
mod edit: vaskoto1
opasen_89 написа:Когато запаля polo 96г. 1.4i парното ми започне да дъха топло чак след 5 мин. като трябва да съм карал преди това градско тези 5 мин. с около 20км/h ,а когато изляза изжан градско неможе да ми вдигне повече от 70 градуса. Защо е така и какъв е проблема?
opasen_89 написа:Когато запаля polo 96г. 1.4i парното ми започне да дъха топло чак след 5 мин. като трябва да съм карал преди това градско тези 5 мин. с около 20км/h ,а когато изляза изжан градско неможе да ми вдигне повече от 70 градуса. Защо е така и какъв е проблема?
Uneek написа:Термостат разбира се... На мен за максимум 4-5 минути независимо дали градско или извънградско стрелката ми заковава на 90 градуса и не мърда оттам. groznika, също си смени термостата...
g.n.g написа:Привет и от мен.
Абе на мен пък ми държи 90 градуса градско, но на магистраля пада на 70 градуса!!! Даже онзи ден ходих до Монтана и по едно време нямаше грам топлинка от парното (спускане по Витиня със скорост 120-130км. без антифриз а само с водичка, и температурата на вън беше 3 градуса). Та незнам вече дали е нормално?
Имам чувството, че понякога на магистрала стрелката пада до минимума почти.
ПС. А сега отивам да си сложа антифриз, че го чаках да ми донесът някакъв супер специален (нямам представа защо) но гаранционните автомобили VW и всички италиански били обслужвани с такъв!!!
Anbuch написа:wili98 написа:С кво се "мери" тва добиче
С пипане колеги...
Хващате, и при различни температури пипате двата маркуча отиващи към охл. радиатор...
при кола която не е достигнала работна температура, единият трябва да е студен..
Ако и двата са еднакви, значи термостата е заседнал отворен..
При моят това не важеше!!! "Мръсната гадина" си отваряше на 85 градуса (като го свалих на него пишеше 84 градуса) , но затваряше на 30-на градуса. Чак на втората зима му усетих номера.Оставих колата да загрява на празен ход, вдигна си 85-те градуса и след малко --- хоп на малко под 70-сете падна.А аз си виках :"ХЕМ МИ БАЧКА ТЕРМОСТАТА - ХЕМ ПАРНОТО ЕДВА-ЕДВА". Това го усетих защото температурата на околната среда беше отрицателна.Ако беше топло едва ли щеше да падне температурата.Сега съм с нов 89-градуса пише на него.Взех го за 14 лв ,но марка не помня. Стрелката забива на 90 градуса и не помръдва,освен лятото като я карам по-дълго градско и включва перката.Минал съм с него 19 000 км без проблеми.
А сега информацията която мога да дам и аз:
След нагряване до температура от 102 градуса ,термостатът трябва да се удължава с не по-малко от 7.0 мм(Това се прави с канче,бързоварче,термометър и шублер)
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта