проблемче-не загрява...

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
opasen_89
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог

проблемче-не загрява...

Мнениеот opasen_89 » Нед 11 ное 2007 10:34


Когато запаля polo 96г. 1.4i парното ми започне да дъха топло чак след 5 мин. като трябва да съм карал преди това градско тези 5 мин. с около 20км/h ,а когато изляза изжан градско неможе да ми вдигне повече от 70 градуса. Защо е така и какъв е проблема? :?:
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: проблемче

Мнениеот groznika » Нед 11 ное 2007 10:43


opasen_89 написа:Когато запаля polo 96г. 1.4i парното ми започне да дъха топло чак след 5 мин. като трябва да съм карал преди това градско тези 5 мин. с около 20км/h ,а когато изляза изжан градско неможе да ми вдигне повече от 70 градуса. Защо е така и какъв е проблема? :?:


Ако съм разбрал правилно проблем няма и всичко е в реда на нещата :)
При мен парното също започва да затопля след няколко минутки. В градски условия на ниска предавка колата загрява по-бързо. Извън града при постоянна по-висока скорост радиаторът се обдухва по-добре от въздушната струя и работната температура става значително по-ниска :)


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: проблемче

Мнениеот Anbuch » Нед 11 ное 2007 11:01


opasen_89 написа:Когато запаля polo 96г. 1.4i парното ми започне да дъха топло чак след 5 мин. като трябва да съм карал преди това градско тези 5 мин. с около 20км/h ,а когато изляза изжан градско неможе да ми вдигне повече от 70 градуса. Защо е така и какъв е проблема? :?:


Използвай търсачката с думата : термостат за полоподфорума :wink:


Потребителски аватар
orelko
Мнения: 177
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот orelko » Нед 11 ное 2007 11:01


Да, ама тая температура извънградско, дето не може да се вдигне повече от 70 градуса е съмнителна... Ако си пуснал парното да духа на макс горещо, по-бавно вдига температурата, ама иначе трябва да е около 90 градуса.. :?


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Нед 11 ное 2007 11:14


Термостат разбира се... На мен за максимум 4-5 минути независимо дали градско или извънградско стрелката ми заковава на 90 градуса и не мърда оттам. groznika, също си смени термостата...


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Нед 11 ное 2007 11:21


Uneek написа:Термостат разбира се... На мен за максимум 4-5 минути независимо дали градско или извънградско стрелката ми заковава на 90 градуса и не мърда оттам. groznika, също си смени термостата...

А бе аз в града си карам постоянно на 90 градуса и тръгне ли да надвишава се пуска перката. Като се кача на магистралата повече от 80-85 градуса не ми вдига...
Мисля, че не съм за термостат ;)


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Нед 11 ное 2007 11:41


80-85 е друга бира
Ако държи 70 е за термостат.
Имам един Vernet на 84deg за подаряване. Поло 90-94 - ако някой има нужда да казва !!!


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Нед 11 ное 2007 12:12


аз карам 95та 1.0 и на извън градско лятото наистиня повече от 70-80 не дига ама градско за една две минути ми обдухва джамовете и почва да вее топло (не много ама ако е около 0 на вън)та нефо мое и да е нормално


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Нед 11 ное 2007 12:22


Привет и от мен.
Абе на мен пък ми държи 90 градуса градско, но на магистраля пада на 70 градуса!!! Даже онзи ден ходих до Монтана и по едно време нямаше грам топлинка от парното (спускане по Витиня със скорост 120-130км. без антифриз а само с водичка, и температурата на вън беше 3 градуса) :shock . Та незнам вече дали е нормално?
Имам чувството, че понякога на магистрала стрелката пада до минимума почти.


ПС. А сега отивам да си сложа антифриз, че го чаках да ми донесът някакъв супер специален (нямам представа защо) но гаранционните автомобили VW и всички италиански били обслужвани с такъв!!!


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Нед 11 ное 2007 12:42


g.n.g написа:Привет и от мен.
Абе на мен пък ми държи 90 градуса градско, но на магистраля пада на 70 градуса!!! Даже онзи ден ходих до Монтана и по едно време нямаше грам топлинка от парното (спускане по Витиня със скорост 120-130км. без антифриз а само с водичка, и температурата на вън беше 3 градуса) :shock . Та незнам вече дали е нормално?
Имам чувството, че понякога на магистрала стрелката пада до минимума почти.


ПС. А сега отивам да си сложа антифриз, че го чаках да ми донесът някакъв супер специален (нямам представа защо) но гаранционните автомобили VW и всички италиански били обслужвани с такъв!!!

Сложи си и нов термостат :wink: - заминал е. Че зимата без парно :060:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 11 ное 2007 13:09


тия термостати са луда работа.....
Аз пък имах такъв филм с моят на времето ,че не е истина (тава въпрос за поло 91г)

Anbuch написа:
wili98 написа:С кво се "мери" тва добиче
С пипане колеги...
Хващате, и при различни температури пипате двата маркуча отиващи към охл. радиатор...
при кола която не е достигнала работна температура, единият трябва да е студен..
Ако и двата са еднакви, значи термостата е заседнал отворен..


При моят това не важеше!!! "Мръсната гадина" си отваряше на 85 градуса (като го свалих на него пишеше 84 градуса) , но затваряше на 30-на градуса. Чак на втората зима му усетих номера :twisted: .Оставих колата да загрява на празен ход, вдигна си 85-те градуса и след малко --- хоп на малко под 70-сете падна.А аз си виках :"ХЕМ МИ БАЧКА ТЕРМОСТАТА - ХЕМ ПАРНОТО ЕДВА-ЕДВА". Това го усетих защото температурата на околната среда беше отрицателна.Ако беше топло едва ли щеше да падне температурата.Сега съм с нов 89-градуса пише на него.Взех го за 14 лв ,но марка не помня. Стрелката забива на 90 градуса и не помръдва,освен лятото като я карам по-дълго градско и включва перката.Минал съм с него 19 000 км без проблеми.

А сега информацията която мога да дам и аз:

След нагряване до температура от 102 градуса ,термостатът трябва да се удължава с не по-малко от 7.0 мм(Това се прави с канче,бързоварче,термометър и шублер)


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Нед 11 ное 2007 21:26


Абе аз парно си имам и то много добро: за 2 до 5 минути е сауна, но само в града.
А това дето стана студено беше на дълъг път.
Даже сега след като смених антифриза преди 3 часа изчаках да включи два пъти перката. Всичко си беше наред : Парно - 6; Перката си включи на около 85-90 градуса.
Та се чудя дали това не беше в следствие на ниската температура и високата скорост по инерция на колата?


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пон 12 ное 2007 8:17


термостат-най-вероятно ако не е виж жилото топло-студено и ако не е то остава да е самата клапа-дунапрена е заминал при мен дори при 70гр парното е ок


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 12 ное 2007 8:36


И при мен го има тоя проблем, но съм решил да изчакам още малко -
І-во ще сложа кора на радиатора на долната му половина и ще видя ефекта при отрицателни температури. ІІ-о ако се наложи съм решил да сменям не само термостат, но и водна помпа, антифриз и датчик. В книжката ми пише, че показания на таблото от 68 до 102 гр. са нормални. / моята също е италианка, а никъде не пише кое й е по - особеното / Ако някой знае по- евтини, но качествени марки от горните изброени части, моля да пише.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пон 12 ное 2007 8:41


в всеки магазин за авточасти без юни-то може да намериш ефтини като питаш първо питаш за скъпия вариант на дадена част после ефтиния и ти кажат че го имат искаш да купиш ефтиния



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта