Здравейте колеги.От едно известно време попаднах в затруднение с едно поло 2000г двигател AKK. Колата просто няма мощност сменени са горивен филтър ангренажен ремък или накратко всички консумативи.На VAG COM даде следните грешки 16500.18011.16726 Едната беше за датчика на температурата той е сменен но проблема си остава няма мощност,иначе разхода е нормален на бензин.Просто незнам къде да търся вече проблем.На Диагностиката за процентите на ламдба сондата дава от-1.5% до към 5.6% когато работи на място колата пали си нормално не прекъсва но не върви.Карах на един приятел неговото със същия мотор 1.4 MPI просто няма нищо общо с това,а колата ми харесва.Ако някой знае от какво може да е нека ме насочи.По горните грешки са изчистени и в продължение на 30 мин не отчете нови такива.Благодаря ви предварително
Колата е Поло 2000г 1.4MPI



Питане за едно Поло 2000г
Благодаря колега това ще направя първо ще проверя да не би да е изместена с някой зъб центровката,но ме съмнява.На един Голф 3 нямаше никаква разлика.И друго да добавя към проблема когато дам газ рязко на място не се изфорсирва веднага, а се получава едно приглъхване претрисане и тогава се изфорсира.
Ако е лоша центровка диагностиката няма ли да покаже някъде грешка?В смисъл бобина кабели и т.н.На последната диагностика даде 16726 грешка което е точно на разпределителния вал датчика пише ниско ниво но дали има връзка със цялата тази работа незнам,нека някой ако се е сблъсквал с такъв проблем да пише.
Здравей, аз съм брат на СТАХО. Той пропусна да спомене за ПОЛО-то че при рязко подаване на газ от нисли обороти 850-900 се чува съскане откъм двигателя, звук приличащ на засмукване от силен вакуум. Това на какво може да се дължи и дали е възможно поради тази причина да се получи обедняване на сместта, и от там загуба на мощност
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта