Здравейте,
напоследък ме съпътства един и същ кошмарен проблем. Ако ен съм карал колата 2-3 дни, после пали трудно (особенно сега когато е студено), върви малко и загасне и така докато не се разработи за 5-10 мин. ЧУдя се дали не е време да се сменя акумулатора и той да е този, който прави мръсните номера.
Само да отбележа, че като беше топло (август-септември), никакви проблеми. Те започнаха сега.
Между другото Полото ми е 97 г. двигател АЕР



Ами сега: проблем!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ако имаш уред с който можеш да замериш напрежението на акумулатора ще е най-добре.
Мериш го след като си карал колата и после преди да я запалиш след няколко дни : разликата не би трябвало да е по-голяма от 0.2 волта. Освен това ,ако напрежението му е под 12.2 волта акумулатора се води за зареждане (макар и да не е проблем да се запали колата дори и при този волтаж).
Освен това е важно да видиш и с какво напрежение се зарежда акумулатора
Мериш на клеймите му при запален двигател. Стойноста тогава трябва да не е по-ниска от 13.4 волта и по-висока от 14 волта. Ако тези стойности не са такива и нов акумулатор да купиш скоро ще сдаде багажа и той!
п.п. Форсирай колата поне на 3000 оборота - напрежението на зареждане не бива да се променя изобщо
Мериш го след като си карал колата и после преди да я запалиш след няколко дни : разликата не би трябвало да е по-голяма от 0.2 волта. Освен това ,ако напрежението му е под 12.2 волта акумулатора се води за зареждане (макар и да не е проблем да се запали колата дори и при този волтаж).
Освен това е важно да видиш и с какво напрежение се зарежда акумулатора

п.п. Форсирай колата поне на 3000 оборота - напрежението на зареждане не бива да се променя изобщо

Премери си тока при изгасен двигател, фарове и други
С амперметър, последователно с +са на акумулатора - до 10 mA е добре, повече - търси причината.
При 40-100 мА може и да не запалиш след като колата поседи 3-4 ден а в преспата.
Над 40 - 50 mA имаш проблем - скрит консуматор .
При 40-100 мА може и да не запалиш след като колата поседи 3-4 ден а в преспата.
Над 40 - 50 mA имаш проблем - скрит консуматор .
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта