Ами сега: проблем!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
hristi
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Ами сега: проблем!

Мнениеот hristi » Пон 19 ное 2007 8:50


Здравейте,

напоследък ме съпътства един и същ кошмарен проблем. Ако ен съм карал колата 2-3 дни, после пали трудно (особенно сега когато е студено), върви малко и загасне и така докато не се разработи за 5-10 мин. ЧУдя се дали не е време да се сменя акумулатора и той да е този, който прави мръсните номера.
Само да отбележа, че като беше топло (август-септември), никакви проблеми. Те започнаха сега.

Между другото Полото ми е 97 г. двигател АЕР




John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Пон 19 ное 2007 11:20


Почти е 99% акумулатор.
Ако не му е правена профилактика - сега е момента, а ако не се оправи с това (допълване с дистилирана вода+зареждане за 14-16 часа) - НОВ с усилен стартов ток.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 19 ное 2007 11:51


Ако имаш уред с който можеш да замериш напрежението на акумулатора ще е най-добре.
Мериш го след като си карал колата и после преди да я запалиш след няколко дни : разликата не би трябвало да е по-голяма от 0.2 волта. Освен това ,ако напрежението му е под 12.2 волта акумулатора се води за зареждане (макар и да не е проблем да се запали колата дори и при този волтаж).
Освен това е важно да видиш и с какво напрежение се зарежда акумулатора :!: Мериш на клеймите му при запален двигател. Стойноста тогава трябва да не е по-ниска от 13.4 волта и по-висока от 14 волта. Ако тези стойности не са такива и нов акумулатор да купиш скоро ще сдаде багажа и той!
п.п. Форсирай колата поне на 3000 оборота - напрежението на зареждане не бива да се променя изобщо :!:


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Пон 19 ное 2007 12:44


А ако съм сигурен че не е от акумолатора ? :roll:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 19 ное 2007 13:04


Милослав написа:А ако съм сигурен че не е от акумолатора ? :roll:

Това изключва ли и зареждането (регулатор на напрежението,четки на алтернатора)?


hbnv

Премери си тока при изгасен двигател, фарове и други

Мнениеот hbnv » Пон 19 ное 2007 13:20


С амперметър, последователно с +са на акумулатора - до 10 mA е добре, повече - търси причината.

При 40-100 мА може и да не запалиш след като колата поседи 3-4 ден а в преспата.

Над 40 - 50 mA имаш проблем - скрит консуматор .


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Пон 19 ное 2007 14:34


Anbuch написа:
Милослав написа:А ако съм сигурен че не е от акумолатора ? :roll:

Това изключва ли и зареждането (регулатор на напрежението,четки на алтернатора)?


Да. И ако не се пали два дни после въртиш 5 минути.


bimmoby
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bimmoby » Пон 19 ное 2007 21:20


в тази влага напоследък-може да се окаже някой кабел на свещите или към бобината
видимо им няма нищо,но при влага се прецакват
като загрее добре двигателят-изсъхват и всичко е ок



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта