е догоре. Леко ме поуплашихте с тая скоростна кутия. Сега като си припомням ситуацията да ви кажа скоростния лост влизаше с малко по-голямо съпротивление. От студа пък маслото да е станало по-гъсто... А за какви още диагнози иде реч


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Чет 08 ное 2007 13:12


трудно е да се каже но основно иде реч за съединител не е задължително да хъркат скоростите за съединител те трудно би трябвало да влизат само при студен двиг защото маслото не се е разбило ако е така и при топъл двигател съединител е пътник пробваи го дали буксува - може още да не е стигнал дотам ако трудничко влизат скоростите на топъл дв -съединител


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Чет 08 ное 2007 13:50


Аз преди седмица правих съединител. При мен симптомите бяха :
Твърд педал.
Скърцане при натискане и отпускане.
Тези двете се овеличаваха при загрял двигател.
И скоростите запираха на влизане, но хъркане не е имало.

Смених 1-во жило и проблема не се оправи и я вкарах за съединител целия комплект който се сменя.
Колата преди това не и боксуваше съединителя даже гуми въртеше....
След смяната си видях стария феродов диск имаше феродо по него но се бяха покзали нитовете. Освен това лагера беше разбит. Майстора ми обясни как съединителя запирал на една страна заради лагера и заради някакви болтове в който обирали прожините не е боксувал.

След смяната неможах да си позная колата.... Педала супер мек никакво съпротивление и никакво скърцане.

А забравих да кажа че ми беше разбита и вилката, която опъва жилото имаше луфт, но и това оправиха като свалиха скоростите.Но от там чак да трака малко тръдно да си го представа тъй като жилото постоянно я държи на място.

Та това тропане или тракане незнам от кой лагер може да е, но е 100% по скоростите щом като натиснеш жилото и спира. Интересното е защо не е постоянен този шум както би следвало да е от някой лагер, ами се появявя и изчезва..



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта