Теч на масло

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Теч на масло

Мнениеот wili98 » Пон 07 ное 2005 11:48


Та значи половера на Жената /с главна буква/ 1043 AAU моторетка
Се е уклепал целият в масло
Става въпрос за масло около 1ви цилиндър. до ангр. ремтк

Кво е пипано:
При смяна на ангр, ремък сменяван и семеринга на разпр. вал.
Ново уплътнение на капака на клапаните
. Тече... омаслява чак и алтернатора

Ново уплътнение на капак на клапаните пак, + силиконче. Пак тече.
Маркуча от картера си е на място, ама караше известно време отворен, пак същият *уй.

Мотора работи перфектно нямам забележка.
Силно ме съмнява гадният семеринг.

АА и тече от уплътнението на главата, ама според мен минимално.

Е като казвам тече не е лейка, ама цапа мотора:
Масло от 5к км градско не е доливано, и не е мръднало.. или емръднало незабележимо малко.

Та въпроса ми е какъв е шанса да се пооправи тази бангия, или да не се занимавам, щото явно няма да стане..
Не съм гледал капака на клапаните колко е прав, ама и това мога да сторя..


ААА и гумичките на болтовете също не са сменяни /след препоръка от Ваското1 да ги сменя/

Друго друго не се сещам. Според мен проблема идва изцяло от гадният семеринг, ама се чудя дали да го водя пак при Ваското, щото като си спомням миналият път кво става при смяната на ангренажа.. направо се плашим да не му затрия пак цял ден :)

Случва ли се често тези гадни семеринги да са кофти.. Уж беше оригинален някакъв /беше изтрит сер. номер по незнайни причини/

Казвайте, че направо всеки пат като погледна мотора избеснявам.
Някой бере ли душа с този проблем?




Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Пон 07 ное 2005 13:09


при мен подобен проблем идваше от гарнитурата на капака на клапаните. беше омазал яко целия двг и чак алтернатора, та се наложи да отремонтирам последния срещу 50 лв.!
смених гарнитурата на капака, но пак тече... купих после оригинална от сакар ауто, но проблемът се оказа че при смяна на предишната гарнитура (която не беше оригинална) не е намазано със силикон и ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ - и откъм главата и от към капака. след извършване на тази манипулация, двг се "закисна" и нямам никакви грижи.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 07 ное 2005 20:46


emils написа:при мен подобен проблем идваше от гарнитурата на капака на клапаните. беше омазал яко целия двг и чак алтернатора, та се наложи да отремонтирам последния срещу 50 лв.!
смених гарнитурата на капака, но пак тече... купих после оригинална от сакар ауто, но проблемът се оказа че при смяна на предишната гарнитура (която не беше оригинална) не е намазано със силикон и ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ - и откъм главата и от към капака. след извършване на тази манипулация, двг се "закисна" и нямам никакви грижи.


Аз обаче примерно нацапотих и от двете страни :)
И пак шурти ,,,
Мамата.... на тез капаци...
Толкоз ли господата от Немско не се сетиха по-рано да ги измайсторят по рано от Г3 :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта