Един въпрос, масата ми е вързана на + (червения кабел) на акомулатора, така я купих и миказаха че не е хубаво.
Посъветваите ме
А и лявия бял мигач от ляво може ли да се смени без да се свали акомулатора.
Благодаря
SEAT IBIZA 1.4AEX 97год.



Токове
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ако е както на полото.... просто развиваш един болт който се намира горе над фара, от страната на мигача и мигаче се вади навън към теб ,а не излиза в посока към акумулатора. Просто хващаш и дърпаш. Няма нужда да се вади акумулатора
Ако масата ти е свързана към +са с кабел - ще следват изкри,заварки и т.н. ---- няма как , я разгледай по-обстойно
Виж дали на клеймата на акумулатора дето я мислиш за + си пише на самият акумулатор ,че е +
Ако масата ти е свързана към +са с кабел - ще следват изкри,заварки и т.н. ---- няма как , я разгледай по-обстойно

Виж дали на клеймата на акумулатора дето я мислиш за + си пише на самият акумулатор ,че е +
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
a със сигурност е +. Ние проблема така го открихме. На един приятел му падна акумолатора и аз да му дам ток, отварям предния капак и тои гледа към + има още едно малко кабелче и вика а кво ти прави масата към +.
Но свързахме кабелите + къ + и тои запали така че това е +.
Друг е въпроса че това кабелче мойе да е друго а не маса първо е с изолация иа не меден проводник еи така.
Довечера ще слойа и снимка и ако не някои ден в сервиз те да се мъчат.
П.С. Ще сменям лампа на мигача защото от време на време работи основно като загрее колата а като не работи мига машинката като ДИСКОТЕКА и работят всички други ит ляво без предния. Казаха че е от стара крушка и просто да я сменя. Надявам се да съм ви полезен с това.
А мога да разпрявам и защо ми изгоря крушката на стопа от ляво - от коляното на тръбичката за течноста за чистачки- добре съм охлаждал всичко от зад.
Поздрави и мерси за болчето не знаех. Ценна информация
Но свързахме кабелите + къ + и тои запали така че това е +.
Друг е въпроса че това кабелче мойе да е друго а не маса първо е с изолация иа не меден проводник еи така.
Довечера ще слойа и снимка и ако не някои ден в сервиз те да се мъчат.
П.С. Ще сменям лампа на мигача защото от време на време работи основно като загрее колата а като не работи мига машинката като ДИСКОТЕКА и работят всички други ит ляво без предния. Казаха че е от стара крушка и просто да я сменя. Надявам се да съм ви полезен с това.
А мога да разпрявам и защо ми изгоря крушката на стопа от ляво - от коляното на тръбичката за течноста за чистачки- добре съм охлаждал всичко от зад.
Поздрави и мерси за болчето не знаех. Ценна информация
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта