Питане за едно Поло 2000г

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
staho
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 12:31
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Питане за едно Поло 2000г

Мнениеот staho » Пон 19 ное 2007 18:34


Здравейте колеги.От едно известно време попаднах в затруднение с едно поло 2000г двигател AKK. Колата просто няма мощност сменени са горивен филтър ангренажен ремък или накратко всички консумативи.На VAG COM даде следните грешки 16500.18011.16726 Едната беше за датчика на температурата той е сменен но проблема си остава няма мощност,иначе разхода е нормален на бензин.Просто незнам къде да търся вече проблем.На Диагностиката за процентите на ламдба сондата дава от-1.5% до към 5.6% когато работи на място колата пали си нормално не прекъсва но не върви.Карах на един приятел неговото със същия мотор 1.4 MPI просто няма нищо общо с това,а колата ми харесва.Ако някой знае от какво може да е нека ме насочи.По горните грешки са изчистени и в продължение на 30 мин не отчете нови такива.Благодаря ви предварително
Колата е Поло 2000г 1.4MPI




Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пон 19 ное 2007 20:44


На мен ми звучи като лоша центровка на двигателя. Погледнете дали съвпадат белези за предварение на запалването и така нататък, да не е омешано нещо при смяната на ангренажа! В стробоскопа е истината! :)


staho
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 12:31
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот staho » Вто 20 ное 2007 13:37


Благодаря колега това ще направя първо ще проверя да не би да е изместена с някой зъб центровката,но ме съмнява.На един Голф 3 нямаше никаква разлика.И друго да добавя към проблема когато дам газ рязко на място не се изфорсирва веднага, а се получава едно приглъхване претрисане и тогава се изфорсира.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Вто 20 ное 2007 18:35


след тези думи вече съм сигурен почти 100% че центровката ти е объркана, другото са кабели свещи дистрибуторна капачка палец! :)
Ама аз давам 98% - Центровака и някъде40% може да излезе и БОБИНАТА!


staho
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 12:31
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот staho » Вто 20 ное 2007 18:57


Ако е лоша центровка диагностиката няма ли да покаже някъде грешка?В смисъл бобина кабели и т.н.На последната диагностика даде 16726 грешка което е точно на разпределителния вал датчика пише ниско ниво но дали има връзка със цялата тази работа незнам,нека някой ако се е сблъсквал с такъв проблем да пише.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Вто 20 ное 2007 19:26


Еми ето че занеш отговора, защо не ти върви полото ---- нали паленето на цилиндрите ти е свързано с положението на разпределителния вал. Баш си няма центровка колата!


skidog
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот skidog » Вто 20 ное 2007 20:20


Здравей, аз съм брат на СТАХО. Той пропусна да спомене за ПОЛО-то че при рязко подаване на газ от нисли обороти 850-900 се чува съскане откъм двигателя, звук приличащ на засмукване от силен вакуум. Това на какво може да се дължи и дали е възможно поради тази причина да се получи обедняване на сместта, и от там загуба на мощност


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 20 ное 2007 21:03


Катализатор! :roll: Май трябва да му резнете "грацмула"!
Хубаво и равноверно ли духа от ауспоха?
Компресия мерил ли си?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта