Проблем с POLO 1.4 16 V 2001 г.
Проблем с POLO 1.4 16 V 2001 г.
Привет на всички във форума. Изчетох почти всички теми за проблеми с оборотите и форсирането на колата и реших да споделя и моите проблеми които вече 3-ти ден не могат да се решат. Смених масло, филтри (горивен, маслен и въздушен), ангренажните ремъци и ролките. След като измина около 15 км. и колата загрее нормално вътре на таблото ми светва EPC-то и CHECK на двигателя. Колата до този момент си върви нормално, но ако започне да примигва CHECK на двигателя колата започва да тресе и да работи на три цилиндъра (поне според мен) и като подам газ колата не се ускорява. Освобождавам я от скорост и подавам отново газ, а тя си стои на 1100 обората и нищо. Само да спомена, че EPC-то святка над 4000 оборота. Смених и свещи, кабели и пробвах с друга бобина, но пак нищо. Водих да я тестват и ми казват само, че има проблем във всички цилиндри с паленето и незнаят от какво е. Моля да споделите ако сте имали такива проблеми.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Колега, проблемът ти е идентичен с този на колегата smz :
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... dbdffe306b
Свържи се с него и заедно го решавайте, за да икономисате много сили, нерви и средства - като гледам той е сменил повече неща от тебе. Моят съвет е да намериш майстор, който да се навие да си загуби един ден и да ти почисти всички маси - м/у 14 и 17 са по спомен. Тогава компа няма да се шашка от падове на напрежението и след това направи нова диагностика, ако не се оправи. Май като са сглобявали колите в Испания са гледали само износа за Германия да е качествен. И колкото повече електроника има натъпкана в една кола, толкова повече компа е уязвим на простотии, които за съжаление са трудни за откриване. Успех!
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... dbdffe306b
Свържи се с него и заедно го решавайте, за да икономисате много сили, нерви и средства - като гледам той е сменил повече неща от тебе. Моят съвет е да намериш майстор, който да се навие да си загуби един ден и да ти почисти всички маси - м/у 14 и 17 са по спомен. Тогава компа няма да се шашка от падове на напрежението и след това направи нова диагностика, ако не се оправи. Май като са сглобявали колите в Испания са гледали само износа за Германия да е качествен. И колкото повече електроника има натъпкана в една кола, толкова повече компа е уязвим на простотии, които за съжаление са трудни за откриване. Успех!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта