здравейте колеги.притежател съм на Поло '95 1.6 АЕЕ.от много време следя форума,но не поствам съобщения (само чета),защото има доста по-разбиращи от мен. И ето и при мен се случи 1 проблем.
имам загуба на масло.и тя не е постоянна.понякога за 500 км ми се губят 100 гр.,друг път 200 гр.,понякога въобще.след преглед от моя страна установих че ми сълзи от семеринг на разпределителния вал,и от гарнитурата между делкото и мотора.въпросите са 3:
1.скъпо ли ще е да ми сменят семеринга (свързано ли е с много разглобяване на ДВГ) и може ли да ми погледнат маслообирачите и сегментите без повече разглабяне.
2.след смяна на гарнитурата,трябва ли да ходя на центровка и комп. диагностика.
3.в четвъртък ще ходя до Плевен да ми слагат Фобос (че с този бензин.....)-належащо ли е да отстраня проблемите преди това и ще окажат ли влияние на настроиките на ГИ.
благодаря ви предварително.
моля те съблюдавай заглавията! mod edit: vaskoto1
теч на масло?
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ами.....и аз да попитам.
zipcho написа:здравейте колеги.притежател съм на Поло '95 1.6 АЕЕ.от много време следя форума,но не поствам съобщения (само чета),защото има доста по-разбиращи от мен. И ето и при мен се случи 1 проблем.
имам загуба на масло.и тя не е постоянна.понякога за 500 км ми се губят 100 гр.,друг път 200 гр.,понякога въобще.след преглед от моя страна установих че ми сълзи от семеринг на разпределителния вал,и от гарнитурата между делкото и мотора.въпросите са 3:
1.скъпо ли ще е да ми сменят семеринга (свързано ли е с много разглобяване на ДВГ) и може ли да ми погледнат маслообирачите и сегментите без повече разглабяне.
2.след смяна на гарнитурата,трябва ли да ходя на центровка и комп. диагностика.
3.в четвъртък ще ходя до Плевен да ми слагат Фобос (че с този бензин.....)-належащо ли е да отстраня проблемите преди това и ще окажат ли влияние на настроиките на ГИ.
благодаря ви предварително.
Колега няма да се плашиш, семеринга ти е 3-4 левчета за гарнитурата незнам, но няма да е скъпа, за работа повече от 50 кинта не вервам да ти искат, единственотото е че като сменяш семеринга съответно ше си смениш и маслото и масления филтър, тва е в общи линии. За диагностика не виждам смисъл, тоя майстор дет ше ти свърши работата требе да е голям некадърник че да не успее да сложи ремъка отново правилно.
ясно.значи ме съветвата да изчакам да си навъртя километрите и тогава да ходя да ми сменят семеринга и маслото,така ли?
притеснявам се,че при свалянето на делкото и смяната на гарнитурата после може да не го напасна по същия начин.обясняваха ми че се променяло предварението и за това се ходи после на комп. диагностика. не знам дали е вярно и за това питам.
и пак благодаря на всички.радвам се че го има този форум.мноо е готин
притеснявам се,че при свалянето на делкото и смяната на гарнитурата после може да не го напасна по същия начин.обясняваха ми че се променяло предварението и за това се ходи после на комп. диагностика. не знам дали е вярно и за това питам.
и пак благодаря на всички.радвам се че го има този форум.мноо е готин
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта