Се е уклепал целият в масло
Става въпрос за масло около 1ви цилиндър. до ангр. ремтк
Кво е пипано:
При смяна на ангр, ремък сменяван и семеринга на разпр. вал.
Ново уплътнение на капака на клапаните
. Тече... омаслява чак и алтернатора
Ново уплътнение на капак на клапаните пак, + силиконче. Пак тече.
Маркуча от картера си е на място, ама караше известно време отворен, пак същият *уй.
Мотора работи перфектно нямам забележка.
Силно ме съмнява гадният семеринг.
АА и тече от уплътнението на главата, ама според мен минимално.
Е като казвам тече не е лейка, ама цапа мотора:
Масло от 5к км градско не е доливано, и не е мръднало.. или емръднало незабележимо малко.
Та въпроса ми е какъв е шанса да се пооправи тази бангия, или да не се занимавам, щото явно няма да стане..
Не съм гледал капака на клапаните колко е прав, ама и това мога да сторя..
ААА и гумичките на болтовете също не са сменяни /след препоръка от Ваското1 да ги сменя/
Друго друго не се сещам. Според мен проблема идва изцяло от гадният семеринг, ама се чудя дали да го водя пак при Ваското, щото като си спомням миналият път кво става при смяната на ангренажа.. направо се плашим да не му затрия пак цял ден

Случва ли се често тези гадни семеринги да са кофти.. Уж беше оригинален някакъв /беше изтрит сер. номер по незнайни причини/
Казвайте, че направо всеки пат като погледна мотора избеснявам.
Някой бере ли душа с този проблем?